Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syy miksi miehet ja naiset ei voi olla oikeasti kavereita

Vierailija
21.11.2017 |

Naisten kanssa pitää aina varoa sanomisiaan, koska naiset loukkaantuu kaikesta ja ylitulkitsee asioita jotenkin neuroottisesti. Miesten kesken voi puhua vapaasti, mutta naisten kanssa pitää aina vähän esittää tai puhua kuin lapselle.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kanssa pitää aina varoa sanomisiaan, koska naiset loukkaantuu kaikesta ja ylitulkitsee asioita jotenkin neuroottisesti. Miesten kesken voi puhua vapaasti, mutta naisten kanssa pitää aina vähän esittää tai puhua kuin lapselle.

Yksi syy on myös se, etten minä ainakaan ole vielä kohdannut naiskaveria, joka ei sitten lopulta halunnut myös seksiä.

Vierailija
2/37 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on osittain totta. Osa naisista on tosiaan sellaisia etteivät pysty olemaan miesten kanssa kavereita koska alkavat kaverisuhteessakin vetämään jotain prinsessaroolia. Mutta eivät läheskään kaikki naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset tietää mitä terävälle keskustelulle tapahtuu kun pöytään tulee mies. Keskustelu "tyhmennetään" koska miehet ei viehäty älykkäistä naisista ja/tai kokee uhaksi. Itseäni tää vtuttaa suunnattomasti

Vierailija
4/37 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset tietää mitä terävälle keskustelulle tapahtuu kun pöytään tulee mies. Keskustelu "tyhmennetään" koska miehet ei viehäty älykkäistä naisista ja/tai kokee uhaksi. Itseäni tää vtuttaa suunnattomasti

Höpöti höö.

Vierailija
5/37 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset haluaa k*rpää ja kaikki miehet p*illua. Missä ongelma??

Vierailija
6/37 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on osittain totta. Osa naisista on tosiaan sellaisia etteivät pysty olemaan miesten kanssa kavereita koska alkavat kaverisuhteessakin vetämään jotain prinsessaroolia. Mutta eivät läheskään kaikki naiset.

No noi prinsessat vetävät sitä roolia ihan naispuolisten kavereiden kanssa myös, joten persoona kysymys. Ihmiset on erilaisia. Miehille se pelkkä kaverina olo, tuntuu tuottavan vaikeuksia, riippuen onko nainen kaunis vai ei.

Vierailija
7/37 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aikanaan bileissä, jossa oli alkuillasta vain naisia. Tai tyttöjä, parikymppisiä oltiin. Omasta mielestäni oli ihan hyvät jutut kesken, kun asuntoon tuli nuorimies ja rippikoulun käynyt poika.

Juttukumppanini menetti kiinnostuksen puheenaiheeseemme, alkoi sössöttää ja kujertaa, saman teki muut naiset.

Minä ja tämä poikanen sitten kateltiin vierestä ja yritin vähän sitä jututtaakin.

Vierailija
8/37 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, eka puhutaan vaikka hallitusohjelmasta ja ryhmäkurista, sit tulee mies pöytään ja kommentit on luokkaa "hihi ai siis mikä ton eduskunnan ja hallituksen ero on Pena kun mä en TAJUUU-uuu!"

Että onhan se semmosta prinsessaleikkiä, mä oom itse todistanut sitä noin miljardi kertaa ja oon varmaan vaan liian "epänaisellinen" että kehtaisin tollasta pskaa ruveta leikkimään. Naiset kyllä alentaa ihan itte ittensä.

Vierailija
9/37 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihan riittävästi sellaisia miehiä(kin), jotka lukevat jatkuvalla syötöllä jotain rivien välistä. Yhdelle sanoinkin, että kuuntele nyt vaan mitä sanotaan, äläkä kehitä sinne rivien väliin mitään omaa. Ei mennyt perille.

Vierailija
10/37 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, eka puhutaan vaikka hallitusohjelmasta ja ryhmäkurista, sit tulee mies pöytään ja kommentit on luokkaa "hihi ai siis mikä ton eduskunnan ja hallituksen ero on Pena kun mä en TAJUUU-uuu!"

Että onhan se semmosta prinsessaleikkiä, mä oom itse todistanut sitä noin miljardi kertaa ja oon varmaan vaan liian "epänaisellinen" että kehtaisin tollasta pskaa ruveta leikkimään. Naiset kyllä alentaa ihan itte ittensä.

Ne kujertavimmat prinsessat on usein niitä negatiivisesti terävimpiä kaiken palasiksi verbaalisesti repiviä korppikotkia. Odottelen just erään tälläisen tutun parisuhteen kääntymistä siihen tilanteeseen, jossa suht tuore ukko saa tuta että sen kaapin paikan määrää kyllä joku ihan muu kuin hän...

Vierailija
11/37 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset haluaa k*rpää ja kaikki miehet p*illua. Missä ongelma??

Äläpäs yleistä. Mä olen nainen ja haluan tuota viimeksimainittua.

Vierailija
12/37 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samoja kokemuksia. Ei tietysti koske kaikkia naisia, mutta monia kylläkin. Ja miesten kanssa jos joku möläyttää harkitsemattomasti, niin tilanne selviää myöntämällä virhe ja pahoittelemalla sitä (ääritapauksissa vaikka painimatsilla). Naisille ei anteeksipyyntö usein riitä puhdistamaan ilmaa, vaan möläytys jää "kytemään" ikiajoiksi, ja sitä käytetään ko. miestä vastaan tarpeen tullen.

Vierailija
13/37 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homomiehenä oon kokenut vuosien ajan hetskunaisten keskinäiset illan- ja seuranvietot älykkäästi paljon korkealentoisimmiksi kuin miesten. Naiset on keskenään aidoimmillaan, helvetin hersyviä ja viiltäviä. Ja meno muuttuu aivan nanosekunnissa, jos jotain oikeesti potentiaalisia riiaajia tulee kylkeen. Ymmärrän kyllä naisia, mut onhan se vähän sääli

Vierailija
14/37 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki parempia kavereita. :D

t. mies

Vierailija
15/37 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulen lopulta tarpeeksi hyvin toimeen vain niin harvan kanssa, etten rupea sukupuolen, seksuaalisuuden tai hiusten värin mukaan valikoimaan. Olen mies, ja läheisimmat kaverit on naisia. Nekin on muuten aika erakkoluonteisia. Ei tarvitse varoa puheita, eikä ole mitään pelkoa mistään lihallisista himoista. Kaverini ovat kaikki aika omalaatuisia, enkä pyöri ärsyttäviän ihmisten kanssa tai missään porukoissa. En jaksa porukoita.

Olen lisäksi biseksuaali, joten munhan pitäisi varoa kaikkia. Nuorena seurustelin parin niin vainoharhaisen ihmisen kanssa, etten olisi saanut tavata ketään mahdollisen seksuaalisen kipinöinnin takia. Otti pannuun, kun oikeasti en edes ole kovin seksuaalinen. Tapaan sillä tavalla kiinnostavia ihmisiä vain hyvin harvoin, eikä suhteessa muut kiinnosta. Eikä mua kiinnosta muiden sukupuoli, vaan se ihminen sen kuoren alla.

Vierailija
16/37 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoppa tuo minun useammalle miespuoliselle ystävälle. Ihan naurettavia yleistyksiä. Ehkä tämä on vanhempien sukupolvien ongelma? Meillä ei tätä nimittäin ole. T. N20

Vierailija
17/37 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi olla kavereita! Olen nainen ja minulla on todella hyvä mies ystävä/tanssikaveri, meidän välillä ei ole mitään muuta kuin ystävyyttä. Hän on ehdottomasti tärkein ja rakkain ystäväni! 

Vierailija
18/37 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:) en mäkään halua alkaa kaveriksi kenenkään kanssa, joka puhuu mulle kuin lapselle.

Vierailija
19/37 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaan tainnut nuo sinun kohtaamasi naiset sopia sinulle kavereiksi? Minulla on aina ollut useita miespuolisia ystäviä, jotkut tuli tavattua jo alakoulussa ja oltu ystäviä +20 vuotta, väliin mahtunut ulkomailla asumista ja isoja elämänmuutoksia mutta ystävyys ja toisen tuki pysynyt. Jos ei nähdä aikoihin niin soitellaan. Ihan pikkutyttönäkin kavereista noin puolet oli poikia. Enpä itse huomaa että kauheasti eroaisivat naiskavereista. Outo ajatus muutenkin että kavereiden kanssa pitäisi jonkun "varoa" sanomisia. Eikös kaverit ole sitä varten että voi jutella rennosti?

Vierailija
20/37 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai voi olla kavereita! Olen nainen ja minulla on todella hyvä mies ystävä/tanssikaveri, meidän välillä ei ole mitään muuta kuin ystävyyttä. Hän on ehdottomasti tärkein ja rakkain ystäväni! 

Homot onkin erikseen.