Pas vkolla 17.
Moikka !
Olisiko piinasiskoja viikolle 17. tehtävään passiin ????
Mulla on eka pas ja se tehdään lääkkeillä, ivf/icsi hoito oli tammikussa josta tyyli puhdas nega.
Hoidossa ollaan yksityisellä ja ikää on jo huomattavasti( mies 34 ja minä 36 v.)
Lapsettomuutta takana 2 vuotta.
Kirjoitelkaa....
T:mami
Kommentit (56)
Terveisiä Kreetalta. Olipa ihanaa viettää ensimmäinen piinisviikko poissa kotoolta. Ei tullut paljoa asiaa ajateltua, aina välillä jos mahasta kourasi. Nyt siis menossa pp9, menkkakipuja hieman. Enpä jaksa ainakaan vielä niistä stressiä ottaa, muutenkin tuntuu etten oikein tajua että siirto on ollut. Kaippa se johtuu siitä kun mitään kummempia lääkityksiä ei ollut, paitsi tietenkin luget.
No, mutta takaisin nukkumaan... oikein paljon plussasäteitä tähän pinoon!!!!
Hei!
Minäkin sain tänään kaksi huurunenääni matkaan. Kahden viikon jännitys alkaa tästä. :o)
A.N.V. (toivottavasti muistin nicisi oikein) Vilkutuksia Kreetalle. Keksitpä mukavan paikan piinistelylle. Paljon peukutuksia.
Hauskaa Vappua teille kaikille!
Nuru & vappupallot pp0
Hei vaan !
Paljon tarra sukkia teille kaikille joilla on " vappupallo/-t" mukana !!!!
Liityn ensi viikolla teidän seuraan, minullekin laitetaan kaksi palloa jos sulatuksesta selviävät !!!
Hyvää vappua siis kaikille !!!!!!!!!!!!!
Aurinkoisin terveisin, Mami
Menin sitten tänään pp12 testaamaan predictorilla....puhdasta negaa näytti :-(.... noh, vuoto ei ole alkanut, ei edes tuhru..blääh. alkaisivat vaan, helpottais kun tietäis että uusi kierros olisi alkamassa. Viime tuoresiirrosta tuhru alkoi jo muistaakseni jo pp8. Menkkakivut on kadonneet ja kohtua särkee..taitaa johtua lugeista. Kaiken huipuksi olen hävittänyt lähetteen verikokeisiin. Noh, täytyy huomenna soittaa klinikalle ja pyytää uusi, haluavat kumminkin sen vahvistuksen negalle. Mutta kaikesta huolimatta hyvää kevättä kaikille ja onne piinistelyyn.
Kannattaa joo vielä mennä veritestiin varmistamaan.Täällä on lukenut kaikenlaista ja jollain oli pp 12 näyttänyt negaa ja parin päivän päästä plussaa.Se on kuitenkin hyvä ellei vuoto ole vielä alkanut.
Mulla yöllä oli pieniä menkka tuntemuksia.Nyt taas ei oo mitään kipuilua.Ei auta,ku mennä päivä kerrallaan.
-Sirputi pp 7-
Heippa Kaikille !
Tänään menen hakemaan meidän kaksi matkustajaa kyytiin ! Toivottavasti pysyvät mukana seuraavat 9 kk.
Mitenkäs teillä muilla ? Olo ? Fiilikset ?
Täällä on vähän hiljaista.
Mukavaa,että mami_69 sai myös kyytiläiset mukaan.Nyt rutkasti tsemppiä.
Mulla tänään ollut menkka tuntemuksia pitkin päivää.Huomenna niiden pitäis viim.alkaa.Mulla aika epäsäännölliset.Luget ei ole niitä pois pitänyt,että saa nyt katsoa.
_sirputi pp8-
Eilen laitettiin siis kaksi alkiota, toinen on ivf ja toinen icsi. Limakalvo oli 10 mm. Jouduttiin kolme sulattamaan kun yksi menehtyi sulatuksessa.
Nyt taas jännitellään miten tässä käy.............
Kysyin jo mitenkäs se seuraava hoito sitten, en tiedä miten onkin sellainen olo et en usko et tästäkään mitään tulee.
Tai kai se joku suoja/puolustus mekanismi, jos ei onnistu niin ei tule niin pahaa romahdusta.
Aurinkoisin terveisin, Mami
P.s. tulkaahan heti kertomaan kun on jotain uutisia, oli ne sitten hyviä tai huonoja !
Mä sit kuitenkin olin hätähousu ja kaivoin testin kaapista.Kyllä siihen tuli haalea viiva.Pitää nyt odottaa ainakin pari päivää ennenku uudestaan testaa,ellen sit malta oottaa tiistain veritestiä.
Mitäs teille muille kuuluu?
-hätähousu pp10-
Tylsää piinailla yksin,mites teillä muilla?Mikä teidän testipäivä on?
Mulla vuoto ei ole vieläkään alkanut ja tiistaina tosiaan olis veritesti.Jänskättää hirveästi.
Tsemppiä kaikille!!
-S pp12-
Moikka !
Olen vain kirjoitellut harvakseen kun ei ole mitään kerrottavaa, vielä ???
Mulla ei ole taaskaan mitään oireita, ei rinnat kipeänä tai mitään muuta !
Saapahan tsempata itsensä siihen, että negaa sieltä tulee....
Mulla on testipäivä 17.05. Yritän jatksaa odottaa siihen asti !!!
Hieno juttu jos tuli haalea viiva testiin !!!!!!!!!!!!!!! Onnea !!!!
T:Mami
P.s. Missä Nuru on ?
Hei!
On ollut niin ihanan aurinkoinen viikonloppu! Ulkoiltu ollaan molempina vapaapäivinä ja nautittu kevään edistymisestä. Tänään oltiin Seurasaaressa " piknicillä" , ei mitään ihmeellistä, kaffea termarissa ja tietenkin suolaista ja makeaa naposteltavaa. Ja jätskitötteröt oli pakko vielä ostaa kaiken herkkuttelun lisäksi. :o)
Ei minullakaan mitään kerrottavaa piinistelystä. Epätoivoisia fiiliksiä noussut pintaan menkkatuntemusten esiintyessä. Ei uskalla toivoa, mutta toisaalta ei haluaisi vaipua epätoivoonkaan. Yritän pitää ajatukset muualla parhaani mukaan. ;o) Perjantai 12.5. on se testipäivä, saa nähdä pysyykö täti poissa siihen saakka. Se olisi kyllä saavutus, sillä silloin olisi jo kp 30. Lääkkeellinen PAS, joten en tiedä miten sekaisin systeemit on. :o) Yleensähän vuoto on alkanut kellon tarkasti kp 28.
Sirputi, haamuhan kuulostaa lupaavalta! Pidetään peukkuja!
Mami, tsemppiä, pitkää piinaa vielä edessä.
Aurinkoisesti Nuru
Nyt peukut pystyyn,että vuoto pysyy poissa meiltä kaikilta.
Mulla tänään kp30.
Olin tänään ulkona pihaa laittamassa ja nyt oon ihan rapu.Se kyllä on ihan normaalia mulle,et ensin poltan itseni ja sit vast saan väriä pintaan.
Eipä tässä muuta,ku tsemiä oikeen kovasti.
Nyt peukut pystyyn,että vuoto pysyy poissa meiltä kaikilta.
Mulla tänään kp29, eikä vuotoa vieläkään tosin ei kyllä muita oireitakaan paitsi turvotusta.
Huomenna veritesti, iiik...
Miisu pp 13
Testasin äsken uudestaan ja ei tullut enää haamua,vaan ihan selkeä punainen viiva.Mulla myös huomenna veritesti.
Peukut pystyyn!
Sirputi pp13
Sydämelliset onnittelut vahvasta plussasta.
Hieno uutinen, toivottavasti tulee enemmän tällaisia uutisia. ;o)
Lämpöisesti Nuru
Hei !
Onpas mukavia uutisia heti maanantaina ! Millaisia oireita sinulla on ?
Voi kun jaksaisi odottaa tuon testaamisen kanssa...............
Tsemppiä kaikille !!!!!!!!!!!!!
Mulla tuntuu aika kovaakin kipua ajoittain munasarjoissa.Sit kohtua nipistelee.Mitään huonoa oloa ei ole,mutta ensimmäisenkin kanssa pahoinvointi alkoi vasta kuudennella viikolla.Mulla siis aikaisemmasta IVF:stä syntynyt tyttö,täyttää parin viikon päästä kaksi.
Nyt pidän peukkuja kovasti teille,että plussa tulee!!!
Taas negaa, ei raskautta tälläkään kertaa :(
Jäljellä enää Pas-alkioita yhteen kertaan sekä yksi uudelleen pakastettu alkio, eli 2 yritykseen.
Onko kellään kokemusta uudelleen pakastetuista alkioista?
Hei!
Vantaa: kiva kun liityit joukkoomme. Samana päivänä käyvät askeleemme kohti klinikkaa.
Sirputi ja Miisa73: salamatkustajille tsempitykset ja paljon tarraliimaa.
Mami: Vappua pääset juhlimaan rauhassa ja sitten salamatkustajia noutamaan.
ON: odotan perjantaita innokkaana. Aika vain tuntuu kuluvan kovin hitaasti. :o) Odottavan aika on todellakin pitkä.