Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö minun hoitaa haluttomuuttani mieheni takia? Itse en välitä seksistä pätkääkään.

Vierailija
23.11.2017 |

Seksi ei kiinnosta yhtään. En jaksa. Se on tylsää ja vie aikaa. Nukun mieluummin kuin valvon, että lapset menevät nukkumaan ja alan puuhiin. Meillä on teini-ikäiset lapset, eikä enempää lapsia tule.

Minä voisin elää lopun ikäni ilman seksiä. Mies haluaisi, mutta näkee, ettei minua kiinnosta. Pitääkö minun hoitaa haluttomuuttani miehen takia?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku eroa, saat ikuisen rauhan ja miehesi elävämmän uuden vaimon.

Vierailija
2/51 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse jos ei haittaa että mies lähtee lätkimään. Sopisiko avoin suhde?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mietin lähinnä sitä, että onko seksi joku ihmisoikeus. Onko miehen halut tärkeämpiä kuin minun haluttomuuteni? Eli jos mies haluaa ja minä en, minun pitää hoitaa haluttomuuttani, eikä miehen tyytyä siihen, ettei meillä ole kovinkaan usein seksiä.

Kyse ei kuitenkaan ole esim. turvallisuuden tunteesta tai ruoasta tai katosta pään päällä, joita ilman olisi vaikea elää.

ap

Vierailija
4/51 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet frigidi lehmä.

Toivottavasti miehesi jättää sinut

Kiitos. Itse toivon, ettei mieheni jätä minua.

ap

Vierailija
5/51 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tarvitse hoitaa miehen takia, mutta jos haluat säilyttää parisuhteen niin sen eteen tartteis jotain tehdäkkin. Toinen vaihtoehto on erota ja kolmas siirtyä avoimeen suhteeseen (jos sellainen miehellesi sopii).

Vierailija
6/51 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksikään parisuhteessa oleva mies ole yli puolta vuotta ilman seksiä. Sitä haetaan sitten muualta.

Vierailija
7/51 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenteista päätellen seksi on ihmisoikeus ja kidutan miestäni, kun en "anna". Tämä on todella kurja tilanne, kun en ihan oikeasti halua. Seksi illalla on yhtä houkuttelevaa kuin vaikkapa juoksulenkille lähteminen keskellä yötä jäätävässä räntäsateessa. Sen jälkeen on kiva fiilis, että hyvä, tulipahan tehtyä, mutta olisin voinut elää ilmankin.

Kärsin itse tästä myös, koska koen olevani jotenkin omituinen. En kuitenkaan voi tälle mitään. En syty, en innostu. En edes muista miehistä (tai naisista), eli kyse ei ole miehestänikään. 

ap

Vierailija
8/51 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun ole pakko mitään haluta, eikä miehesi ole pakko jäädä seksittömään suhteeseen. 

Toivottavasti kuitenkin tuot kantasi esiin rehellisesti, että mies voi tehdä päätöksensä oikeisiin tietoihin perustuen.

Vierailija
9/51 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan lesbo.

Vierailija
10/51 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenteista päätellen seksi on ihmisoikeus ja kidutan miestäni, kun en "anna". Tämä on todella kurja tilanne, kun en ihan oikeasti halua. Seksi illalla on yhtä houkuttelevaa kuin vaikkapa juoksulenkille lähteminen keskellä yötä jäätävässä räntäsateessa. Sen jälkeen on kiva fiilis, että hyvä, tulipahan tehtyä, mutta olisin voinut elää ilmankin.

Kärsin itse tästä myös, koska koen olevani jotenkin omituinen. En kuitenkaan voi tälle mitään. En syty, en innostu. En edes muista miehistä (tai naisista), eli kyse ei ole miehestänikään. 

ap

Ei se ole mikään ihmisoikeus mutta eroavat halut voivat rasittaa suhdetta. Jompikumpi turhautuu kuitenkin lopulta.

Teidän pitää yhdessä selvittää asia ennen kuin siitä kasvaa suurempia ongelmia.

Vierailija
11/51 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksi nyt suoraan ole ihmisoikeus.

Minulla on monen vuoden seksitön jakso takana, vaikka ollaan naimisissa oltu, kun ei ole kummankaan tehnyt kunnolla mieli, ehkä joskus vähän.

Minun alkoi tehdä mieli uudelleen ja olen saanut tehdä töitä, että sain mieheni uudelleen innostumaan edes vähän. Ihmisen elämässä on kausia, jolloin jokin asia on toista tärkeämpi.

Nyt minulla on pohdintavaihe meneillään. Pohdin yleensäkin ihmisen seksuaalisuutta ja seksiä. Eli asia on ajankohtainen ja tällä hetkellä tärkeä. Kyllä minua voisi harmittaa suuresti, jos mies ei taaskaan innostuisi seksistä moneen vuoteen.

Seksuaalista halukkuutta voi myös virittää. Kaikki eivät jaksa montaa vuotta ihan seksittömänä, joten itse kyllä pohtisin mitä osaltani voisi tehdä, jos haluttomuus vain jatkuu ja jatkuu. Voi mennä monta vuotta, että miehesi alkaa siitä hermostumaan. Kyllä pitkittynyt seksittömyys ajaa toista kauemmas. Pahimmillaan jonkun toisen naikkosen luo, jota et halua.

Asiaa voi terapoida ihan itsekseen.

Jos suora seksi ei kiinnosta, niin ehtä muu läheisyys?

Asioista pitää puhua, koska toinen osapuoli ei ole ajatustenlukija. Pitää sopia mutkattomasti, että kaiken läheisyyden ei tarvitse johtaa seksiin asti. Minä olen tätä opetellut uudelleen. Mies voi haluta olla alasti kiinni minussa, mutta ei johda aina seksiin. Ymmärrän että miehen on vaikea alkaa paneskella, jos kalu ei innostu nousemaan. Mutta sama naisella, jos ei innostu ja paikat on kuivina niin tuskallistahan se on olla väkisin pantavana.

Vierailija
12/51 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Hoida sitten itseäsi itsesi takia jos kerran kärsit. Käytätkö hormoneja? Tai oliko synnytykset traumaattisia? Selvitä haluttomuuden syy ja hoida sitä, sitten voit sanoa jos ei vieläkään mies kiinnosta, että ainakin yritit. Ja sitten miehesi tekee päätöksen haluaako elää ilman seksiä.

Vierailija
13/51 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seksi nyt suoraan ole ihmisoikeus.

Minulla on monen vuoden seksitön jakso takana, vaikka ollaan naimisissa oltu, kun ei ole kummankaan tehnyt kunnolla mieli, ehkä joskus vähän.

Minun alkoi tehdä mieli uudelleen ja olen saanut tehdä töitä, että sain mieheni uudelleen innostumaan edes vähän. Ihmisen elämässä on kausia, jolloin jokin asia on toista tärkeämpi.

Nyt minulla on pohdintavaihe meneillään. Pohdin yleensäkin ihmisen seksuaalisuutta ja seksiä. Eli asia on ajankohtainen ja tällä hetkellä tärkeä. Kyllä minua voisi harmittaa suuresti, jos mies ei taaskaan innostuisi seksistä moneen vuoteen.

Seksuaalista halukkuutta voi myös virittää. Kaikki eivät jaksa montaa vuotta ihan seksittömänä, joten itse kyllä pohtisin mitä osaltani voisi tehdä, jos haluttomuus vain jatkuu ja jatkuu. Voi mennä monta vuotta, että miehesi alkaa siitä hermostumaan. Kyllä pitkittynyt seksittömyys ajaa toista kauemmas. Pahimmillaan jonkun toisen naikkosen luo, jota et halua.

Asiaa voi terapoida ihan itsekseen.

Jos suora seksi ei kiinnosta, niin ehtä muu läheisyys?

Asioista pitää puhua, koska toinen osapuoli ei ole ajatustenlukija. Pitää sopia mutkattomasti, että kaiken läheisyyden ei tarvitse johtaa seksiin asti. Minä olen tätä opetellut uudelleen. Mies voi haluta olla alasti kiinni minussa, mutta ei johda aina seksiin. Ymmärrän että miehen on vaikea alkaa paneskella, jos kalu ei innostu nousemaan. Mutta sama naisella, jos ei innostu ja paikat on kuivina niin tuskallistahan se on olla väkisin pantavana.

Kiitos asiallisesta kommentista. Mies ottaa usein kaiken kosketuksen ja läheisyyden vinkkinä ja kuvittelee, että olen halukas. Itse haluaisin välillä vain istua vierekkäin sohvalla tai halata, antaa ohi kävellessä suukon tai silittää hiuksia. Mies syttyy näistä sekunnin murto-osassa ja olisi heti kaatamassa minua. Siksi minua on alkanut ahdistaa oma haluttomuuteni, koska en voi tälle mitään. Tai siis oikeastaan haluttomuus ei ahdista, koska en halua ja voisin elää ilmankin, mutta tämä asia ahdistaa.

Ymmärrän, että erilaiset halut hiertävät suhdetta ja etten voi vaatia miestä elämään täysin seksittömässä suhteessa. Siksi meillä onkin ehkä kerran kuussa jotain. Sen jälkeen minulla on kuitenkin syyllinen olo. Sellainen, että huh, tämän kuukauden velvollisuus suoritettu. Kuin olisi jonkun kaapin siivonnut tai tankannut auton. Asia, joka pitää vain hoitaa.

ap

Vierailija
14/51 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Hoida sitten itseäsi itsesi takia jos kerran kärsit. Käytätkö hormoneja? Tai oliko synnytykset traumaattisia? Selvitä haluttomuuden syy ja hoida sitä, sitten voit sanoa jos ei vieläkään mies kiinnosta, että ainakin yritit. Ja sitten miehesi tekee päätöksen haluaako elää ilman seksiä.

No siis kärsin, koska mies kärsii. Jos miestä ei olisi, ongelmaa ei olisi. En käytä mitään hormoneja, synnytykset eivät olleet traumaattisia, ei ole tapahtunut mitään ihmeellistä ja parisuhde voi muuten hyvin (paitsi seksi).

ap

Vierailija
15/51 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen takia vaan parisuhteen ja avioliiton vuoksi. Jos niillä ei ole merkitystä kannattaa erota

Vierailija
16/51 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yksikään parisuhteessa oleva mies ole yli puolta vuotta ilman seksiä. Sitä haetaan sitten muualta.

Ja halukkaita naisia löytyy helposti. Wink-wink

Vierailija
17/51 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette tehneet sopimuksen että harrastatte seksiä vain toistenne kanssa, voidaan katsoa kyseessä olevan sopimusrikkomus josta tulee maksaa asianmukainen korvaus.

Jos taas sellaista rajoitusta ei ole, toivottavasti miehesti on tietoinen avoimen vieraan pillun mahdollisuudesta.

Vierailija
18/51 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut seksitön suhde jo 7 vuotta. Onneksi mieskään ei halua. Tuntuisi kamalalta harrastaa haluttomana seksiä, melkein kuin antautuisi raiskattavaksi.

Vierailija
19/51 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllä ehkä miehen kannattaa vaihtaa kuollut vaimo elävään.

Vierailija
20/51 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä velvollisuudentunne ja miehen odotukset vievät haluja enemmän? Oletko aina ollut välinpitämätön seksiä kohtaa vai onko se tullut myöhemmin?

Omasta kokemuksesta on helpompi kestää toisen halutomuutta kun ymmärtää siihen syyt. Läheisyys on tärkeää eikä sen pidä aina johtaa seksiin.

Miehesi saattaa odottaa seksiä liikaa ja siksi yrittää aina kun siihen tulee pienikin tilaisuus. Näin minä tein ja sillä tuhosi niitä pieniäkin rippeitä toisen haluista.

Oikotietä onneen ei ole. Teidän pitää puhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän