Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta että moni mies vaatii nykyään anaaliseksiä tyttöystävältään?

Vierailija
22.11.2017 |

Työkaveri sanoi, että siitä on tullut normi ihmisten seksielämässä. Pitääkö paikkansa?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitää paikkansa, ainakin meillä. Joskus annan periksi miehelle, vaikka en siitä itse niin välitä. Ei tunnu oikeastaan miltään.

Oottekos kokeillu monesta eri asennosta? Stimuloiko mies samalla klittaa?

Vierailija
22/31 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs siinä. Reikää on kiva nuolla ja samalla voi näykkiä hampailla paskanmarjoja persekarvoista irti ja makustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt sitä vaan 2/10 kanssa ja ne molemmat naiset pyysi sitä itse.

Vierailija
24/31 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla kukaan ei peppupanoa edes ehdottanut, enkä tiennyt sellaista edes olevan. Oman peppuneitsyyteni menetin 90-luvun alussa kun jätin jäähyväiset yhdelle skotille. Olin vähän hämmentynyt, että mitäs nyt tapahtuu. Sen jälkeen tapasin nykyisen mieheni, joka ei ole vähänkään sinne suuntaan ehdottanut.

Ainakin av-palstalla tuntuu olevan jatkuvasti esillä eli on ainakin yleistynyt.

N50v

Vierailija
25/31 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksielämäni on koostunut jo jonkin aikaa lähes pelkästään yhden illan jutuista. Ihmetyttää kovasti, kun melkein joka kundi vonkaa anaalia. Tähänkö nyt sitten on tultu. Kyllä toi on perimmältään naisen alistamista. Jos en suostu, niin sitten kiukutellaan ja haukutaan estoiseksi jne. Joku raja sentään.

Vierailija
26/31 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaali jutut eivät kiinnosta lainkaan. No go.

M55

Vierailija
27/31 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltu on. Ei kiitos. Ei sattunut, mutta minusta se oli epämiellyttävää.

Vierailija
28/31 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusjuttu nykyään ja jos ei pidä niin sekin ok. Ei kaikki pidä suuseksistä tai sitomisesta jne ja ihmisillä vapaus päättää itse mitä tekee.

Me harrastetaan sitä ja ollaan ehkä keskivertoa aktiivisempia seksissä muutenkin.

Homoseksissä jä tietyissä kulttuureissa heteroseksissä ja ehkäisykeinona on anaaliseksi ollut ihan normaalia satoja vuosia.

Vierailija
29/31 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80-luvulla kukaan ei peppupanoa edes ehdottanut, enkä tiennyt sellaista edes olevan. Oman peppuneitsyyteni menetin 90-luvun alussa kun jätin jäähyväiset yhdelle skotille. Olin vähän hämmentynyt, että mitäs nyt tapahtuu. Sen jälkeen tapasin nykyisen mieheni, joka ei ole vähänkään sinne suuntaan ehdottanut.

Ainakin av-palstalla tuntuu olevan jatkuvasti esillä eli on ainakin yleistynyt.

N50v

Tietenkään perseseksin olemassa oloa ei tiedetty ennen vuotta -89 jolloin ihmisille kehittyi evoluution myötä persereikä

Vierailija
30/31 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista yleistystä. Ei kaikki miehet sitä halua kokeilla eivätkä naisetkaan. Itsellä on taas on käynyt niin, että 4 eri naisen kanssa kun on tullut seurusteltua niin kaikissa suhteissani nainen on ehdottanut peppuseksiä ja niin ehdotti myös nykyinen vaimoni. Mielestäni ihan mukavaa vaihtelua, mutta kyllä se pillu on edelleen paras. Itse pärjäisin ihan hyvin ilman kakkosta.

M28

Vierailija
31/31 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoista yleistystä. Ei kaikki miehet sitä halua kokeilla eivätkä naisetkaan. Itsellä on taas on käynyt niin, että 4 eri naisen kanssa kun on tullut seurusteltua niin kaikissa suhteissani nainen on ehdottanut peppuseksiä ja niin ehdotti myös nykyinen vaimoni. Mielestäni ihan mukavaa vaihtelua, mutta kyllä se pillu on edelleen paras. Itse pärjäisin ihan hyvin ilman kakkosta.

M28

Minun eksäni nainen siis ehdotti ite kokoajan vaan peppuseksiä niin paljon ettei enää juuri normaalia seksiä ollut :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi