Kamera kuvasi sovituskoppiin Nummelan Tokmannissa
Kävin tänään ostoksilla, olin sovituskopissa ja katsoin itseäni peilistä. Huomioni kiinnittyi siihen, että peilin kautta katsoin suoraan kameraan. Eli jos peilin kautta näen kameran, eikö silloin myös kameran takana oleva ihminen näe myös sovituskoppiin?
Eikö tuo ole laitonta?
Kommentit (11)
Voi olla, että kamerassa on ns. sumennuspalkit, ettei oikeasti näy sovituskoppiin vaan ainoastaan sen ovelle. Asettelu ei aina kerro kaikkea. Mutta kannattaa toki laittaa kyselyä aiheesta.
Voi paska, oon käyny sovittelemassa vaatteita siellä.
Monessa kauppakeskuksen vessassa, jossa ei trendikkäästi ole ulko-ovia ollenkaan, näkee käytävältä peilin kautta kun miehet ovat muna kädessä kusella pisuaarilla.
Eikä tähän kiinnitä kukaan mitään haloota tai pistä pystyyn häshtägkampanjaa.
Ukko35 kirjoitti:
Monessa kauppakeskuksen vessassa, jossa ei trendikkäästi ole ulko-ovia ollenkaan, näkee käytävältä peilin kautta kun miehet ovat muna kädessä kusella pisuaarilla.
A) Jos asia häiritsee, pistä pystyyn kampanja.
B) Jos ei häiritse, miksi hyökkäät naisia vastaan jos näitä häiritsee? Ei sinun häiriitymättömyytesi ole maailman mittapuu. Naisilla on oikeus häiriintyä siinä kun sinulla on oikeus olla häiriintymättä. Naiset hoitavat oman tonttinsa, hoida sinä omasi ja lopeta ulina.
Kannattaa valittaa vauvapalstalla eikä kauppiaalle, vai mitä?
Tampereen Löytötexillä kamera osottaa sovituskopin peiliin.
Myös Forumin H&Mssä sama, mutta kamerat ovat ylhäällä.
Mr. Tokmanni tykkää tirkistellä. (tähän mairea Tokmanni virne)
Ukko35 kirjoitti:
No mikset sinä pistä pystyyn kampanjaa jos olet tuollaisen asian havainnut ja häiriöksi kokenut? Minä en ainakaan kyttää kusevia miehiä, joten en ole huomannut koko asiaa.
Onhan se.