Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävettää olla yksi niistä pikkujouluissa pettäneistä:(

Vierailija
23.11.2017 |

Monta vuotta naureskelin koko jutulle kunnes.. itse haksahdin vieraan (tai oikeastaan tutun) miehen mukaan.

Juttu tuli aviomiehen tietoon, antoi anteeksi mutta pettäminen jäi päälle, ei aktiivisesti, mutta kynnys pettämiseen on jollain tapaa madaltunut.

En ole ylpeä itsestäni, päinvastoin:(

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa luottamus olla vähän koetuksella...

Vierailija
22/39 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastapuoli, koko yö, joo

Missä akti tapahtui? Jos hotellissa niin kumpi maksoi hotellin? Olitko juovuksissa kun aloititte?

Miehen kotona, olin

Haluatko meidän uskovan että annoit vieraalle yön mittaan useita kierroksia, eikä koko sinä aikana välähtänyt että saatat tehdä pahaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastapuoli, koko yö, joo

Missä akti tapahtui? Jos hotellissa niin kumpi maksoi hotellin? Olitko juovuksissa kun aloititte?

Miehen kotona, olin

Haluatko meidän uskovan että annoit vieraalle yön mittaan useita kierroksia, eikä koko sinä aikana välähtänyt että saatat tehdä pahaa?

No ap?

Vierailija
24/39 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäkyssäri.

Mitä ajattelit kun mies pumppasi sinua? Kävikö kertaakaan koko yön aikana mielessä että pilaat oman, miehesi ja todennäköisesti kaverin elämän kun jäät kiinni?

Vierailija
25/39 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä asennot?

Vierailija
26/39 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia/videopätkää? Haippirinki?

Vierailija
27/39 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytät kortsua ja et jää vastaisuudessa kiinni ja miehesi saa seksiä kans niin en näe ongelmaa.

t. toinen säännöllisesti pettävä nainen, joka yrityksistä huolimatta ei saa kotona tarpeeksi seksiä

Vierailija
28/39 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käytät kortsua ja et jää vastaisuudessa kiinni ja miehesi saa seksiä kans niin en näe ongelmaa.

t. toinen säännöllisesti pettävä nainen, joka yrityksistä huolimatta ei saa kotona tarpeeksi seksiä

Annatko vieraille kakkosta ja onko sinulla omat kumit?

Vierailija
29/39 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu mikä "kumppani". Toivottavasti olet ylpeä itsestäsi.

Vierailija
30/39 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäkyssäri.

Mitä ajattelit kun mies pumppasi sinua? Kävikö kertaakaan koko yön aikana mielessä että pilaat oman, miehesi ja todennäköisesti kaverin elämän kun jäät kiinni?

En kyllä rehellisesti sanottuna ajatellut muuta. Tartuin hetkeen ja olin kerrankin elämässäni jossain läsnä.

Ap

Vierailija
31/39 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäkyssäri.

En kyllä rehellisesti sanottuna ajatellut muuta. Tartuin hetkeen ja olin kerrankin elämässäni jossain läsnä.

Ap

Oliko ihanaa?

Vierailija
32/39 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäkyssäri.

Ap

Onko siis ongelma se ettet saa mieheltäsi läheisyyttä?

Vierailija
33/39 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap ole noin ankara itsellesi. Ihan turhaan mun mielestä häpeät itseäsi, sattuu noita muillekkin. Ei se susta yhtään huonompaa vaimoa tai ihmistä tee. Onko teillä miehesi kanssa riittävästi ja hyvää seksiä sekä läheisyyttä? Ymmärrän hyvin ton tunteen että kynnys pettää on madaltunut.

Itse olen mies ja ollut salasuhteita varattujen naisien kanssa. Poikkeuksetta ovat olleet todella intohimoisia ja villejä sängyssä. Tuntuu etteivät todellakkaan ole saaneet kotona mitä ovat halunneet. Ymmärrän hyvin pettämisen sellaisessa tilanteessa, sellainen seksuaalinen turhautuminen ja niiden patoutumimen ei ole hyvästä. Parempi kaikille kun nainen menee iloisena ja tyytyväisenä takas kotiin.

Jos saat pidettyä salassa vieraissa käymisen eikä miehesi saa niis tietää,ei se keneltäkään pois ole. Tai ei sitä tiedä vaikka miehes antas luvan siihen

Vierailija
34/39 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pikkujouluprovo lisää?

Vierailija
35/39 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa asiaa hyvän kautta. Teit varmasti sen seksikumppanisi onnelliseksi ja ylpeäksi, hän kun on nyt mies joka on saanut varatulta pikkujouluissa! XD Siihen ei joka mies pysty vaikka varmasti moni haluaisi!

Vierailija
36/39 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se siitä vielä

Vierailija
37/39 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juttu tuli aviomiehen tietoon, antoi anteeksi mutta pettäminen jäi päälle"

Varmaan provo mutta silti hyvä muistutus: pettäjänaiselle ei pidä ikinä antaa anteeksi vaan päättää suhde heti. Se tulee pettämään satavarmasti uudestaan. Älä jää sellaisen aisankannattajaksi!

Vierailija
38/39 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että sait tietää olevasi luuseri edes tällä tavalla, ettet luule liikoja itsestäsi.

Vierailija
39/39 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se kynnys pettää on sinulla nyt muka alentunut, jos ja kun kerran tajuat kuinka moraaliton ja vääärin tekosi oli? Loogisempaa olisi ajatella, että noiden tunteiden valossa et enää koskaan haluaisi olla samassa tilanteessa. Kuulostaa siltä, että petailet vain itsellesi seuraavaa saumaa, jolle et sitten tietenkään voi mitään, koska olet jo kerran lipahtanut ja hupsistarallaa...

Siis onko tämä edelleen jollekin yllätys, että pettäjät pettävät uudestaan? Jos häntä olisi kiinnostanut kumppaninsa kunnioitus, niin ei sitä pettämistä alun perinkään olisi tapahtunut. Miksi hän kunnioittaisi siis LISÄÄ kumppania, joka tossukkana hyväksyy pettäjän takaisin? Logiikka? Totta kai se kynnys nimenomaan madaltuu.