Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin Zalandosta vaatteen joka maksoi tilatessa 54 e, nyt muutamaa päivää myöhemmin 28 e

Vierailija
21.11.2017 |

Palauttaisitko itse ensimmäisen tilauksen ja ostaisit saman tuotteen uudella hinnalla?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksais nähdä vaivaa.

Vierailija
2/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä palauttaisin, toi hintaero on niin suuri. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kävi mulle. Takki 15 egee halvemmalla viikon päästä. En jaksanut nähdä vaivaa. Se olikin sitten viimeinen tilaus tuosta firmasta.

Vierailija
4/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa se vain on, etten viittis nähdä vaivaa.

Vierailija
5/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen palauttanut. Tilasin kengät ja muutaman päivän kuluttua huomasin niiden olevan 20 € halvemmat. Tilasin sitten nuo halvemmat ja laitoin palautukseen kalliimmat.

Vierailija
6/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama kävi mulle. Takki 15 egee halvemmalla viikon päästä. En jaksanut nähdä vaivaa. Se olikin sitten viimeinen tilaus tuosta firmasta.

Miksi viimeinen tilaus? Siksi että ne laittaa välillä alennushintoja tuotteilleen?

Vierailija
7/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksaisi nähdä vaivaa.

Vierailija
8/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisessä rahatilanteessani varmaankin palauttaisin. Jos rahaa sen sijaan olisi yllin kyllin, olisi liian laiska palauttamaan.

Vierailija
9/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintaeron ollessa noin vähän, en tekisi yhtään mitään, Talk to the hand.

Vierailija
10/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, mutta on siinä riski että tuote on loppuunmyyty.

Zalandon räteillä on heikko hinta-laatu-suhde.

Niillä on varaa tiputtaa hintoja reilusti.

Vierailija
11/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin palauttaisin, ei ole iso vaiva. Juuri kävi vastaava juttu, olin ostanut lapselle leluliikkeestä joululahjan, joka maksoi 29,90. Seuraavan kerran kun kävin, saman tuotteen hinta oli 8,90 :O Palautin ekan ostoksen ja ostin lelun uudestaan murto-osahintaan aiemmasta :D

Vierailija
12/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö, miksi ihmeessä otat sen jonain henkilökohtaisena ilkeilynä sinua kohtaan kun SINÄ tilasit niin viikon päästä tuotteen hintaa tiputettiin 15 euroa? Ei sillä ole mitään tekemistä sinun tilaamisesi kanssa. Tuotteiden hintoja alennetaan ihan siksi että niistä halutaan eroon. Joskus hinnat myös nousevat alennuksenkin jälkeen, jos tuotteita palautellaan riittävä määrä. Sillä mitä enemmän Zalandolle palautellaan tuotteita, sitä suurempia hintoja pyydetään.

Eli vaikka siis toimituskulut ovat näennäisesti ilmaiset, niin ne eivät todellisuudessa ole sitä. Ne näkyvät tuotteiden hinnoissa - ei kaikissa, mutta joissakin. Siksi hinnat vaihtelevat, jotta Zalando ei joudu tappiolle. Mikään verkkokauppa ei menesty tappiolla.

Vierailija
13/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin on käynyt noin, mutta hinnanpudotus oli pienempi. Noin isolla hintaerolla tekisin ehkä niin, että palauttaisin ja tilaisin uuden halvemmalla.

Toisaalta olen aika laiska, että ehkä en sittenkään tekisi sitä...

Vierailija
14/21 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan, voiko uuden tuotteen tilata heti, kun on tehnyt palautusilmoituksen edellisestä, vai pitääkö odottaa, että palautus tulee Zalandolle asti ja/tai rahat palautuvat jne.? Kokeilin aiemmin tilata saman tuotteen uudestaan, mutta en ollut vielä ollenkaan palauttanut alkuperäistä (kalliimpaa), ja kun sitten palautin sen, palauttivat mulle kuitenkin vain halvemman hinnan eli maksettavaksi jäi alkuperäinen kalliimpi. Nyt hinta on tippunut entisestään, mutten jaksaisi enää lähteä samaan rumbaan jos taas katsovat, että mulla on ollut sekä kalliimpi että halvempi (siinä vaiheessa kun ottavat palautuksen vastaan) ja palauttavat halvemman hinnan. Mutta jos taas odottelen monta päivää halvemman tilaamisen kanssa niin se saatetaan myydä loppuun tai aleprossat voivat poistua...

Vierailija
15/21 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miettisin luontoa, niin en palauttaisi.  Jos olisin huonossa rahatilanteessa, palauttaisin,  jos en miettisi luontoa, palauttaisin.

Vierailija
16/21 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, todella ärsyttävää, mulla käy aina näin

Vierailija
17/21 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla logiikalla voit boikotoida ihan jokaista kauppaa, lähes jokainen vaate päätyy jossain vaiheessa aleen kun on enää rippeet jäljellä tai kausi vaihtumassa.

Vierailija
18/21 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnat elää koko ajan.

Ymmärtääkseni Zalando (en ole ihan varma!) toimii myös vaatekaupoille "välitysfirmana".

Eli osa on heidän varastollaan ja lähtee sieltä, mutta osassa tilaus välitetään merkin oman varaston kautta tmv. vaikka sen tilaa Zalandosta.

Itse usein vielä googlaan vaatteen mitä olen ostamassa, joskus voikin olla edullisemmin muualla.

Myös kokoja voi olla enemmän, kerran esim. mietin onko koko mitä Zalandolla oli liian pieni (suurempaa kokoa ei enää ollut jäljellä) mutta ko. merkin omilta sivuilta löytyi ja tilasin sieltä. Postikukut oli isommat merkin omilla sivuilla, mutta itse vaate oli hiemn edullisempi.

Vierailija
19/21 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia ei kannata vaatteita myydä netissä. Kauhea palautusvyöry. Maksaisi nekin vaatteet jo lähtökohtaisesti vähemmän, jos ihmiset pitäisimtilaamansa tuotteet. Nyt hinnassa on näitten hupiostajien lisät, jotka muut maksaa.. Ei kannata ihmetellä, miten kauppa voi myydä 50% alennuksella ja tehdä edelleen voittoa.

Hupiostajista ei ole kuin riesaa.

Vierailija
20/21 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillut pyytää hyvitystä?

Itse en kyllä jaksaisi lähettää takaisin mutta minä en olekaan mikään kelarotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi