Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten uusi mies tekee aloitteen seksiin tai miten päädytte sekstailemaan ?

Vierailija
23.11.2017 |

Yleensäkkin miettii usein miehenä et miten muut miehet tekee aloitteen seksiin? Noin niinku esimerkki: Olette kahdestaan uuden tuttavamiehen kanssa sohvalla ja elokuva pyörimässä et käykö mies suoraan tisseihin kiinni vai hiljalleen reiden kautta käsi housuihin vai kysyykö jotku herrasmiehet lupaa et " saako puristaa tai "koskea " tai jotain vastaavaa vai miten?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksi tapaus(exä) oli yöllä nukkuessani lätrännyt kalunsa liukkariin ja tuuppasi sen mun pyllyreikään kesken unien. Nukuin siis alasti. Oli aika mielenkinntoinen herätys.

Vierailija
2/11 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä alkaa hellällä suudelmalla ja hyväilyllä. Siitä sitten edetään fiiliksen mukaan.

Ehdottomasti ei suoraan kättä hameen alle tai rintoihin. Seuraavalla kerralla ehkä niin mutta liian suora toiminta on turnoff.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen tai takapuolen kourinta on tosiaan välitön turn off. Hienovaraisempi kosketus melkeiNpä minne muualle tahansa suudelmien kera on tehokkaampi. Mun mies ei juuri kysele vaan katseet ja kosketus toii mulle.

Vierailija
4/11 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yksi tapaus(exä) oli yöllä nukkuessani lätrännyt kalunsa liukkariin ja tuuppasi sen mun pyllyreikään kesken unien. Nukuin siis alasti. Oli aika mielenkinntoinen herätys.

ETTÄ MITÄ .. naurahdin ääneen :D

Vierailija
5/11 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintojen tai takapuolen kourinta on tosiaan välitön turn off. Hienovaraisempi kosketus melkeiNpä minne muualle tahansa suudelmien kera on tehokkaampi. Mun mies ei juuri kysele vaan katseet ja kosketus toii mulle.

Okei kertokaa hyviä esimerkkipaikkoja mistä tykkäätte ?

Vierailija
6/11 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin sormet ja ranteet on herkät kosketukselle. Suudellessa ote ristiselästä ja suuteloa suulle, kaulalle, hartioille. Niskan hieronta voi kans käynnistää sekstailun. Pikkuhiljaa voi sitten tommosen alkulämmittelyn jälkeen siirtyä käsittelemään rintoja ja reisien sisäpintoja. Mä en kyllä tykkää rintojen puristelusta tässäkään kohtaan, vaan enemmän semmoisista hierovista liikkeistä.

Vierailija
7/11 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nythän vaaditaan kirjallinen lupa seksuaaliseen lähestymiseen. Muuten miestä syytetään jälkikäteen vaikka mistä.

Laadi sopimus valmiiksi, nimet alle ja sohvalle odottamaan.

Vierailija
8/11 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nythän vaaditaan kirjallinen lupa seksuaaliseen lähestymiseen. Muuten miestä syytetään jälkikäteen vaikka mistä.

Laadi sopimus valmiiksi, nimet alle ja sohvalle odottamaan.

Ahdistelu/häirintä on sitä, että lähestytetään intiimit rajat ylittävällä tavalla henkilöä, joka ei ko huomiota sulta halua. Elikkä viisampi on sopia suullisesti asiasta tai tehdä tää ensikontakti vähemmän intiimille alueelle. Tottakai jos ei saa vastakaikua on syytä perääntyä. Täysijärkinen ihminen ymmärtää, milloin lähestyminen tässä mielessä on ok. Turha heittäytyä hysteeriseksi.

Vierailija
9/11 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän kaikenlaisesta kosketuksesta. Minulla vaan miehet yleensä kylmästi suoraan käyneet kiinni tisseihin

Vierailija
10/11 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up tämä kiinnostaa

Vierailija
11/11 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tässä vanha tuttu vastaan baaris mutta hän kieltäytyi lähtemästä tuona päivänä mukaani humalatilasta johtuen (hieno päätös). Pari pv myöhemmin yksien jälkeen tuli luokseni ja kädestä pidon ja reiden hivelyn jälkeen johdattelin suuteluun jonka aikana aloin kädelläni vaeltamaan ympäri seksikästä kroppaa. Ensin olat ja selkää ja jalkoja joista siirryin rintoihin. Nostin hänet makuulleen selälleen ja jatkoin. Kunnes hän pomppasi pystyyn taukoa pyytäen vaikka nautti selvästi. Kyseltyäni hetken sanoi olevansa hermostunut ja suutelin kaulaa takaapäin ja jatkoin pikkuhiljaa käsillä koskettelua. Hän selvästi nautti huokailun ja kiemurtelun perusteella. Siirryin hissuksiin kädelläni jalkoväliin ja parin hieraisun jälkeen pisti poikki ja käytiin röökillä jonka aikana vakuuttelin että "go with the flow" ja että jos tuntuu haluavan jotain sitä kannattaa vaan uskaltaa. Sisälle päästyämme hän suunnillee repi minut makkariini ja aloitimme hommat, suutelemalla ensin hänen kroppaansa josta siirryin nuolemiseen ja tämän jälkeen seksiin. Nautimme varmasti molemmat. Pari turn offia tais molemmilla tulla mutta kun uskaltaa jatkaa niin molemmat taas innostuvat :) näin meikäläisellä toimii.. Silloin harvoin kun joku nainen uskaltautuu näyttämään kiinnostuksensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan