Kilttimies miettii; ei voi olla mitään parempaa kuin olla hoikka ja isorintainen nainen
Sellaisia herkkuja ei kadulla paljoa näe. On varmaan mahtavaa kun saa valita parhaat miehet
Kommentit (22)
Paksu, hikinen ja haiseva lerssi.
T. Pena
Miesten saamisen helppouden vastapainoksi naisista on tehty sellaisia että he keksivät kyllä ulistavaa parhaistakin miehistä.
No mulla on tällainen kaveri ja lisäksi vielä tosi kauniskasvoinen. Mutta eipä ole miestä saanut, kun on niin mahdoton luonne. Lyhyitä suhteita toki on ollut lukuisia ja kyllä päät kääntyy kun hänen kanssaan kulkee.
Mutta niin vaan on perheetön yli nelikymppinen eikä muuten ulkonäkö ole auttanut urallakaan etenemiseen - myös luonteen takia. Itse häntä aika ajoin, kun lapsuuden ystäviä ollaan, mutta vähemmän ja vähemmän tulee oltua tekemisissä. Ei jaksa sitä ainaista ilkeilyä.
Olet oikeassa.
T. Normaalipainoinen eli läski pienitissinen nainen.
Niin. Luonnotontahan se on että jollain läski kasaantuu vaan tisseihin, eli harvassa ovat. Kyllä niitä hyviä miehiä kuitenkin onneksi riittää meille rumille ja läskeille naisillekin.
Joo pitää vissiin ruveta homoksi kun ei suomessa saa komea/kaunis mies naista. Hyvän näköiset homot sentään on tulleet iskemään suomessa ja ulkomailla.
Ja siksipä kilttimies onkin sinkkumies.
Hei, sinä kaunis mies. Tule kainalooni, saat rapsuttaa mahaani.
T. Pena
Minä taas tykkään pienirintaisista naisista. Keskikokoiset ovat vielä ok, mutta sitä isommat turn-off.
Unelmanainen olisi minua vähän pidempi, pienirintainen amatsoni. En kuitenkaan koskaan saa sellaista, koska unelma-amatsonini haluaisi tuntea itsensä pieneksi ja siroksi jonkun jättiladonovihartiamiehen rinnalla.
Näh, ota joku läski niin saat sinäkin ap joskus pesää. :D
Vierailija kirjoitti:
Tai miehen perää
Vierailija kirjoitti:
Lihavia naisia vasta vaikea on saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavia naisia vasta vaikea on saada.
Ellet itsellesi miestä kaada
Vierailija kirjoitti:
Kun ei edes ne läskit huomioi mitenkään. Kaikilla naisilla on kovat vaatimukset miehille. Ei kelpaa komea urheileva alkoton mies. Joo eikä ole pienikään kalu. Ei niin ei.
Ei se isotissisyys ole mikään sen parempi piirre kuin pienet tai keskikokoiset tissitkään. Riippuu lähinnä pyöreydestä, terhakkuudesta ja ihon kunnosta se, kuinka hyvännäköiset rinnat ovat. Koolla ei ole väliä, kunhan kantaa itse rintansa itsevarmasti ja hyvin.
Ei kilttimies 25v
Kilttimies osoittautui homofiiliksi.
On mulla kyllä hauskaa ollut ja paljon hyötyä ulkonäöstä. Ja on vieläkin, vaikka ikää jo on.
Mutta sinähän voit mennä sukupuolenkorjausleikkaukseen. Pidät itsesi laihana ja hankit reilun kokoiset silarit.
Sait juuri sitä mitä halusit!
Eikä voi olla hirveämpää kuin kilttimies joka esittää kilttiä, mutta on oikeasti psykopaattinarski kuten palstan kilttimiehet.
T. isotissinen hoikka nainen