Julkkikset joiden ulkonäön hehkutus ihmetyttää teitä?
Minusta Kate Moss on aina ollut oudon eikä kovin nätin näköinen. Nykyään jotenkin elähtänyt, vaikka vasta vähän päälle 40.
Kommentit (549)
Vierailija kirjoitti:
Gwyneth Paltrow. Sievä, ei todellakaan mikään kaunotar.
Minusta Gwyneth on ihan nätti tai enemmänkin "valovoimainen". Sellainen joka erottuisi joukosta tavisten keskellä. Muuten kyllä ihan hullu akka.
Martina Aitolehti. Näyttää nyt 35-vuotiaana erilaisista "kauneus"operaatioista huolimatta, tai niistä johtuen, lähemmäs viisikymppiseltä ja maskuliiniselta.
Vierailija kirjoitti:
Martina Aitolehti. Näyttää nyt 35-vuotiaana erilaisista "kauneus"operaatioista huolimatta, tai niistä johtuen, lähemmäs viisikymppiseltä ja maskuliiniselta.
Todellakin, piti ihan googlettaa onko muka vasta 35.
Olen 46 ja olen luullut että MA on minua vanhempi :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robin. En kiistä hänen lahjakkuuttaan mutta alusta asti kasvonpiirteet jotenkin ärsyttäneet, heteromiehenä en yleensä muiden miesten ja varsinkaan teinipoikien ulkonäköön kiinnitä mitään huomiota, mutta kaikista suomalaisjulkkiksista Robin on ainoa, joka jotenkin vaan minulle pistää silmään rumuudellaan. Näyttää niin stereotyyppiseltä ärsyttävältä teiniltä. Arvostan silti häntä ja jopa pidän parista hänen biisistään.
Onpa joo silmiinpistävän ruma..
Ei toimi tuo linkki, mutta tiedän kyllä minkä näköinen Robin on. Tiedän kyllä, ettei ole yleisten kauneusihanteiden mukaan ruma, mutta omat kauneusihanteet ei mene aina yksiin yleisten ihanteiden kanssa. Pysyn siis kannassani, Robin on mielestäni silmiinpistävän ruman ja ärsyttävän näköinen.
Lotta Hintsa
Ei kyllä yhtään minkään näköinen! Aivan persoonaton ja tylsä naamastaan. Silmätkin jotenkin roikkuvan näköiset.
Vierailija kirjoitti:
Se tämän vuoden missifinalisti Essi Unkuri. Ihan kamalat leukaperät ja tuima naama. En vaan ymmärrä, miten oli ennakkosuosikki.
Googlasin. Minusta hän on oikein kaunis ainutlaatuisella tavalla. Sopisi ehkä paremmin malliksi kuin missiksi. Poskien luusto on ehkä vähän liian erikoinen missihommiin.
Vierailija kirjoitti:
Rosanna kulju
Jännä, että tämän naisen nimen näkee usein tällaisissa ketjuissa, vaikka koskaan en ole kuullut kenenkään kehuvan hänen ulkonäköään.
Vierailija kirjoitti:
Raquel Welch.
Tämähän on yksi kauneimmista! Jopa hikisenä urheillessa upean näköinen:
https://timedotcom.files.wordpress.com/2015/08/150819-raquel-welch-02.j…
Ja on kaunis vielä v. 2017:
http://articlebio.com/uploads/bio/2017/01/02/raquel-welch.jpg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosanna kulju
Jännä, että tämän naisen nimen näkee usein tällaisissa ketjuissa, vaikka koskaan en ole kuullut kenenkään kehuvan hänen ulkonäköään.
Eikö hän ole joku miss Helsinki tms? Varmaan joku on tykännyt jos hän on kisan kuitenkin voittanut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosanna kulju
Eikö hän ole joku miss Helsinki tms? Varmaan joku on tykännyt jos hän on kisan kuitenkin voittanut...
Eiköhän Martina A. sen voittajan päätä.
Vierailija kirjoitti:
Uma Thurman ja Cameron Diaz.
Tämä tuli kuin apteekin hyllyltä. Olen vuosikausia odottanut tätä kysymystä näillä vastauksilla. ;D
Sepä niissä onkin niin mystistä. Ne ei ole laisinkaan ns. kauniita ja söpöjä mut silti seksikkäitä ja pantavia. Olen hämmentynyt.
-Mies
Vierailija kirjoitti:
Ariana Grande. Täällähän oli vasta se joku ylistysketju. Yh, kunnon ghetto booty.
Mua on aina iljettänyt se, miten se käyttäytyy ja pukeutuu kuin lapsi (ravaa Disneylandissa ja käyttää jotain hemmetin kissankorvapantoja), näyttää meikatulta lapselta ja kuulostaakin vieläpä lapselta mut silti yrittää niin kovin olla tosi seksikäs hilluessaan lavalla heiluttaen persettään (yleisölle jossa suurin osa on lapsia/nuoria :D).
Se vaan näyttää niin pervolta, kuin lapsi oltais meikattu ja puettu kuin ilotyttö ja heitetty lavalle laulamaan irstaita juttuja ja tanssimaan eroottisesti. Päälle vielä se diivamaisuus, sellainen joka käyttäytyy ylimielisesti, näyttääkin automaattisesti vastenmieliseltä.
Vierailija kirjoitti:
Kylie Jenner. Näyttää jotenkin sammakolta varsinkin nykyisillä huulilla. Muut sisarukset ovat nättejä.
Ne huulet näyttää joltain sukupuolitautiselta mureenalta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryan Reynolds. Mielestäni ihan tavallisen oloinen perusjamppa, ei mikään hottiskomistus. Näyttelijänä toki hyvä, mutta en siis ymmärrä ulkonäön hehkutusta hänen kohdallaan.
Luulen että kyseisen miehen kohdalla on kyse siitä, että hän on tavallisten ihmisten mittapuulla peruskomea, muttei mikään jumalten perillinen tai virheetön marmoriveistos. Tekee hänestä siis katseelle helpommin lähestyttävän ja inhimillisen. Lisäksi hyvin huumorintajuinen kaveri... Luonteella ja käytöksellä on aina vaikutus kuumuuskertoimeen, vaikka puhuttaisiinkin teoriassa "pelkästä" ulkonäöstä.
Olet kyllä oikeassa, joidenkin tuossa mainitsemiesi asioiden takia minäkin pidän esim. Benedict Cumberbatchia erittäin karismaattisena miehenä, vaikka hän ei klassisen komea olekaan. Ei minulla mitään Reynoldsia vastaan näyttelijänä ole.
Oikeastaan se mikä ärsyttää, on nämä kaiken maailman medioiden "top 100 seksikkäintä julkkista" -tyyppiset listaukset, jotka typistävät julkisuuden henkilöt pelkäksi ulkokuoreksi, vaikka fokus pitäisi olla siinä mitä ko. henkilöt tekevät. Eli se älyvapaa hehkutus on se, mikä tekee joistain julkkiksista vastenmielisiä ilman, että heillä itsellään on siihen edes mitään tekemistä.
T. aluenperin kommentoimasi
Maisatorppa. Tyyli on ihan kuin Tuksu kakkonen. Ihan kuin olisi ihaillut Tuksua 20 vuotta ja päättänyt että minäkin aion olla Tuksun näköinen 30-vuotiaaksi mennessä.
Paitsi että Tuksukaan ei ole enää vanhan Tuksun näköinen joten Maisa on "muodista" vähän jäljessä :D
Entinen huippumalli Carla Bruni, pilannut botoxilla itsensä. Olisi muuten vanhentunut kauniisti.
Todellakin.
Tällainen kroppa on nätti. Enemmän päärynä tai tiimalasi kuin laatikkomainen, hoikka mutta ei luiseva, sopivan naisellinen:
https://i2-prod.mirror.co.uk/incoming/article1269369.ece/ALTERNATES/s61…
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/12/23/article-2528333-1A44B4D700000…