Niillä ketkä ovat naimisisssa yli 10 vuotta vanhemman kanssa, ei ole oikeutta surra puolisonsa kuolemaa
Kyllä pitäisii, että todennäköisesti tämä kuolee ensin.
Kommentit (19)
Ai jos mun 35-vuotias mieheni kuolee huomenna, mulla ei ole oikeutta surra koska tuon ikäinen kupsahtaa jo luonnostaan?
N23
Rahan takiahan naiset noiden yli-ikäisten kanssa ovat.
Totta puhut. Samoin kellään ei ole oikeutta surra esim. äitinsä kuolemaa, jos äiti on ollut syöpäsairas ja saattokodissa. Pitäisihän tietää, että äiti kuolee ensin.
Eikä lapsilla ei ole oikeutta surra vanhempiensa kuolemaa, sehän on ihan luonnollista että kuolevat ensin?
Vierailija kirjoitti:
Totta puhut. Samoin kellään ei ole oikeutta surra esim. äitinsä kuolemaa, jos äiti on ollut syöpäsairas ja saattokodissa. Pitäisihän tietää, että äiti kuolee ensin.
Miten voit edes verrata? Puolison voi valita, mutta äitiä ei.
Sen jonka vanhemmat ovat yli 10 vuotta omaa ikää vanhemmat, ei ole oikeutettuja suremaan näiden kuolemaa. Sama pätee isovanhempiin, ystäviin muihin sukulaisiin. Somessa saa kyllä surra jotain itseä yli 10 v. vanhemman julkkiksen, jota ei ole ikinä luonnossa tavannut, kuolemaa, koska se on luonnollista
Miten outo mieli on ihmisellä, joka välttämättä haluaa jakaa tällaisen ajatuksen julkisella keskustelupalstalla?
Vierailija kirjoitti:
Miten outo mieli on ihmisellä, joka välttämättä haluaa jakaa tällaisen ajatuksen julkisella keskustelupalstalla?
Sinun lehmä kuuluisi kuolla pois
Mistä aloittajan alakulo? Suru kuuluu ihmisten elämään, halusi tai ei. Miten sen estäisit?
Ikäjärjestyksessä täältä ei aina lähdetä. Tosin usein se menee siten. Mieheni on sairastanut kohta 10 vuotta luusyöpää. Tiedän kuoleman tulevan, mutta milloin? Vielä nautimme yhteiselosta, mutta varmaa on tuleva suru. Voi kuitenkin olla oma lähtö sitä ennen. Ei sitä tiedä. Pitää siksi olla valmiina kohtaamaan ikuisuus.
Turvaa Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut ja sinun perheesi.
Oikeus suruun on kuten iloonkin. Kaikki aikanaan.
Puolisonsa kuolemaa on aina lupa surra. Se on luonnollista, että suree rakkaan menetystä. Iästä riippumatta.
Haloo, sureehan lapsenlapsetkin kun se ysikymppinen mummo kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Sitäpaitsi äitihän on todennäköisesti vähintään 20 vuotta vanhempi kuin mitä lapsensa, joten ap:n logiikalla: vielä paremmin joutaa jo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin hänellä lehmää on.
Oikeutta? Ei ole edes halua surra. Kun tuo aviomies kuolee, niin kaikki rahat ovat minun. En kai minä tässä suremisen tähden ole sinnitellyt.
Eikö tällä logiikalla sureminen pitäisi kieltää myös naisilta, joiden puoliso on saman ikäinen kuin he itse ovat. Miesten keskimääräinen elinikähän on pienempi kuin naisten.
No johan on kun av:lla jo päätetään mitä saa surra ja mitä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin hänellä lehmää on.
Hieno kommentti, kiitos.
Rahat vaan ja kuoppaan mahdollisimman halvalla ja sillä siisti.
(...ja jos ylimääräistä jää, niin sen voi tietenkin antaa ap:lle)
*Pitäisi tietää