Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi 40-50 vuotiaat naiset laittavat filtteröityjä kuviaan someen?

Vierailija
24.11.2017 |

Yksikin työkaveri lataa itsestään aivan tunnistamattomaksi filtteröityjä kuviaan ja on ihan onnessaan tykkäyksistä.
Livenä on aivan toisen näköinen kuin kuvissa, joissa näyttää 25-vuotiaalta.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan haluavat näyttää nuoremmilta/paremmilta ja ehkä saada kehuja? Mitäs pahaa siitä muka on - ei niin mitään. Kehut ei maksa mitään mutta niistä tulee hyvä mieli! ;))

Vierailija
22/47 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos kysyisit juuri niiltä naisilta? Minä en voi tietää, kun en laita itsestäni minkäänlaisia kuvia someen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuttu viisikymppinen nainen käyttää kaikki tarjolla olevat filtterit; on kavennettu naamaa, isonnettu silmiä ja suuta, blurrattu koko iho tasaiseksi ja vielä värejäkin säädelty. Näyttää kuvissa epäluonnollisen tasaihoiselta parikymppiseltä. Ei tosiaan livenä samaksi henkilöksi tunnistaisi. Ikäkriiseissään hullaantui nuorista maahanmuuttajamiehistä ja menipä tatuoimaan käsivarteensa kämmenen kokoisen ähläminkielisen tekstinkin. Huoh. Onneksi ei ole minun äitini!

Itsellä ikää 35 ja en mitään filttereitä ole käyttänyt. Onneksi olen näköjään perinyt äitini ihotyypin, jolla ei nyt viisikymppisenäkään ole ryppyjä, hienoisia juonteita vain. Lisäksi saan olla kiitollinen, että iho on tasainen (ei näppyjä ja rasvoittumista), joten ihan perusmeikilläkin ilman meikkivoiteita näyttää iho oikein kivalta.

Kai se on jotain kapinaa omaa ikääntymistä vastaan ja toisaalta missäpä sitä enää näkisi käsittelemättömiä kuvia; mitä julkkikset edellä sitä palstamammat perässä. :)

"Onneksi olen perinyt äitini ihotyypin, jolla ei nyt viisikymppienäkään ole ryppyjä" - entä jos et olisi perinyt, muokkaisitko itsekin kuviasi?

Kun selvästi sinullekin rypyt ja kulunut iho on kauhistus vaikka muita hiukan ylenkatsot.

(Ja ennen kuin joku keksii että osui ja upposi, en ole facebookissa yms, minusta ei löydy netistä yhden yhtäkään kuvaa.)

Vierailija
24/47 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä viisikymppisenä laitan jonkun filtterin jos jossain faceen kuvasarjassa on mukana kasvokuvia. Näyttää paremmalta ja tiedän tuttupiirissä olevan tyyppejä, jotka katsoo kuvista vain naaman rypyt ja juonteet. Mä en halua päästää niitä tyyppejä mun iholle :) ainakaan kovin tarkkaan. en ole vielä tiputtanut kyyliä pois facekavereista koska kukaan ei ole täydellinen.

Vierailija
25/47 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä filtteröin ihon sävyä vähän eläväisemäksi ja häivytän silmäpussit, silti kuvista kyllä näkee että olen 39-vuotias ja tunnistaa  minut livenäkin.

NOLOA :D

Tule sanomaan sitten, kun sinulla on ruttuiset ruskeat pussit silmien alla ja ihosta kadonnut kaikki kuulaus!

Vierailija
26/47 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee muuta, kuin säätelen valaistusta. Monet kuvat otan mustavalkoisina, niissä näyttää paremmalta.

En häpeä otsaryppyjäni tai  mustia silmänalusia, olenhan hitto viekoon 36 enkä 26!

Vierailija
27/47 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä filtteröin ihon sävyä vähän eläväisemäksi ja häivytän silmäpussit, silti kuvista kyllä näkee että olen 39-vuotias ja tunnistaa  minut livenäkin.

NOLOA :D

Ai noloa jos oma ikä näkyy ja livenä tunnistaakin vielä?

Vierailija
28/47 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nolompia ne parikymppisten naamanvääntely kuvat ovat :D

Pyllyverkkareissa kroppa kasimutkalla suu mutrussa ja silmät isona, käsi näkyy yläviistossa ja meikkilaasti kasvoissa, so hot :D

Vierailija
29/47 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noi parikymppiset finni ja arpinaamatkin filttereitä käyttää.

Kummasti kuvissa näpyt häviää!?

Vierailija
30/47 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ykskään mun ystävistä esim. facessa tee noin. En minäkään, en edes tiedä miten se tehdään. Harvoin edes julkaisen omaa pläsiäni, profiilikuvakin on ollut sama parin vuoden ajan. Jos jossain kuvassa itse olen, niin siksi, että teen siinä jotain, esim. hiihdän tai teen puutarhatöitä ja halaan koiraamme. Miksi kukaan järkevä, yhtään minkään ikäinen julkaisee kuvia omia naamataulustaan yhtään missään? Idioottia. 

Olen 43 vuotias ja profiilikuvanani on ollut yli kolme vuotta sama kuva, jossa minusta näkyy kissan takaa vain lähinnä silmien kohta. Päässänikin on pipo, joten en voi sanoa, että se olisi kovin kehuja keräävä otos. :)

Vierailija
31/47 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti samasta syystä kuin nuoremmatkin: että näyttäisi paremmalta. Keski-ikäisellä on vaan enemmän filtteröitävää. Jos filttereitä ei ole tähän tarkoitettu niin mihin sitten? 

Vierailija
32/47 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöinen aloitus tällä kertaa, jolla mollataan vanhempia naisia. Ei taatusti ole yleinen ilmiö, eiköhän ne nuoremmat käsittele kuviaan paljon enemmän ja ylipäätään kuvia itsestään. Veikkaan, että tää on vanhan, katkeran, naisettoman miehen tekemä aloitus. 

Näin minäkin luulen. Kun ne oman ikäiset 40-50 vuotiaat naiset näyttää omaa kulunutta naamaa paremmilta niin täytyyhän sitä yrittää jotenkin trollata. Miehet kun ei omasta ulkonäöstä huolehdi ja vanhenevat ihan silmissä niin katkeruus se paistaa läpi.

Vierailija
33/47 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertookaa nyt minulle miehenä mitä appsia ne käyttää että minäkin voin tehdä samaa. Ihan kauheta kun se tinder deitti ei olekkaan mikään 10v ikäisiään nuoremman näköinen hottis. Olisi kyllä hyvä antaa samalla mitalla takisin.

Vierailija
34/47 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs nämä kaikenmaailman maisatorpat cheyennet jne jotka pistää no makeup nofilterhastag ja kuitenkin tatuoidut kulmat, ripsienpidennykset huultenrajaukset ja täytteet ja kuva otetaan tottakai mahdollisimman ylhäältä. Joopajoo

Vierailija
35/47 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä kismittää sinua, koska...

Koska se on lapsellista itsepetosta. Kuinkahan monta 30 äijää esiintyy edelleenkin sillä 20-vuotis kuvallaan kun jahtaavat nuorempaa pesää? Ja aina se tuntuu menevän läpi.

Vierailija
36/47 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva ylhäältä, 70% naaman kudoksista suussa sen ohikiitävän hetken.

Vierailija
37/47 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuttu viisikymppinen nainen käyttää kaikki tarjolla olevat filtterit; on kavennettu naamaa, isonnettu silmiä ja suuta, blurrattu koko iho tasaiseksi ja vielä värejäkin säädelty. Näyttää kuvissa epäluonnollisen tasaihoiselta parikymppiseltä. Ei tosiaan livenä samaksi henkilöksi tunnistaisi. Ikäkriiseissään hullaantui nuorista maahanmuuttajamiehistä ja menipä tatuoimaan käsivarteensa kämmenen kokoisen ähläminkielisen tekstinkin. Huoh. Onneksi ei ole minun äitini!

Itsellä ikää 35 ja en mitään filttereitä ole käyttänyt. Onneksi olen näköjään perinyt äitini ihotyypin, jolla ei nyt viisikymppisenäkään ole ryppyjä, hienoisia juonteita vain. Lisäksi saan olla kiitollinen, että iho on tasainen (ei näppyjä ja rasvoittumista), joten ihan perusmeikilläkin ilman meikkivoiteita näyttää iho oikein kivalta.

Kai se on jotain kapinaa omaa ikääntymistä vastaan ja toisaalta missäpä sitä enää näkisi käsittelemättömiä kuvia; mitä julkkikset edellä sitä palstamammat perässä. :)

Äitisi saanut sut 15vuotiaana?

Vierailija
38/47 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna heidän tehdä juuri niin kuin tekevät, turhaan sinä siitä paineita nostat. Työkaverisi oman kuvan filtteroinnit eivät pitäisi olla mitenkään sinulta pois - vai ovatko ne? Siitäkö katkera ja kateellinen aloitus johtuikin?

Harmittaako sinua, kun omaa harmaata olemustasi ei kukaan kehu? Voi reppanaa, yritä pärjätä. :D

Vierailija
39/47 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia kuvia ap itsestään jakelee? Minkä ikäinen ap olet? Oletteko muuten katsoneet koskaan telkkarista Nettideittaajat -ohjelmaa TLC:ltä? Siinä on nuorille ja vanhemmillekin ihan onnistuneita muodonmuutoksia.

Vierailija
40/47 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ihmettelen sitä, että elämänsä kukoistuksessa olevat 15-30v tytöt/naiset filtteröivät kuviaan. Miksi? No siksi, että kuvat näyttävät filtteröinnin jälkeen paremmilta.

Ihan sama syy on vanhempien naisten filtteröinnissä.