Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää olla yksi niistä pikkujouluissa pettäneistä:(

Vierailija
23.11.2017 |

Monta vuotta naureskelin koko jutulle kunnes.. itse haksahdin vieraan (tai oikeastaan tutun) miehen mukaan.

Juttu tuli aviomiehen tietoon, antoi anteeksi mutta pettäminen jäi päälle, ei aktiivisesti, mutta kynnys pettämiseen on jollain tapaa madaltunut.

En ole ylpeä itsestäni, päinvastoin:(

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaatko nykyään Tampereella, Ruovedellä vai Helsingissä?

Vierailija
2/39 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoitko peppua? Käytitko kortsua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoitko peppua? Käytitko kortsua?

En, joo

Vierailija
4/39 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja olitko poslari? Oliko myös mies varattu? Olitko täysin alasti hänen kanssa, vai riisuitko vain sen verran että hän pääsi "peremmälle"? Tietääkö miehesi kenen kanssa petit?

Vierailija
5/39 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se kynnys pettää on sinulla nyt muka alentunut, jos ja kun kerran tajuat kuinka moraaliton ja vääärin tekosi oli? Loogisempaa olisi ajatella, että noiden tunteiden valossa et enää koskaan haluaisi olla samassa tilanteessa. Kuulostaa siltä, että petailet vain itsellesi seuraavaa saumaa, jolle et sitten tietenkään voi mitään, koska olet jo kerran lipahtanut ja hupsistarallaa...

Vierailija
6/39 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja olitko poslari? Oliko myös mies varattu? Olitko täysin alasti hänen kanssa, vai riisuitko vain sen verran että hän pääsi "peremmälle"? Tietääkö miehesi kenen kanssa petit?

Mene onanoimaan muualle, pertti.

Vierailija
7/39 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se kynnys pettää on sinulla nyt muka alentunut, jos ja kun kerran tajuat kuinka moraaliton ja vääärin tekosi oli? Loogisempaa olisi ajatella, että noiden tunteiden valossa et enää koskaan haluaisi olla samassa tilanteessa. Kuulostaa siltä, että petailet vain itsellesi seuraavaa saumaa, jolle et sitten tietenkään voi mitään, koska olet jo kerran lipahtanut ja hupsistarallaa...

Samaa minäkin mietin, usko tai älä. Mulla on varmaan jokin persoonallisuushäiriö koska voin jotenkin sulkea mieheni tunteet pois eli en tunne empatiaa. Syyllisyyttä kyllä. Mutta vältän nykyään juomista yms. koska tiedän että petän jos on tilaisuus:(

Vierailija
8/39 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene onanoimaan muualle, pertti.

Ei vaan rankaisen ap:tä. Jos hän antaa vieraalle niin ei liene ongelma kertoa yksityiskohdat vieraille.

Vierailija
9/39 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta vuotta naureskelin koko jutulle kunnes.. itse haksahdin vieraan (tai oikeastaan tutun) miehen mukaan.

Juttu tuli aviomiehen tietoon, antoi anteeksi mutta pettäminen jäi päälle, ei aktiivisesti, mutta kynnys pettämiseen on jollain tapaa madaltunut.

Huono keksitty tarina palstanaiselta. 0/5

Vierailija
10/39 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näihin halutaan välttämättä vastaukset.

Vierailija
11/39 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono keksitty tarina palstanaiselta. 0/5

Perusteluja?

Vierailija
12/39 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollut, juuri eronnut, täysin, tietää

Vierailija
13/39 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollut, juuri eronnut, täysin, tietää

Kuka hankki kumit? Montako kertaa panitte? Laukesitko itse?

Vierailija
14/39 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastapuoli, koko yö, joo

Vierailija
15/39 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näinpä juuri. Kyllä kannatti taas antaa jonkun reppanan anteeksi ja jäädä pettäjän kanssa suhteeseen. "Meillä oli vaikea vaihe, annoin anteeksi, työtä se vaati, jopa vuosia, mutta suhde vahveni." Ja raukkaa edelleen petetään selän takana... Mutta toisaalta, itsehän hyväksyy pettäjän kumppaniksi, joten mitä muuta voi odottaa?

Vierailija
16/39 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastapuoli, koko yö, joo

Missä akti tapahtui? Jos hotellissa niin kumpi maksoi hotellin? Olitko juovuksissa kun aloititte?

Vierailija
17/39 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastapuoli, koko yö, joo

Sinäkö? Sinä haavoitat.

Vierailija
18/39 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastapuoli, koko yö, joo

Miksi? Sinä vitun sika! Minä arvasin tämän!

Vierailija
19/39 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää tämä lysti.

Vierailija
20/39 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastapuoli, koko yö, joo

Missä akti tapahtui? Jos hotellissa niin kumpi maksoi hotellin? Olitko juovuksissa kun aloititte?

Miehen kotona, olin