Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu joidenkin hirveä tapa lytätä puolisoaan?

Vierailija
25.11.2017 |

Esim. ihan keskustelussa yhdessä isomman porukan kanssakin mitätöidään ja tyrmätään oman puolison sanomiset. Jos taas puoliso esim. kotona yrittää tehdä jotain tavallisesta arjestaan poikkeavaa kotihommaa, niin arvostellaan ja lytätään ja huokaillaan. Puolison esittämät ehdotukset mistä aiheesta tahansa ovat selvästi jo lähtökohtaisesti huonoja. Ylipäätään tosi negatiivinen ja tuomitseva suhtautuminen omaa (rakasta???) kumppaniaan kohtaan. Mistä moinen? Hirveää katseltavaa ihan sivustakin. :(

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies ei ole enää rakas. Simple.

Vierailija
2/42 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäkö johtuu? Kyllähän täällä luonnevikaisia riittää. Aikuisetkin kiusaavat toisiaan. Kuka mistäkin syystä kipuilee itsetunto-ongelmissaan ja polkee toista. Kiinnostavampi olisi kysymys miten sen saisi loppumaan. Joskus ulkopuolisen rehellinen kommentti voisi avata silmiä. Ettei ainakaan julkisesti puolisoaan alista, kyllä se toisten korvaan särähtää. Kodin seinien sisällä ei auta kuin puolensa pitää kiusaajaa vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ovat ikäviä, katkeria ihmisiä ja syyttävät elämänsä kurjuudesta lähinnä puolisoaan. Kai se siitä johtuu. en itse jaksa semmoisten ihmisten seuraa yhtään, voin vaan kuvitella miten he puhuvat minusta muille kun kerran puolisostaankin puhuvat niin rumasti. 

Vierailija
4/42 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison tyhmyydestä. En ikinä itse kattelisi tuollaista itseäni kohtaan, mutta mä en olekaan tyhmä! Mutta en arvosta tyhmiä.

Vierailija
5/42 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaista käytöstä ilmenee yleensä pitkissä väljähtäneissä parisuhteissa, keski-ikäisillä ja sitä vanhemmilla. Toki nuoremmillakin, mikäli se ilkeä puoliso on vaikka narsisti tai muuten julma vallanhimoinen kus*pää.

Musta tuo kertoo AINA jollain tavalla sen lyttäävän osapuolen luonteesta. Vaikka suhde ei olisikaan unelmien täyttymys, niin toista pitäisi kohdella kunnioittavasti. Siinä on luultavasti ihminen, joka ei kunnioita ei itseään eikä muita eikä varmaan elämää ylipäänsäkään.

Vierailija
6/42 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollaista käytöstä ilmenee yleensä pitkissä väljähtäneissä parisuhteissa, keski-ikäisillä ja sitä vanhemmilla. Toki nuoremmillakin, mikäli se ilkeä puoliso on vaikka narsisti tai muuten julma vallanhimoinen kus*pää.

Musta tuo kertoo AINA jollain tavalla sen lyttäävän osapuolen luonteesta. Vaikka suhde ei olisikaan unelmien täyttymys, niin toista pitäisi kohdella kunnioittavasti. Siinä on luultavasti ihminen, joka ei kunnioita ei itseään eikä muita eikä varmaan elämää ylipäänsäkään.

Miksi pitää? Vain silloin epäkunnioittava käytös on mahdollista, jos uhri hyväksyy sen.

Vierailija
7/42 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää? Vain silloin epäkunnioittava käytös on mahdollista, jos uhri hyväksyy sen.

Kyllä epäkunnioittava käytös on mahdollista myös silloin, kun uhri ei sitä hyväksy.

Vierailija
8/42 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä epäkunnioittava käytös on mahdollista myös silloin, kun uhri ei sitä hyväksy.

No miksi alistuu sille, jos ei sitä hyväksy? Itse on vastuussa kaikesta mihin suostuu elämässään.

Vierailija
9/42 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipäisyys ja ahneus. Tätä on tavattu suurilla ikäluokilla, mutta erota ei voi koska ei ole avioehtoa ja puolet omaisuudesta menisi sen siliän tien. Lisäksi välillä vähän nyrkkiä mukaan tehostamaan vittuilua. Sitten ollaan onnesta soikeana kun se puoliso vihdoin ja viimein kuolee ja pääsee taas uuden pillun perään, muka surkeana leskenä.

Vierailija
10/42 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi olla jonkun kanssa, ketä ei hyväksy? Se uhri siis?

Vierailija
11/42 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli lopun aikana tuollaista. Mies petti kahdesti ja valehteli lisäksi asiasta jos toisestakin. Hyvin pienten lasten vuoksi (toinen vastasyntynyt) koitin avioliittoa vielä pelastaa, mutta lopulta viha ja inho miestä kohtaan oli niin suurta, etten edes jaksanut yrittää peitellä sitä edes julkisesti. Miksi olisin kunnioittanut häntä kun hänkään ei minua? Muiden ihmisten kunnioitukseen se ei liittynyt, vain minun muserrettuun itsetuntoon.

Ja kyllä, ero tuli. Se oli väistämätön. Mutta älkää tuomitko asioista mistä ette mitään tiedä. Vain parisuhteen osapuolet itse tietää mitä suhteessa OIKEASTI tapahtuu. Joillain taas on kulissit kunnossa eikä kumpikaan oireile ulospäin,vaikka kotona ukko hakkaa naisen päätä pytynreunaan lasten katsoessa vierestä. Et vaan voi tietää.

Vierailija
12/42 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettymyksestä. Unelmien prinssi/prinsessa ei tehnytkään elämästä unelmaa. (Eikä tietenkään tehnyt, onni on ensisijassa sisäsyntyistä, mutta sitä eivät katkeroituneet ymmärrä, vaan etsivät onnea ja tasapainoa itsensä ulkopuolelta.)

Vierailija
13/42 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli lopun aikana tuollaista. Mies petti kahdesti ja valehteli lisäksi asiasta jos toisestakin. Hyvin pienten lasten vuoksi (toinen vastasyntynyt) koitin avioliittoa vielä pelastaa, mutta lopulta viha ja inho miestä kohtaan oli niin suurta, etten edes jaksanut yrittää peitellä sitä edes julkisesti. Miksi olisin kunnioittanut häntä kun hänkään ei minua? Muiden ihmisten kunnioitukseen se ei liittynyt, vain minun muserrettuun itsetuntoon.

Ja kyllä, ero tuli. Se oli väistämätön. Mutta älkää tuomitko asioista mistä ette mitään tiedä. Vain parisuhteen osapuolet itse tietää mitä suhteessa OIKEASTI tapahtuu. Joillain taas on kulissit kunnossa eikä kumpikaan oireile ulospäin,vaikka kotona ukko hakkaa naisen päätä pytynreunaan lasten katsoessa vierestä. Et vaan voi tietää.

Ja se on ihan turha ulista, etteikö lapsi, joka asuu miehesi tavoin itseään kohtaan käyttäytyvän vanhemman kanssa vuosikausia kehittäisi samoja halveksivia käytösmalleja. Lapsella ei ole edes eroa vaihtoehtona. Muita ihmisiä tulee halveksittua siksi, etteivät nämä ymmärrä, millainen se vanhempi on ja auta.

Vierailija
14/42 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolison tyhmyydestä. En ikinä itse kattelisi tuollaista itseäni kohtaan, mutta mä en olekaan tyhmä! Mutta en arvosta tyhmiä.

Itsensä viisaaksi luuleminen on melko yleinen tyhmyyden merkki.

Vierailija
15/42 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsensä viisaaksi luuleminen on melko yleinen tyhmyyden merkki.

On se todella tyhmää ottaa pataan, kun omistaa kaksi toimivaa jalkaa ja aivot ja on aikuisikäinen.

Vierailija
16/42 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on narsisti.

Vierailija
17/42 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto. Eksä myönsi jälkeenpäin olleensa idiootti. Hän oli kateellinen, kun olin niin fiksu ja älykäs. 

Vierailija
18/42 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono itsetunto. Eksä myönsi jälkeenpäin olleensa idiootti. Hän oli kateellinen, kun olin niin fiksu ja älykäs. 

Et kuitenkaan tarpeerksi fiksu ja älykäs siirtääksesi niitä häneen.

Vierailija
19/42 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksunnasta se johtuu.

Vierailija
20/42 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla on kyllä oikeus halveksua. Vain tyhmä jää siihen kärsimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme