Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni laittoi välit vähitellen poikki, pelkällä välttelemisellä. Olen suorastaan raivoissani!

Vierailija
22.11.2017 |

Ei sitten voinut kertoa syytä kasvotusten . Perkule sentään, olen vihainen hänelle! Onko tämä mielestänne oikein toimittu? En ole tehnyt mitään pahaa hänelle, jos epäilette sitä. Olimme erittäin läheisiä, enkä voi ymmärtää syytä tähän välirikkoon. Ehkä hän on kateellinen, koska olen varakkaampi kuin hän?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne minulla. En ole vihainen vaan surullinen ja vähän hämmentynyt.

Vierailija
2/8 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain olette tehneet. Miettikää sitä miksi toinen ei halua olla ystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin, kun omassa elämässä oli hankalaa. Tiesin, että en olisi saanut ymmärrystä, vaan selän takana haukkumista ja juoruilua. Ei kaduta.

Vierailija
4/8 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyräävälle ihmiselle eivät kelpaa järkiperustelut. Siksi olen laittanut välit poikki feidaamalla.

Vierailija
5/8 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suututko turhaan?

Minkä ikäisiä olette? Tarkoitan vain, että kun itse katson vuosia taaksepäin on välissä ollut aikoja kun niitten rakkaittenkik ystävien kanssa on ehtinyt tosi vähän olemaan tekemisissä (pikkulapsiaika / kun sairastuin aika vakavasti / kun isäni oli pitkään hyvin huonossa hapessa / kun oli pakko saada gradu tehtyä ja opiskelut valmiiksi (tutkintouudistus tulossa...) / jne.) Oletko varma, että ystävä EI enää tahdo olla ystäväsi vai voisiko hänellä nyt vain olla hektinen aika elämässä? Voisitko ihan kysyä?

Vierailija
6/8 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet saanut käsityksen että välit ovat poikki? Nosta katse omasta navastasi  ja mieti muitakin mahdollisia syitä, ystävällä voi olla omia murheita joita ei halua sun kanssa jakaa. Sinä sinä sinä - tule tänne riehumaan ja olettamaan asioita jotka eivät välttämättä stemmaa todellisuuden kanssa pätkääkään.Vaikutat aika ikävältä ja itsekeskeiseltä ihmiseltä.

Miksi  ihmeessä eka mieleesi tuleva ajatus on kateus varallisuudestasi?

Kertoo susta ihmisenä  enemmän kuin haluaisin  edes tietää.

Vierailija
7/8 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele.

Vierailija
8/8 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tottakai syy on siinä, että hän on kateellinen. Tuolla järjenjuoksulla en yhtään ihmettele, että alkoi välttelemään. :D Toivottavasti tikahdut itseaiheutettuun raivoosi. :) Mitä jos vaikka hankkisit uusia kateellisia ystäviä, saisit lisää haluamaasi draamaa elämääsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi