Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö Antti Lindtman ole kelvannut ikäisilleen tai nuoremmille naisille?

Vierailija
22.11.2017 |

Sen puolisohan on kohta jo eläkeiässä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Jenni Haukio ole kelvannut omanikäisille tai muutaman vuoden vanhemmalle miehelle?

Tajuatko itse miten typerä ketjusi on?

Vierailija
2/12 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelvannut nuoremmille, koska on ns. kilttimies. Vanhempi ymmärsi tarttua hyvään mieheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi etenkin jotain miehiä kyrsii se, että esim. neli- tai viisikymppinen nainen tapailee vaikkapa 25-35v miestä.

Ettekö te juuri paasaa siitä miten auvoista olisi elää itse jonkun parikymppisen naisen kanssa? Mitä se on teiltä pois jos joku täti haluaa 'nuorempaa lihaa'?

Joskus en ymmärrä teidän järjenjuoksua ollenkaan. Vai onko se jonkinlaista pelkoa siitä että oma vaimo pettää nuoremman kanssa? Valaiskaa kun tämä logiikka ei vaan toimi.

Ensin mollataan vanhoja naisia ja sanotaan että olet kuiva kurppa, sitten jos vanha nainen löytääkin onnen jonkun nuoren miehen kanssa niin sitten kysytään että miksei omanikäinen kelpaa.

Vierailija
4/12 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo jos mikä, on joo kilttimies. Pullapojan geenit :)

Vierailija
5/12 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kelvannut nuoremmille, koska on ns. kilttimies. Vanhempi ymmärsi tarttua hyvään mieheen.

Antti Kilttiman. Hyvä laskunmaksaja se varmaan aiankin on.

Vierailija
6/12 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko äitisuhde vaikea tai etäinen Antilla?

Vierailija
7/12 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaakohan ne seksiä? Puolet tuonikäisistä naisista kun on jo seksuaalisesti haluttomia. Varmaan väkisin antautuu aina joskus pitääkseen muoren kilttimiehensä.

Vierailija
8/12 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://demokraatti.fi/wp-content/uploads/2017/03/IMG_9126-2-e149027579…

Kun taas katsoo tätä kuvaa.. niin Antti näyttää paljon turvallisemmalta vaihtoehdolta kun Touko :)

Vierailija
9/12 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Jenni Haukio ole kelvannut omanikäisille tai muutaman vuoden vanhemmalle miehelle?

Tajuatko itse miten typerä ketjusi on?

Jenni haistoi rahan ja vallan. Jos Sale olisi eläköitynyt rekkakuski, mitäpä luulet, olisivatko yhdessä?

Vierailija
10/12 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla sekä Antilla että Jennillä taitaa olla ammatillinen parisuhde. Ihan fiksua silloin kun tehdään vaativaa huippu-uraa että ottaa puolison, jonka koulutus tukee tai on oman koulutuksen vierestä. Huipulla pitää kuitenkin olla monialaista osaamista ja pitää olla verkostoja ja keskustelukumppaneita niin on luonnollista että siitä kuviosta löytyy sitten se sopiva elämänkumppanikin.

Vierailija
11/12 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle vaan Antti kelpaisi. Olen itsekin pari vuotta vanhempi, mutta kelpaisi myös minun ikäisenä tai vähän vanhempana.

Vierailija
12/12 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle vaan Antti kelpaisi. Olen itsekin pari vuotta vanhempi, mutta kelpaisi myös minun ikäisenä tai vähän vanhempana.

Sulle ei taida olla paljoa miehiä tarjolla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme