Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen äiti haluaa lapselleen pahaa?

Vierailija
23.11.2017 |

Mikä sen selittää?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairaus, persoonallisuushäiriö.

Vierailija
2/16 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se minusta aika huono äiti tuollaisessa tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini ei halunnut minulle mitään hyvää, mitä hänellä itsellään ei ollut lapsena ollut. Isänsä oli väkivaltainen alkoholisti mm. No, mulla oli pas*a ja onneton lapsuus. Silti olisi pitänyt olla kiitollinen, kun kuulemma oli niin hyvä koti ja olin vain kiittämätön. Nyt aikuisena terapiassa. Niin, mistä tämä johtui? Persoonallisuushäiriöistä kai, silloin ennen niitä ei pahemmin vaan diagnosoitu.

Vierailija
4/16 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut, ahdistunut, väsynyt, häiritty. Niinhän eläinkin syö poikasensa tai sitten hylkää. Karhuherra tappaa lapset pois uuden onnen tieltä.

Vierailija
5/16 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun äitini ei halunnut minulle mitään hyvää, mitä hänellä itsellään ei ollut lapsena ollut. Isänsä oli väkivaltainen alkoholisti mm. No, mulla oli pas*a ja onneton lapsuus. Silti olisi pitänyt olla kiitollinen, kun kuulemma oli niin hyvä koti ja olin vain kiittämätön. Nyt aikuisena terapiassa. Niin, mistä tämä johtui? Persoonallisuushäiriöistä kai, silloin ennen niitä ei pahemmin vaan diagnosoitu.

Saanko kysyä miksi alapeukutit tätä? Perustele.

Vierailija
6/16 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahasti häiriintynyt jos tietoisesti haluaa pahaa lapselleen.

Vierailija
7/16 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi äitihullu.

Vierailija
8/16 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Itse pyrin antamaan lapselle hyvän lapsuuden. Saa haleja ja syliin saa aina tulla.  Kovin paljon ei ylimääräistä rahaa, ole mutta koitan pienellä rahalla keskiä välillä kivaa tekemistä. Lapsi toki vielä niin pieni, että on iloinen aika monesta vaatimattomastakin asiasta. Kun lapsi on onnellinen niin itsekkin olen. 

Vierailija
9/16 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa. Itse pyrin antamaan lapselle hyvän lapsuuden. Saa haleja ja syliin saa aina tulla.  Kovin paljon ei ylimääräistä rahaa, ole mutta koitan pienellä rahalla keskiä välillä kivaa tekemistä. Lapsi toki vielä niin pieni, että on iloinen aika monesta vaatimattomastakin asiasta. Kun lapsi on onnellinen niin itsekkin olen. 

Haiskahtaa pahanteon piilottelulta moinen selittely.

Vierailija
10/16 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ennen kaikkea kysymys MIKSI? Kun lapsi ekaa kertaa kokee, että vanhempi on lapselle paha, (jos se ei ole alkanut heti vauvaiässä ja lapsi on jo ajatteleva olento kun se tapahtuu), niin hirvittääkin miettiä, miten se lapsi kysyy tyhjään tyhjyyteen saamatta ikinä vastausta keneltäkään, koska kukaan ei tiedä siitä, että MIKSI?

Miksi sinä pahoinpitelet minua tai "vain" olit ilkeä minulle? Ja toistat sen? Etkö osaa toimia, kuten itse opetat? Ne mietteet, ENNEN KUIN lapsi itse keksii vastauksia: niin, kun minä olen huono.

Vierailija
11/16 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi äitihullu.

Äitihullu tervehtijä -hullu :D

Vierailija
12/16 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin sitten mukavaa kun joutuu hoitamaan äitihirviön asiat kun se on vanha.

Joku mielisairaus äidilläni on varmasti ollut. Muistan sen tyhjän katseen - ihan kuin siltä puuttuisi sielu.

Sekin jäi mieleen kun äiti hoki meille lapsille ” sitten kun teidän isänne kuolee ” tai ”isänne teidät halusi” yms.

Koko lapsuus meni pelätessä. Ainaista riitaa ja väkivaltaa. Sisko uhkaili itsemurhalla yms.

Sisaruksilla yhdellä rajatilapersoona ja toisella psykoottinen masennus.

Näitä asioita on vaikea ns unohtaa...

Vierailija
13/16 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi äitihullu.

Eli paikan moderaattori.

Vierailija
14/16 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen nuoruudesta ja siitä että hänen miehensä pitää susta. Siis mustasukkainen siitäkin että isä pitää lapsestaan.

Vierailija
15/16 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten tän voi kostaa? Kertokaas se.

Vierailija
16/16 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi äitihullu.

Eli paikan moderaattori.

Mietipä, mikä ketjun kommenteista on mun??? !!! ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi