Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain hepulin ja nyt kaduttaa

Vierailija
23.11.2017 |

Meidän 4-vuotias on joskin syystä heräillyt viime aikoina lähes joka yö. Hän huutaa minua, kun herää ja menen hänen luokseen. Lapsi nukahtaa uudelleen aika pian, mutta minä en saa uudelleen unta. Juuri nyt on töissäkin kiirettä, töitä niin paljon, että en ehdi niitä mitenkään työajalla tekemään. Lisäksi on flunssa, joka vie voimia ja alankin olla aika väsynyt. Viime yönä taas valvoin kolme tuntia keskellä yötä ja olin nukkunut max. tunnin, kun lapsi tuli herättämään ja pyysi luokseen. Olin kuoleman väsynyt. Sain hepulin, huusin miehen apuun lapselle, haukuin miehen ja menin yläkertaan ja potkin jääkaapin oven rikki. Pää vain hajosi. Nyt tietenkin kaduttaa. Toivottavasti lapsi ei saanut traumoja tästä. Pyysin anteeksi ja kysyin, pelottiko lasta. Sanoi,, että ei pelottanut. Mietin kuitenkin tuota, että mahtaa lapselle olla järkytys, kun pyytää äitiä luokseen ja äiti saa tällaisen raivarin. Vaikuttaakohan tuo kokemus kiintymyssuhteeseen? Olen yrittänyt olla aina lapsen saatavilla, kun hän tarvitsee. Mietin, lopettaisinko työt, menisinkö johonkin raivarikurssille vai ottaisinko eron, vai mitä tässä pitäisi tehdä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vähän samanlaista kun kuopus alkoi heräillä öisin siinä vuoden iässä. Olin aivan sekaisin väsymyksestä, ja aika vihainenkin välillä. Mieskin kommentoi, että mikä hirviö sinusta öisin oikein tulee...  En tiedä, voiko tätä suositella, mutta otimme hänet omaan sänkyymme nukkumaan ja siellä rauhoittui kummasti. Joskus vaan se uni menee etusijalle.

Vierailija
22/23 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuisin vähintään samassa huoneessa lapsen kanssa, jos ette omaan sänkyynne voi ottaa.

Joku vaiva hänelläkin on, jos usein heräilee ja haluaa yöhoivaa. Helpommin hoidettu, jos koko talous ei lähde kävelyretkille keskellä yötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomake netistä ja ero vetämään.

Tämä menee ehdottomasti top kymppiin. Eron syy: Lapsen heräily.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä