Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, kuinka ylpeä olet kikkelistäsi

Vierailija
22.11.2017 |

asteikolla 4-10? Mistä piirteistä olet ylpeä? Jos et ole kovin ylpeä, mistä se johtuu?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asteikolla 4-10 , 6.

pieni 15cm pitkä ja 4cm leveä

hermostuneisuus vie erektion

Grower eli lepotilassa männynkävyn kokoinen

Laukean hitaasti

Ihan paska vehje

Eihän tuo mikään pieni ole vaan keskikokoa. Luulisi hitaan laukeamisen olevan haluttu ominaisuus, minuuttimunat on pahimpia.

Onkohan keskikokoa? Olen vaikutuksille altis ja kun täällä ja muuallakin lukee peniksen mittoja, niin 15 cm on pieni. Sitten vielä tuon levossa männynkäpy-ilmiön vuoksi se on silmämääräisesti aina pienempi kuin muilla saunassa yms. Kasvaahan se toki sitten paljon erektioon, mutta aika paljon näkee saunoissa sellaisia vonkaleita lepotilassakin, että ei nyt erektioon pienenekkään.

Kestävyys mulla on vähän jo liiankin hyvä. Ja jos huomaan, että toiselle jo riittäisi ja itse en ole tullut, hermostun ja sitten ei ainakaan tule. Paska vehje ja paska kantaja. Olen muutenkin vain hyvän hengitysilman turha kuluttaja.

On keskikokoa hieman isompikin ! Muista, että vehkeen keskikoko on vain 13 cm. Naiset ja miehet arvostavat koko eri lailla. Siinä missä nainen haluaa +20 senttistä, niin 15 cm omistava mies voi olla vehkeestään hyvillä mielin ylpeä, sillä niitä naisten unelmamulkkuja löytyy vain 2:lta mieheltä sadasta, joten suurin osa naisista ei sellaista koskaan edes pääse näkemään. Mutta jos naisesi on sellaista saanut, niin peli on jo menetetty. Vaikkei sitä sinulle sanokaan, et pysty koskaan hänelle antamaan seksuaalista nautintoa. Etsi uusi nainen ja on syystä ylpeä vehkeestäsi !

Vierailija
22/34 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan 9,5 arvosanan omalle elimelleni. 20/4 kokoa. Esteettisesti komea,seisoo hyvin ja tulee silloin kun itse sen haluan... Naiset keneen sen huoletta pituuden puolesta menee varomatta on kyllä pitäneet. Se puolikas miinus tulee vähän liiasta pituudesta... M34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan penikselleni täydet 10 pistettä! Myös kaikki naiset joiden kanssa rakastelen arvioivat penikseni 10 tai useimmat jopa 10+. Penikseni muoto ja koko (23/16) on kuulemma täydellinen ja se osuu juuri oikeisiin paikkoihin ja takaa orgasmin. Lukuisat seksuaalisesti kokeneet naiset ovat kokeneet minun kanssani ensimmäiset orgasminsa pelkällä yhdynnällä ja ne ovat olleet heille todella mullistavia kokemuksia! Olen todellakin syntynyt onnellisten tähtien alla :) Penikseni on myös muodostanut minulle todella hyvän itsevarmuuden, joka takaa sen että vientiä riittää kaiken ikäisten naisten keskuudessa. Suurin osa seksikumppaneistani onkin 20-30 vuotiaita, koska tykkään näyttää nuorille naisille mitä seksi parhaimmillaan on!

M57

Vierailija
24/34 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pituutta se 16cm, omasta mielestä saisi tietenkin olla lisää vaikkakin tiedän että se on normaalia isompi tai vähintääkin keskikokoinen. Mutta mulla on useimmiten paljon muuta annettavaa kun pelkkä kullin koko ja näillä taidoilla olen saanut 104 eri naiselta. Koskaan sitä tuskin on itsensä kanssa sujut mutta eipä se H hetkellä paljon kiinnosta, silloin mennään eikä meinata. Kiitos valmiiksi miinuksista, jos valehtelisin kumppaneiden määrän pienemmäksi niin miinuksia tuskin tulisi. Hyvät viikonloput

Miten on mahdollista noin saada noin paljon kaatoja? Mille ajalle jakaantuu? Baarista vai netistä?

Vierailija
25/34 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

It is the most wonderful object in the whole universe! Rakastan ja palvon sitä joka päivä. Kyrpäni on linnani ja Jumalani. Harjoittelenkin parhaillaan, että saisin taivutettua itseäni sen verran, että pääsisin imaisemaan kyrpääni. Muiden ihmisten kanssa sekstailu ei ole koskaan kiinnostanut.

Vierailija
26/34 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna numeroa sukuelimelleni mutta itsetyydytyksessä on seisonut ja toiminut ihan ok. Kestoa voisi olla vähän enemmän.

Seksielämää toisen tai toisten kanssa ei ole joten en tiedä miten kaluni niissä toimisi. Mittoja en tiedä, enkä edes halua tietää, vaan pääasia on että se sopii vastapuolen elimen mittoihin. Ja muutenkin. Yhdyntä ei ole minulle se prioriteetti numero yksi, eikä edes seksi, vaan pieni arkiromantiikkakin ja mm. toisen kiusoittelu olisi tervetullut lisä nykyiseen yksinäisyyteen jonka hoitaminen on osoittautunut todella vaikeaksi.

Vierailija
27/34 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan sellainen 8,5 tai 9 arvosanana. Kiihottuneena noin 18 cm, ympärysmitta jotain 13,5-14 cm. Saisi olla paksumpi mun mielestä. Nykyisin mukava kestävyys rakastellessa, laukean yleensä silloin kun haluan, keskimäärin yhdyntä (siis kun ollaan naisen sisällä) kestää noin 30 min. Joskus ollut sellaisia 1,5 tunnin yhdyntöjä, aallonharjalta toiselle.

Nuorempana olin melko minuuttimuna ja se oli turhauttavaa. Nyt on tyytyväinen puoliso, joka imee ja tykkää vehkeestäni :)

M45

Vierailija
28/34 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kovinkaan ylpeä. Haluaisin tarjota naiselle parasta mahdollista tavaraa, eli kookasta kalua, mutta sellaista ei housuista löydy.

Olen käsittääkseni melko komea, tai ainakin tähän 30 ikävuoteen mennessä olen niin käsittänyt ja kokenut. Onneksi edes on ollut siis jotain visuaalista iloa tarjota naisille. Mutta miehinen elin on pieni tai pienehkö.

Vierailija
29/34 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään osaan olla siitä ylpeä, kun olen tajunnut, että kaluja on niin moneen lähtöön. Lepotilassa keskimittainen tai vähän isompi, ei siis tarvi miettiä asiaa alasti ollessa. Erektiossa myös aika kookas kanki, en ole vuosiin mitannut. Jossain 18 cm paikkeilla. Nuorempana häpeilin käyryyttä älyttömästi, myöhemmällä iällä olen oppinut olemaan persoonallisesta kalusta ylpeäkin. :)

Vierailija
30/34 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole maailman suurin, mutta ei missään tapauksessa nysä. Vähån vaihtelee päivästä, joskus on aivan älyttömän kova erektio jolloin tyttökaverini valittaa olevansa "täynnä". Hän on vela, joten paikat ovat tiukat ja tissit kiinteät vielä 40+ ikävuosillakin.

On sillä siemennetty useampi lapsikin ja tällä hetkellä tyydytetään vaativaa naista joten en koe oman rakkaani olevan mikään "turhamuna". 

Vierailija
31/34 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin tyytyväinen!

Iso olematta monsteri, täyttää mutta ei riko, kivikova mutta pehmeä pintainen ja keston suhteen täydellinen tilannetaju.

Näitä kommentteja olen siitä kuullut.

Peppuseksi on on hankalaa, ei ole onnistunut kun muutaman kanssa, eikä ole myöskään kokonaan suuhun mahtunut kuin kahdelle...

Vierailija
32/34 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vitun kikkeli, pienilläpojilla on kikkeli. Miehillä on kalu tai kyrpä. Mulla on jotain 15-16 pitkä ja leveys nelisensenttiä. asteikolla 8 se on myös siitä miten käyttää. Monsterit ovat kyrpiä.

Kikkeli on ihan leikkisä nimitys kullille. Kyrpä kuulostaa niin rujolle.

Vierailija
33/34 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan suhteellisen ylpeä: pituutta n. 18, paksuutta sen verran ettei mahdu vessapaperirullan hylsyyn. Paksunee vielä tyveä kohti. Ylöspäin käyrä. Yleensä seisoo kuin rautakanki. Tarvittaessa laukeaa äkkiäkin, mutta kestää pitkätkin lemmenleikit;)

En mikään seksihurjastelija ole: tätä on tarjoiltu vain harvoille ja valituille ja ovat tykänneet, todellakin..

Ja ehkä se kaluni koko pitää suhteuttaa myös vastapuoleen: nykyisen kanssa värkit sopivat yhteen täydellisesti ja se saa seksin tuntumaan molemmista aivan mahtavalta!!!

Vierailija
34/34 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso komea paksu kyrpä, 10 pistettä. Muuta hienoa ei sitten kropasta löydykään.  Vähän suhteeton pienellä miehellä, mutta olkoon.  Vaimo on arvostanut, vaan ei kehunut minulle. Jotenkin tuntunut, että tutuilla tai sukulaisnaisilla tiedossa. Joskus on katseista tai ilmeistä tullut epäilys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän