Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin päästä suhteeseen jonkun kivan miehen tai naisen kanssa?

Vierailija
24.11.2017 |

Olen siis 35+ yh-äiti, töissäkäyvä, vakavarainen, kiltti, melko monipuolisesti yhteiskunnallisista asioista, tekniikasta, taiteista ja luonnontieteistä kiinnostunut, sopusuhtainen ja hoikka. Haluaisin saada rakastetun itselleni näin monen vuoden selibaattivuoden jälkeen. Mitä mun pitäisi tehdä, jotta onnistuisin? Mieluummin haluaisin vieläpä naisen rakastetukseni, vaikka tiedän sen olevan erityisen vaikeaa. Onko jollain näkemystä ja kokemusta siitä, mitä multa vaaditaan, miten mun pitäisi muuttua ja mistä ehkäpä luopua jne.?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis ikätoiveeni on noin 30-60 vuotta siten, että miehissä ideaali-ikä olisi noin 30-45 ja naisissa 35-60 vuotta. Pitääkö olla huippukunnossa fyysisesti ja treenattu vai mitä pitäisi tehdä? En ole deittaillut ketään noin seitsemään vuoteen.

Vierailija
2/5 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis deittailun vuoksi en ole koskaan deittaillut ketään siten, että homma olisi jäänyt siihen. Olen vain tapaillut niitä henkilöitä, joiden kanssa on sittemmin tullut monivuotinen suhde. Joten kokemusta ei löydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä, että pitäisikö varmuuden vuoksi alkaa treenata kunnolla juoksua sekä tehdä salitreeniä, jotta kroppa olisi tarpeeksi hyvässä kunnossa? Miten muuten pitäisi varautua? En halua yksiäkään pakkeja (viimeisimmät sain tänä vuonna ja sitä edelliset 18-vuotiaana, mutta en kykene enää yksiinkään pakkeihin pitkiin aikoihin - niin pahalta se tuntui).

Vierailija
4/5 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nainen, mutta kaiken puolin kuulostat viehättävälätä ihmiseltä, jotenkin vain rivienvälistä olen huomaavinani, että sinulta puuttuu itsevarmuutta ja tervettä itsekunniotusta... Muuten olisit varmaankin minulle ainakin sopiva... noilla tiedoilla.

Vierailija
5/5 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yritä muuttaa itseäsi jonkin kuvitellun (tai edes todellisen) ihmisen toiveiden mukaiseksi, vaan etsi ihmistä joka pitää sinusta juuri sellaisena kuin olet. Laita vaikka johonkin treffipalstalle persoonallinen kuvaus siitä, millaisista asioista olet kiinnostunut ja mitä haluaisit kumppanin kanssa tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän