Miten kehtaatte mennä posliinina esim. uimahalliin?
Musta posliini olis kiva, mutta en todellakaan haluaisi näyttää sitä kenellekään muulle kuin miehelleni! Mitähän esim. äitini mahtaisi asiasta sanoa...?
Kommentit (49)
saa vaikka tuijottaa ei nappaa tipan vertaa
Kyllä mä tasan tarkkaan tiedän senkin minkälaisia orgasmeja äitini saa...
Vierailija:
Tosin en haluaisi itseäni posliiniksi muutenkaan.
Vierailija:
Nyt tosin vaan vauvauinneissa tulee käytyä. Onhan siellä muitakin vähäkarvaisia/-karvattomia mammoja.
että siinä ei yksi posliini paljon paina... Ja kuka sua nyt niin tuijotteliskaan?!?!?=)
t: äiti, jolla posliini ja hetki sitten uimahallilta kotiututeena, eikä kukaan ainakaan pihalle heittäny sen takia...=)
Käyn säännöllisesti 2-3 kertaa viikossa uikissa. Kainaloista alaspäin olen huolehtinut kaikki karvat pois. Täysin minun oma asia.
mutta kylla posliinin aina silloin talloin huomaa. Minulla tulee lahinna ajatus, etta mahtaakohan olla hankala yllapidettava, kun oma karvankasvu on niin nopeaa, etta kainaloitakin pitaa hoylata paivittain, jos haluaa niiden nayttavan vaaleilta. Kesalla nypin kainalot ja bikinirajan ja senkin saa tehda viikottain.
Muutama vuosi on tullut oltua ilman karvoja. Sheivaan n. joka toinen päivä suihkussa tai saunassa. Aikaa menee 1-2 minsaa, ja samalla hoituu kainalotkin.
Olen ollut posliini vuosikausia. Kyllähän tuon on aika moni ystävä, sukulainen, tuttava ja tunmaton nähnyt saunoissa ja nudistirannoilla. Eipä mua ainakaan haittaa. Mulle alastomuus on ihan luonnollinen asia.
jos joku mun posliinia katslee, niin siitä vaan!
ajelee luontaisen ilmastoinnin (karvat) pois alapäästä. Vetää herkästi hiivaan kuulemma näillä kun on aina iho ja huulet pikkuhousunsuojan tai kankaan hautomana.
Ihan tälleen asian vierestä.
En tosin yllättynyt yhtään, että tuli sitten näitä " karvoinesi" kommentteja...
Tää on niin tätä, tällä palstalla. Varmaan muuallakin...
ap
Siisteys on ihan toista kun karvat eivät limoitu
Kamalimpia näkyjä on ne kun ne karvat roikkuu polvissakin. Siistein on tietty se vähän kasvanut karvasto.