Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Julkkikset joiden ulkonäön hehkutus ihmetyttää teitä?

Vierailija
23.11.2017 |

Minusta Kate Moss on aina ollut oudon eikä kovin nätin näköinen. Nykyään jotenkin elähtänyt, vaikka vasta vähän päälle 40.

Kommentit (549)

Vierailija
521/549 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krista Kosonen. Ei vain pysty ymmärtämään.

Minä pystyn täysin, jos puhutaan vain ulkonäöstä. Pitkä, hoikka ja nätti naama. Mutta karismasta vie valitettavasti paljon pois se kolho ääni.

Vierailija
522/549 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan silmissä vikaa ja kieroutunut mieli kun pidän monia ketjussa haukuttuja naisia kauniina ja kiihottavina,mutta ei se mitään en saa pillu@kaan ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/549 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en myöskään ymmärrä Candice Swanepoelin hehkutusta täällä. Omaan silmään en nää mitään erityistä. Miehekkäät kasvot, varmaan tekee nuo isot leukaperät sen vaikutelman mutta toisaalta tuollaisiahan kasvonpiirteitä yleisesti malleilta haetaan tai näin ainakin olen ymmärtänyt, myöskin pottumainen nenä. Jotenkin ärsyttävän näköinen naama tosin kroppa on kyllä upea!

Itse taas pidän Monica Belluccia jumalaisen kauniina, ehkä kauneimpana naisena jota olen koskaan nähnyt.

Vierailija
524/549 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madonna on ollut aina minusta jotenkin kovan ja ilkeän näköinen.

Vierailija
525/549 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä8427 kirjoitti:

Itse en myöskään ymmärrä Candice Swanepoelin hehkutusta täällä. Omaan silmään en nää mitään erityistä. Miehekkäät kasvot, varmaan tekee nuo isot leukaperät sen vaikutelman mutta toisaalta tuollaisiahan kasvonpiirteitä yleisesti malleilta haetaan tai näin ainakin olen ymmärtänyt, myöskin pottumainen nenä. Jotenkin ärsyttävän näköinen naama tosin kroppa on kyllä upea!

Itse taas pidän Monica Belluccia jumalaisen kauniina, ehkä kauneimpana naisena jota olen koskaan nähnyt.

Monica Bellucci on jotenkin gangsteriheilan näköinen. 

Vierailija
526/549 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ja sellanen kalpea paksunahka. Mutta ehkä sitä on hehkutettu sen "rohkeuden", ei niinkään ulkonäön takia.

Vierailija
527/549 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilary Swank on kyllä aika teston näköinen naiseksi.

Vierailija
528/549 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarina Kivilahden tyttäret. Ihmettelen aina, kun näitä tituleerataan ”seurapiirikaunottariksi”. Siis kaunottariksi!!

Erityisesti se nuorempi tytöistä on kyllä kaikkea muuta kuin kaunotar, mielestäni.

Vierailija
529/549 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer Garner :o

Vierailija
530/549 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaarina Kivilahden tyttäret. Ihmettelen aina, kun näitä tituleerataan ”seurapiirikaunottariksi”. Siis kaunottariksi!!

Erityisesti se nuorempi tytöistä on kyllä kaikkea muuta kuin kaunotar, mielestäni.

Veikkaan, että tuo "seurapiirikaunotar" on sellainen vakiintunut termi, jolla pintajulkkiksia kuvaillaan. Kuulostaisi oudolta sanoa "seurapiirihenkilö" tai "seurapiiri-ihminen". "Sosiaalinen perhonen" taas ei ole kunnollista suomea. Joten jäljelle jää kaunotar, vaikkei ko. nainen edustaisikaan mitään klassista kauneutta, eikä edes vähemmän klassista.

Vierailija
531/549 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puavo Lipponen ja Heidi Hautala.

Vierailija
532/549 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippa Middleton (Her Royal Hotness - whaaat???)

Malleista en ymmärrä etenkään Bella Hadidin hehkutusta (kroppa on upea, mutta kasvot ja tympääntyneen surullinen ilme ei uppoa). Siskonsa Gigi on nätimpi, joskaan ei mikään suosikkini hänkään. Hlö.kohtaisesti minua eivät kiehdo myöskään Cara Delavignen kasvot. Ja jotain Cameron Diazia tai Jennifer Anistonia en jaksaisi edes mainita, sillä tuskin heitä kukaan erityisinä kaunottarina pitää, mitenkään väheksymättä heidän muuta viehätysvoimaansa.

Uma Thurmanin hehkutusta on täällä ihmetelty. Minusta hän näyttäå ylväältä ja älykkäältä, persoonallisen kauniilta.

Vierailija
533/549 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puavo Lipponen ja Heidi Hautala.

Kuka näitä on hehkuttanut?

Paavo on ollut mielestäni kyllä aina ihan komea mies ja Heidi on normaalin ihmisen näköinen.

Vierailija
534/549 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ja sellanen kalpea paksunahka. Mutta ehkä sitä on hehkutettu sen "rohkeuden", ei niinkään ulkonäön takia.

Kyllä minusta tämä on kaunis:

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTagg0_EXCg_2D6IF2…

Vierailija
535/549 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä8427 kirjoitti:

Ei kukaan täällä ole Candiceä hehkuttanut, vaan nimenomaan haukkunut. Kertonee aika paljon av-mammoista..

Vierailija
536/549 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kardashianit kautta linjan.

En kerta kaikkiaan ymmärrä, että näistä on tullut nykyajan teinipissiksille tyyli-ikoni numero yksi. Nykyään vähintään joka toisella somepissiksellä kautta maailman on näiden innoittamana luonnottoman paksut kulmakarvat ja niin iso perse, että ei pysty enää edes kävelemään normaalisti.

Eikai kelläkään Kardashianilla mitään kamalan paksuja kulmakarvoja ole? Tämä muoti on ihan vaan ulkomaalaisilta Instagram "tähdiltä" opittu.

Vierailija
537/549 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin saiko mainita miehiä. Samu Haber. Kouvolan merkonomilinjalta valmistuneen näköinen naamasta, vaikka onkin pitkät jalat.

Heti mulle hakupaperit!

https://www.instagram.com/p/Bb98IsNnQQz/

Pitäisikö tuon olla jotenkin erityisen edustava tai sexy kuva tuosta tyypistä? Jos näin on niin en minäkään ymmärrä miksi tuota hehkutetaan (jos hehkutetaan, en tiedä kuka hän on?).

Av:lla usein pidetään jotenkin hienona asiana ja kehuskellaan, ettei tiedä jotain henkilöä. Itse pidän junttina ihmistä, joka ei ole koskaan kuullut Samu Haberista. Ei sillä, että pitäisi olla kiinnostunut, mutta väkisinkin sitä kuulee radiosta, telkusta, lehdestä, netistä, mistä tahansa. Jos ihminen ei noista kuule niin ei taida kuulla paljon muustakaan mitään.

Samu Haber bändeineen (Sunrise Avenue) on kuitenkin niitä harvoja suomalaisia, jotka ovat tehneet läpimurron kansainvälisesti musiikissa.

Vierailija
538/549 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki tässä ketjussa mainitut naiset ovat erittäin viehättäviä, jotkut erityisesti karismansa vuoksi. Kateus, kateus, kateus - vaikka mollaajathan eivät itse sitä ominaisuutta itsessään tiedosta. "Taas vedetään se kateuskortti!" Tällainen ketju ansaitsee 30+ sivua????!! Hankkikaa elämä. Alkakaa tekemään työtä oman itsenne kanssa. Mitä aivokapasiteetin ja ajan tuhlausta - tätä varten elätte tällä maapallolla. Ei ihme, että Suomella menee huonosti.... ja nyt vielä lopuksi: miksi itse tuhlaan aikaani täällä, kun kommenttini ei ketään teistä tule muuttamaan. yhyy.

Vaikka kuinka muuta tahtoisit niin on nainen -tai mies- minkänäköinen tahansa ja superkaunotar/komistus joidenkin/valtaosan silmissä niin AINA on ihmisiä jotka eivät heitä sellaisina näe (joitain muita kyllä)  ja siinä ei ole kyse kateudesta.

Jos joku sanoo että ei pidä prinsessa Madeleinea ihmeellisen kauniina mutta kruununprinsessa Victoriaa kyllä niin oikeasti (logiikkasi mukaan) Madeleine onkin hänestä tosi kaunis ja hän on siitä kateellinen, Victoria taas ei oikeasti olekaan niin kaunis kuin ko kommentoija väittää ja siksi on "turvallista" kehua Victorian kauneutta kun siitä ei ole syytä olla kateellinen?

Älytöntä.

Tiedän kyllä että on yleisiä kauneusihanteita jne mutta siitä huolimatta nuo ovat makuasioita.

Madeleinea ei muuten sanottu rumaksi. Todettiin pistävästä katseesta jotain, harkitusta tekohymystä ja että ei ole NIIN upea kuin yleensä hänestä sanotaan.

Luulit ilmeisesti vastaavasi samalle tyypille kuin aiemmin, eli minulle. Väärin meni.

Oman logiikkasi mukaan hoikka nainenkin voi olla läski ja se on mielipideasia. En hirveästi ottaisi sinulta vastaan mitään lausuntoja tuollaisen aivopierun jälkeen.

Minä vastasin sille jonka kommenttia tuossa lainasin. Hoikkudesta ja läskeydestä en ole kirjoittanut sanaakaan enkä aiemmin vastannut kenellekään yhtään mitään. Mikä kommentissani oli aivopieru? Vai luulitko itse että olen joku muu?

Tuo oli nyt esimerkki logiikastasi, en tarkoittanut että välttämättä noilla sanoilla sanoit.

Vierailija
539/549 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä en voi käsittää, että Alexander Stubb on tehnyt mallin töitä. Ne hampaat

Mallit harvemmin esittelevät hampaitaan.

On kuvauksellinen, pitkä ja solakka mies. En ihmettele ollenkaan.

Vierailija
540/549 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alex?