Onko totta että moni mies vaatii nykyään anaaliseksiä tyttöystävältään?
Työkaveri sanoi, että siitä on tullut normi ihmisten seksielämässä. Pitääkö paikkansa?
Kommentit (31)
No mikäs siinä. Reikää on kiva nuolla ja samalla voi näykkiä hampailla paskanmarjoja persekarvoista irti ja makustella.
Minä olen tehnyt sitä vaan 2/10 kanssa ja ne molemmat naiset pyysi sitä itse.
80-luvulla kukaan ei peppupanoa edes ehdottanut, enkä tiennyt sellaista edes olevan. Oman peppuneitsyyteni menetin 90-luvun alussa kun jätin jäähyväiset yhdelle skotille. Olin vähän hämmentynyt, että mitäs nyt tapahtuu. Sen jälkeen tapasin nykyisen mieheni, joka ei ole vähänkään sinne suuntaan ehdottanut.
Ainakin av-palstalla tuntuu olevan jatkuvasti esillä eli on ainakin yleistynyt.
N50v
Seksielämäni on koostunut jo jonkin aikaa lähes pelkästään yhden illan jutuista. Ihmetyttää kovasti, kun melkein joka kundi vonkaa anaalia. Tähänkö nyt sitten on tultu. Kyllä toi on perimmältään naisen alistamista. Jos en suostu, niin sitten kiukutellaan ja haukutaan estoiseksi jne. Joku raja sentään.
Anaali jutut eivät kiinnosta lainkaan. No go.
M55
Kokeiltu on. Ei kiitos. Ei sattunut, mutta minusta se oli epämiellyttävää.
Perusjuttu nykyään ja jos ei pidä niin sekin ok. Ei kaikki pidä suuseksistä tai sitomisesta jne ja ihmisillä vapaus päättää itse mitä tekee.
Me harrastetaan sitä ja ollaan ehkä keskivertoa aktiivisempia seksissä muutenkin.
Homoseksissä jä tietyissä kulttuureissa heteroseksissä ja ehkäisykeinona on anaaliseksi ollut ihan normaalia satoja vuosia.
Vierailija kirjoitti:
80-luvulla kukaan ei peppupanoa edes ehdottanut, enkä tiennyt sellaista edes olevan. Oman peppuneitsyyteni menetin 90-luvun alussa kun jätin jäähyväiset yhdelle skotille. Olin vähän hämmentynyt, että mitäs nyt tapahtuu. Sen jälkeen tapasin nykyisen mieheni, joka ei ole vähänkään sinne suuntaan ehdottanut.
Ainakin av-palstalla tuntuu olevan jatkuvasti esillä eli on ainakin yleistynyt.
N50v
Tietenkään perseseksin olemassa oloa ei tiedetty ennen vuotta -89 jolloin ihmisille kehittyi evoluution myötä persereikä
Aikamoista yleistystä. Ei kaikki miehet sitä halua kokeilla eivätkä naisetkaan. Itsellä on taas on käynyt niin, että 4 eri naisen kanssa kun on tullut seurusteltua niin kaikissa suhteissani nainen on ehdottanut peppuseksiä ja niin ehdotti myös nykyinen vaimoni. Mielestäni ihan mukavaa vaihtelua, mutta kyllä se pillu on edelleen paras. Itse pärjäisin ihan hyvin ilman kakkosta.
M28
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista yleistystä. Ei kaikki miehet sitä halua kokeilla eivätkä naisetkaan. Itsellä on taas on käynyt niin, että 4 eri naisen kanssa kun on tullut seurusteltua niin kaikissa suhteissani nainen on ehdottanut peppuseksiä ja niin ehdotti myös nykyinen vaimoni. Mielestäni ihan mukavaa vaihtelua, mutta kyllä se pillu on edelleen paras. Itse pärjäisin ihan hyvin ilman kakkosta.
M28
Minun eksäni nainen siis ehdotti ite kokoajan vaan peppuseksiä niin paljon ettei enää juuri normaalia seksiä ollut :D
Oottekos kokeillu monesta eri asennosta? Stimuloiko mies samalla klittaa?