Mikä on paras trolli mitä tällä palstalla on nähty?
Kommentit (57)
Toistotoistotoistohahhahhahhahhaatoistotoistotoistohahhahhahhahhaatoistotoistotoistohahhahhahhaahaa.
Vegaaniprovot, kuten porojen metsästäminen, lampaiden kuoleminen sukupuuttoon ja laktopollopeskovegaanit.
ammattivalittaja kaikessa yksinkertaisuudessaan oli ihan huikea
Vierailija kirjoitti:
Sanoman moderaattori.
Kaffebulla kieltämättä monipuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Minä.
Ei vaan minä!
Se kun hyllyn takaa löytyi vieras puhelin. Huikea jännitysnäytelmä.
Tosi vaikea kysymys. Mua ei viihdytä trollit, lähinnä hyvin lievästi ärsyttää.
Jännä huomata, miten selkeät trollit (esim. nämä vegaani-keskustelut) vetävät puoleensa sivukaupalla kommentteja, vaikka suurin osa kommentoijista näyttää ymmärtävän aloituksen trolliksi.
Baska ketju, koska jokainen laittaa tänne tietenkin oman trollinsa ja katsoo pitääkö muut sitä parhaana.
Alba ja kulttuurimarksilaiset lesboiluveganismit.
Vierailija kirjoitti:
Jännä huomata, miten selkeät trollit (esim. nämä vegaani-keskustelut) vetävät puoleensa sivukaupalla kommentteja, vaikka suurin osa kommentoijista näyttää ymmärtävän aloituksen trolliksi.
Harvoinhan täällä muuta kuin trollausta näkeekään. Jotkut trollit vain ovat ilmiselvempiä kuin toiset.
Se jonka mies jätti sohvalle järkyttävää perseenhajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoinhan täällä muuta kuin trollausta näkeekään. Jotkut trollit vain ovat ilmiselvempiä kuin toiset.
Toisaalta olen itse saanut ihan vilpittömiin aloituksiini kommentteja "0/5", "terveisiä taas porvoosta" jne. Luulen, että täällä myös tulkitaan trolliksi nykyään paljon sellaista, mikä ei sitä ole.
Voiko pyyhkeestä tulla raskaaksi? Miten se muuten päättyi?
Se pyypyy-ketju oli ihan hulvaton. Suomen kieli rikastui kertaheitolla, kun ketjun aloittaja keksi uusia sanoja jokaiselle vähänkään alapääalueeseen tai sen toimintoihin liittyvälle termille. 😂😂
Pariskunta matkalla miehen sukulaisen viiskymppisille kahdella autolla, koska naisella mukanaan koira, eikä mies suostunut samaan autoon koiran takia.
Voi kun saisi lukea tämän ketjun vielä!