Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos on introvertti ja ekstrovertti niin onko olemassa näiden yhdistelmää???

Kunhan höpäjän
23.11.2017 |

Puoliksi vähän molempia. Voisko olla vaikka esim. Randomvertti, midvertti tai semivertti?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ambi- ja omnivertti -nimityksiä olen nähnyt käytettävän.

Vierailija
2/11 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo onhan toi vähän häilyvää ajatella että on joko tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofreenikko?

Vierailija
4/11 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa noiden yhdistelmä. Itse varmaan olen sellainen.

En rasitu ollenkaan sosiaalisista tilanteista (tilanteessa ahdistaa mutta se johtuu ihmispelosta). Kun tulen kotiin ei ole mitään tarvetta rauhoittua. Mieheni taas tarvitsee yksinäistä aikaa tietokoneen ääressä kun on ollut kotoa poissa.

Kaipaan ainoastaan puolisoni seuraa, enkä sitäkään niin paljon että rajoittaisin hänen menemisiään.

Inhoan jos kanssani yritetään ruveta puhumaan small talkia. Mutta tykkään kuunnella jos muut keskustelevat tai jos joku on jatkuvasti äänessä. Tulee rento olo.

Paras olo minulla on kun olen yksin (ja tietysti silloin kun puolison kanssa on mukavaa). Pystyy keskittymään omiin ajatuksiinsa rauhassa. Ei tarvitse analysoida muiden ihmisten käyttäytymistä ja miettiä miten he suhtautuvat minuun.

Vierailija
5/11 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morttijavertti?

Vierailija
6/11 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ambivertistä on ollu täällä juttukin

Vierailija
7/11 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ambivertistä on ollu täällä juttukin

Kaikki eivät vietä täällä 24/7 aikaansa.

Vierailija
8/11 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ambivertti on ihan vakiintunut käsite.

Vierailija
9/11 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ambivertista sanotaan, että on introvertin ja ekstrovertin välistä.

Apua, en koe olevani välistä.

Olen joissain asioissa itrovetti ja toisissa ekstrovertti. Ambivertin usein sanotaan esim. pitävän, sekä yksintyöskentelystä että ryhmätöistä. Itse kun en pidä ryhmässä työskentelystä yhtään. Pidän kuitenkin ihmisten kanssa juttelusta ja olen hyvä kuuntelija ja tulen toimeen ihmisten kanssa hyvin. En kärsi yksiolosta lainkaan, päinvastoin. Ahdistun, jos esim lenkki tai muu tekemnen pitäisi sopia jonkun kanssa yhteisesti. Voisin olla yksin kotona viikkokausia. En hakeudu huomoin keskipisteeksi, enkä nauti siitä erityisesti, mutta jos olen huomion keskipisteenä, olen sen ihan kunnialla, enkä kärsi. Minulta usein kysytään neuvoa ongelmiin jne jne

Vierailija
10/11 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva ihminen on puhtaasti kumpaakaan, jaottelu tehdään sillä perusteella kumpia piirteitä löytyy enemmän, ja 50-50 on tosiaan ambivertti. Itse oon yli 90% intro ja vietän tosiaan lähes kaiken vapaa-aikani yksin.

Vierailija
11/11 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksisuuntainen.