Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä mä löydän pinsetit, joiden kärjet on sellaiset ohuet, terävät ja littanat, ei paksut ja tylpät

Vierailija
23.11.2017 |

Tarvitsisin siis pinsetit joilla pääsee käsiksi ihan todella lyhyisiin karvoihin, siis sänkeen. Ne pinsetit mitä myydään nyt monissa paikoissa on sellaisia isoja ja kömpelöitä, joiden kärjet tuntuu olevan tarkoitettu lähinnä pitkille ja paksuille karvoille.

Myydäänkä sellaisia pieniä, teräviä pinsettejä enää ollemnkaan? Vinopäiset mieluummin kuin tasapäiset.

En siis halua tällaisia, näissä on liian paksut kärjet

https://eleven.fi/files/t/tweezerman_mini_slant_tweezer_lovely_lavendar…

Vaan tällaiset, mutta kärjet saisivat olla vielä litteämmät

https://static.cocopanda.fi/Media/10/0/300_300/94D2E9148459728BBD49D220…

Mulla oli joskus sellaiset, mutta harmikseni olen kadottanut ne.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi kappaletta tuollaisia, ostettu kai Saksasta 90-luvulla. Maailman parhaimmat pinsetit, mutten ole oikeasti 20 vuoteen löytänyt MISTÄÄN samanlaisia. Kummallista. Näistä hyvistä pinseteistä pidän kynsin ja hampain kiinni ja toivon todella, etten ikinä tule hävittämään niitä.

Vierailija
2/20 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taisin löytää vastaavat jostain halpis marketista. Tai prismasta vai tokmannilta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekki?

Vierailija
4/20 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monitoimilinkkarissa on pienet ja teräväkärkiset

Vierailija
5/20 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ebayhun ja hakusanaksi tweezers. Löytyy ziljoona erilaista eikä maksa juuri mitään.

Vierailija
6/20 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks noi tweezermanit oo just sellaset terävät?

Vierailija
7/20 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllähän noita löytää kaupoista tai apteekista. Vai eikö muka? Itse olen ostanut, mutten enää muista tarkalleen mistä.

Vierailija
8/20 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilla näin ihan vasta. Nuo on tyyliin ne halvimmat mitä on, mutta silti ihan parhaat.

Vierailija
10/20 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki markettiversiot on ihan susia, kokeiltu on varmaan kymmeniä. Jos vertailee näitä huonoja ja vaikka tweezermanin versioita, niin huomaa että huonot on sellaisia heikkoja vempuloita jotka vääntyvät helposti ja täten terävyys/tarkkuus kärsii, hyvät on niitä jotka on todella jäykkiä ja tukevia ja täten tarkkoja. En ole tukevia tuollaisia kapeamman mallisia nähnyt missään.

Mutta miksi haluat tuollaiset toisenmalliset? Oma kokemus ainakin väittää että nuo tweezermanit on paljon tarkemmat ja terävämmät kuin mitkään tuollaiset linkkaamasi? Niistähän löytyy myös ne superteräväkärkiset jos nyt ihan yksittäin haluat karvoja nyppiä?

Vierailija
11/20 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetiikkaosastoilta ja -liikkeistä, hintahaitari on iso. Joissain ruokakaupoissakin myydään, etupäässä noita kai myydään kulmakarvojen yms nyppimiseen.

Vierailija
12/20 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä mielestäni näen noita suunnilleen joka paikassa. Ostin omani Tigeristä eurolla ja on olleet jo pari vuotta oikein hyvät. Site edelliset oli Ginasta ja ebaystakin oon tilannut.

Vierailija
13/20 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solingenilla on hyviä pinsettejä. Laatu maksaa.

Vierailija
14/20 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/20 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks noi tweezermanit oo just sellaset terävät?

On. Tuo ap:n linkkaama kuva on huono.

Vierailija
16/20 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys, miksi tosiaan suurin osa on ihan susia.

Minulla on ainakin kymmenet pinsetit ja niistä ehkä kahdet ovat kohtuullisen hyvät, mutta etsin edelleen niitä täydellisiä. Useinhan ovat kaupoissa muovipakkauksessa, joten ei ostaessa pääse testaamaankaan. Kiitos vinkeistä tässä ketjussa.

Vierailija
17/20 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermoshopista.

Vierailija
18/20 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne löytyy sohvatyynyjen välistä...

Vierailija
19/20 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ennen Citymarketissa oli sellaiset noin 7 cm mittaiset pinkissä nahkakotelossa. Parhaat.

Vierailija
20/20 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannin pinseteillä ei tee mitään. Karvat luistaa välistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi