mikä saa ihmisen kiusaamaan toista, jos ei tätä ihmistä edes tunne eikä ole toisen kanssa edes tekemisessä koskaan ollutkaan?
Hieman hämmentynyt olo, kun en edes tunne kyseistä ihmistä? enkä ole millään voinnut edes loukata kyseistä ihmistä mitenkään kun en edes tunne, enkä koskaan edes jutellut kyseisen ihmisen kanssa?
Kommentit (11)
Täällä palstallako kiusataan? Jos näin niin täällä on oma agenda murtaa hyviä persoonia. Se on hirveän rankkaa jos ei ole tietoinen tämän palstan taustavoimista. Kun on tietoinen ei se vaikuta mitenkään.
Minä suojaan sinua:)!
Vierailija kirjoitti:
Täällä palstallako kiusataan? Jos näin niin täällä on oma agenda murtaa hyviä persoonia. Se on hirveän rankkaa jos ei ole tietoinen tämän palstan taustavoimista. Kun on tietoinen ei se vaikuta mitenkään.
Jos olet kokenut tuollaista, niin kannattaa olla poliisiin yhteydessä. Netin kautta vainoaminen/tietojen urkkiminen on ihan oikea rikos ja aika yleinen sellainen nykyisin. Paljon vakavampi asia, kuin esim. yksityiselämässä kiusaaminen.
Älä välitä olen itse saanut postia jossa
Olen sokeri- rasvaläski
olen teolli
Olen ruma
Olen saanut Zodiac viestejä ja uhkailuja ja
Yöllisiä puheluja
Koko persoonani ollaan haukuttu puoleen ja toiseen ja yritetty ajaa täältä pois. Älä luovuta ikinä vaan ole sitkeä ja mene pelkoja päin.
Älä anna kusipäitten voittaa! Täällä on ihmisiä joilta saat tukea.
niin kirjoitti:
millee se sua kiusaa?
haukkumalla rumaksi ja lihavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet kokenut tuollaista, niin kannattaa olla poliisiin yhteydessä. Netin kautta vainoaminen/tietojen urkkiminen on ihan oikea rikos ja aika yleinen sellainen nykyisin. Paljon vakavampi asia, kuin esim. yksityiselämässä kiusaaminen.
Lisään, että itselläni kokemusta tuollaisesta. Sain selville ihmisen sen takana, mutta päätin ainakin toistaiseksi jättää syytteen nostamatta.
Poliisikin osaa vainota ja kiusata ei niihin kannata liikaa tukea. Vain puku ja merkki erottaa jotkut niistä ja rikolliset erilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään, että itselläni kokemusta tuollaisesta. Sain selville ihmisen sen takana, mutta päätin ainakin toistaiseksi jättää syytteen nostamatta.
Hyvä päätös se vie useita vuosia ja tulos on useimmiten vaan paperia joka ei kiinnosta ketään ja lisäksi on iso vaiva ja menoja.
Parempi on tulla tietoiseksi murtamisyrityksistä ja ilmoittaa kaikki erityisesti uhkailut 112 ja printata tulevaisuutta varten. Kun niitä kertyy iso pino vasta sitten oikeuteen ja saat hyvät tulokset.
Vierailija kirjoitti:
niin kirjoitti:
millee se sua kiusaa?
haukkumalla rumaksi ja lihavaksi.
Iha sama täällä ja fb yksityisviesteillä niitä tulee. Tyhmiä kun ovat. Kaikki taitavat saada niitä nyt. Ja kun yksi turtuu jo niin niillä on jo uusi uhri. Hirveän ikävää on ja satuttaa tiedän.
Se kokeilee sua, että ootko sellanen, joka antaa kiusata/kokeilee esim. pelkäätkö häntä?
Jos annat tilaa em. asioille, niin hän jatkaa ja koittaa jatkossa jotenkin hyötyä mielestään saavuttamallaan asemalla. Onko sulla luonnetta sanoa, että mua et kiusaa tai mun täytyy ryhtyä toimenpiteisiin esim. nauhoittamalla tai kuvaamalla sun toimintaa. Ja tietty toimittamalla aikanaan kertynyt materiaali poliisille. Tai joillekin "ikäville" ystäville jne.
Ehkä se kiusaamishalu/kokeilu alistaa sua alkaa laimentua.
Usein kokeilee jonkunsortin nokkimisasemaa kiusattuun tai johonkin ryhmään. Oisko jotain hierarkiakuvitelmia tms.
Kertokaa te viisaammat.
Vallankäytön kokeilua?
Vakavat mielenterveysongelmat, esim. joku persoonallisuushäiriö. Yritä olla ajattelematta liikaa, vika ei ole sinussa.