Mikä on paras trolli mitä tällä palstalla on nähty?
Kommentit (57)
Onnentuneen maksimointi? Kaveri aikoi jättää tyttöystävänsä, kunnes parin päivän päästä ottaisi takaisin ja kosaisisi samalla.
Parhaat trollit on niitä, jotka saavat jollain aloituksella käyttäjät tappelevat keskenään. Ap:n ei näissä tapauksissa tarvitse postata itse enää lainkaan ensimmäisen sivun jälkeen kun muut jatkavat jankkaamista helposti 20 sivua.
Helpoin on sytyttää joku miehet vastaan naiset sota. Ne ei vaadi jostain syystä tällä palstalla.
Omia suosikeitani on luoda ketju jostain asetelmasta, josta ihmiset ovat montaa mieltä ja vielä hyvin vahvasti.
Paras oma ketjuni taisi olla se, missä mietin kerronko esimiehelle juuri palkatun vakkarin vauvan hankintasuunnitelmista esimiehelle. Se nosti kivasti tunteita niin vastaan- kun puolestapuhujissakin.
-av-trolli
Vierailija kirjoitti:
Se jonka mies jätti sohvalle järkyttävää perseenhajua.
Mutta meillä mies oikeasti jättää tuoleille ja sohvalle perseenhajua. (En ole trolli)
Ap on huonoin
En koskaan trollaa vaan otan kantaa ja yritän herätellä Suomea koomasta jossa pannaan jo 10- v vapaamuurarimoraalilla. Ja mm, hukutetaan ja murhataan parhaita poikiamme. Ja kansa vaan keskustelee trikoista.
Trollikeskustelusta voi tulla oikea, jos aihe on tarpeeksi hyvä. Vastaan usein tieten tahtoen selkeisiin feikkeihin, koska niistä voi olla jollekulle hyötyä. Sensijaan vastaan/sivusta jauhavat juopot ja mv- tason jengi raivostuttaa. Pilaavat monta ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Ap on huonoin
En koskaan trollaa vaan otan kantaa ja yritän herätellä Suomea koomasta jossa pannaan jo 10- v vapaamuurarimoraalilla. Ja mm, hukutetaan ja murhataan parhaita poikiamme. Ja kansa vaan keskustelee trikoista.
Taas yksi trolli.
Hei pidetään kisa, jossa eniten trolleja hoksannut voittaa! Tunnussana TRL!
Ainakin paljon keskustelua herättää nämä olen "kihloissa mutta en aio naimisiin"-trollit. Vuodesta toiseen.
Av-palstan kuukausimaksu ja bonukortilla saa alennusta. Lisätietoja asiakaspalvelustamme.
En ole onneksi trolli.
Sinkkumies
Miten saa sperman pois akvaariosta tms.
Vierailija kirjoitti:
Parhaat trollit on niitä, jotka saavat jollain aloituksella käyttäjät tappelevat keskenään. Ap:n ei näissä tapauksissa tarvitse postata itse enää lainkaan ensimmäisen sivun jälkeen kun muut jatkavat jankkaamista helposti 20 sivua.
Helpoin on sytyttää joku miehet vastaan naiset sota. Ne ei vaadi jostain syystä tällä palstalla.
Omia suosikeitani on luoda ketju jostain asetelmasta, josta ihmiset ovat montaa mieltä ja vielä hyvin vahvasti.
Paras oma ketjuni taisi olla se, missä mietin kerronko esimiehelle juuri palkatun vakkarin vauvan hankintasuunnitelmista esimiehelle. Se nosti kivasti tunteita niin vastaan- kun puolestapuhujissakin.
-av-trolli
Totta tämä. Mulla on ollut menestyksekkäitä prostituutioketjuja, joihin en ole kirjoittanut muuta kuin aloituksen.
Tämä oli tosiaan hauska, samoin se kondomien pesuohjeketju :D