Mikä avuksi hiustenlähtöön? On tutkittu (lääkärillä) kaikki puutostilat ja muut, ei löydy syytä hiustenlähtöön.
Olen viimeksi imettänyt ketään 12 vuotta sitten, en ole raskaana, ei ole stressiä. Ikää on 42v. Syön terveellisesti ja monipuolisesti, ei allergioita. Vitamiinitasot loistavat, ei kilpirauhas- tai muitakaan ongelmia. Hiukset vain ohenevat ja lähtevät. Kuuluuko ikään?
Mikä tähän auttaa? Onko jollain kokemusta Priorinista? Entä biotiinituotteet muuten?
Kommentit (25)
Siitä Priorinista kyselet. Saman saat syömällä kananmunan, tosin terveellisemmässä muodossa näin. Jos jaksat sählätä, kokeile Rogainea, tosin saman hyödyt saat käyttämällä rosmariiniuutetta ulkoisesti ja vähäisimmillä sivuoireilla.
Halutessasi voit lääkäriltä kysyä reseptiä Spirolactonille, tosin...voit myös käyttää sahapalmu-uutetta kapseleina.
Ennen kaikkea kannattaa relata.
MSM (rikkiä, kuten kananmunassa) toimii mulla, vahingossa. Syön sitä nivelkipuihin, ja sivuvaikutuksena tukka kasvaa ihan älyttömästi. Ei nopeampaa kuin aiemmin, eikä runsaampana, mutta hiukset ehtivät kasvaa pidemmiksi, kun ne eivät irtoa. Latvat ovat nyt noin 90 cm:n kohdalla, pakaroiden päällä. Aiemmin en saanut niitä edes vyötärölle. Yhtään hiuksia ei jää enää lattiakaivoon suihkussa, ja harjaankin vain muutama, ei mitään 50-100 kappaletta päivässä.
Spiresis lääke auttoi mulla (antiandrogeeni), mitään häikkää ei näkynyt missään testeissä (veriarvot, kilpparit ym). Mutta fiksu lääkäri kirjoitti tuota, puolen vuoden päästä tilanne normalisoitui. Ohuet on hiukset yhä, mutta kalju ei paista.
Vierailija kirjoitti:
Spiresis lääke auttoi mulla (antiandrogeeni), mitään häikkää ei näkynyt missään testeissä (veriarvot, kilpparit ym). Mutta fiksu lääkäri kirjoitti tuota, puolen vuoden päästä tilanne normalisoitui. Ohuet on hiukset yhä, mutta kalju ei paista.
Millä annostuksella käytit tuota? Itsellä oli 150mg eikä mitään hyötyä.
21 jatkaa. Ei ole tarkoitus mainostaa mitään nettiliikettä. Jos sinulla on rahaa käytössä niin rohkeasti lähimpäään peruukkiliikkeeseen. Ystäväni on pakko laskea penninsä, mihin laittaa.