Syy miksi miehet ja naiset ei voi olla oikeasti kavereita
Naisten kanssa pitää aina varoa sanomisiaan, koska naiset loukkaantuu kaikesta ja ylitulkitsee asioita jotenkin neuroottisesti. Miesten kesken voi puhua vapaasti, mutta naisten kanssa pitää aina vähän esittää tai puhua kuin lapselle.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset tietää mitä terävälle keskustelulle tapahtuu kun pöytään tulee mies. Keskustelu "tyhmennetään" koska miehet ei viehäty älykkäistä naisista ja/tai kokee uhaksi. Itseäni tää vtuttaa suunnattomasti
Jep, eka puhutaan vaikka hallitusohjelmasta ja ryhmäkurista, sit tulee mies pöytään ja kommentit on luokkaa "hihi ai siis mikä ton eduskunnan ja hallituksen ero on Pena kun mä en TAJUUU-uuu!"
Että onhan se semmosta prinsessaleikkiä, mä oom itse todistanut sitä noin miljardi kertaa ja oon varmaan vaan liian "epänaisellinen" että kehtaisin tollasta pskaa ruveta leikkimään. Naiset kyllä alentaa ihan itte ittensä.
Mun kaveripiireissä en ole tällaiseen törmännyt kertaakaan. Johtuiskohan niistä piireistä sitten.
Ai, minun eksäni taas esitti väitteen tässä muodossa: "Miehet ja naiset eivät voi olla pelkästään kavereita, koska miehet haluavat aina vaan sitä yhtä asiaa." Mistäköhän tuo sen tiesi niin hyvin...
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homomiehenä oon kokenut vuosien ajan hetskunaisten keskinäiset illan- ja seuranvietot älykkäästi paljon korkealentoisimmiksi kuin miesten. Naiset on keskenään aidoimmillaan, helvetin hersyviä ja viiltäviä. Ja meno muuttuu aivan nanosekunnissa, jos jotain oikeesti potentiaalisia riiaajia tulee kylkeen. Ymmärrän kyllä naisia, mut onhan se vähän sääli
Ettei olisi kuppa mennyt aivoihin?
Sähän sen tiiät.
Heh, mulla oli kerran miespuolinen ystävä, joka ylitulkitsi kaiken ja hänelle piti puhua, kuin lapselle. Oli ihan sekopää koko ihminen ja aina piti miettiä tarkkaan, että mitä sanoo. Kamala.
Mä en koskaan ala seurustella sellaisen miehen kanssa, joka ei osaa olla naisten kaveri. Kertoo tarpeeksi asenteista, eikä se silloin osaisi mullekaan olla kokonaisvaltainen kumppani, siihen kun kuuluu ystävyyskin. Se päätyisi varmaan just sellaiseksi kodinkonesuhteeksi jossa tunteet on kuolleet ja ero on riitaisa.
Naisetkin on ihan vain yksilöitä. Mä en esimerkiksi loukkaannu juuri mistään, mutta joskus törmään siihen että joku mies jo etukäteen luulee mun loukkaantuvan tai olevan jo loukkaantunut jostain dikkivitseistä vaikkei mikään siihen viittaa. Ennakkoluulot saa kuvittelemaan kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset tietää mitä terävälle keskustelulle tapahtuu kun pöytään tulee mies. Keskustelu "tyhmennetään" koska miehet ei viehäty älykkäistä naisista ja/tai kokee uhaksi. Itseäni tää vtuttaa suunnattomasti
Olin aikanaan bileissä, jossa oli alkuillasta vain naisia. Tai tyttöjä, parikymppisiä oltiin. Omasta mielestäni oli ihan hyvät jutut kesken, kun asuntoon tuli nuorimies ja rippikoulun käynyt poika.
Juttukumppanini menetti kiinnostuksen puheenaiheeseemme, alkoi sössöttää ja kujertaa, saman teki muut naiset.
Minä ja tämä poikanen sitten kateltiin vierestä ja yritin vähän sitä jututtaakin.
Tämä on täysin sama asia kuin se että nainen kuvailee miesihanteensa täysin eri tavalla miehelle ja naiselle.Se rehellinen mielipide varataan toiselle naiselle,mies taas menee metsään uskoessaan naisen neuvoja.
Ystävyys/kaveruus ei oo sukupuolijuttu.
Täytyy kyllä antaa pojot parille miespuoliselle kaverille. Olivat alun perin kiinnostuneet musta "siinämielessä" mut mua ei kiinnostanut. Jäivät kavereiksi kuitenkin ja hyviksi kavereiksi.
Ite en ehkä pystys olemaan kaveri ihastukseni kanssa pakkien jälkeen..
Vierailija kirjoitti:
Sanoppa tuo minun useammalle miespuoliselle ystävälle. Ihan naurettavia yleistyksiä. Ehkä tämä on vanhempien sukupolvien ongelma? Meillä ei tätä nimittäin ole. T. N20
Ne haluavat vain pöksyihisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoppa tuo minun useammalle miespuoliselle ystävälle. Ihan naurettavia yleistyksiä. Ehkä tämä on vanhempien sukupolvien ongelma? Meillä ei tätä nimittäin ole. T. N20
Entäs mun miespuoliset ystävät, jotka meidän ystävyyden aikana on itse seurustelleet ja nähneet mun seurustelevan ja edelleen ollaan ystäviä?
Aloittaja ei varmasti kykenekään olemaan naisten ystävä, mutta ei se tarkoita sitä ettei kukaan muukaan mies kykenisi. Maailmassa on valitettavan paljon näitä "miehet ovat tällaisia ja naiset tuollaisia" -yleistäjiä jotka eivät pysty kohtaamaan muita ihmisiä yksilöinä. Vaikea kuvitella ystävyyttä sellaisen kanssa ihan sukupuolesta riippumatta.
Itsehän olet naisseurasi valinnut. Se on voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me kaikki seurustellaan yhtä lukuunottamatta. Voiko olla niin vaikeeta käsittää ystävyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Omat miespuoliset kaverini ja ystäväni (vanhin ystävyys on jatkunut 5-vuotiaasta asti) olleet yhtä läheisiä kuin naispuoliset. Sanoisin, että yksilöstä se on kiinni. Olen myös bi, eli näiden valopäiden ajatuksenjuoksulla minulla ei olisi yhtäkään ystävää, kun himoitsen vain kaikkia. No, oletus kertoo enemmän heistä kuin minusta...
t. N41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, eka puhutaan vaikka hallitusohjelmasta ja ryhmäkurista, sit tulee mies pöytään ja kommentit on luokkaa "hihi ai siis mikä ton eduskunnan ja hallituksen ero on Pena kun mä en TAJUUU-uuu!"
Että onhan se semmosta prinsessaleikkiä, mä oom itse todistanut sitä noin miljardi kertaa ja oon varmaan vaan liian "epänaisellinen" että kehtaisin tollasta pskaa ruveta leikkimään. Naiset kyllä alentaa ihan itte ittensä.
Mun kaveripiireissä en ole tällaiseen törmännyt kertaakaan. Johtuiskohan niistä piireistä sitten.
Sama täällä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset haluaa k*rpää ja kaikki miehet p*illua. Missä ongelma??
Jo 1970-luvulla oli sanonta: "Kaikki saa, kaikilta saa, mutta kaikki ei saa kaikilta". Aika monen palstapojan ongelma tuntuu olevan, että vaikka kaikki naiset haluaisivat k*rpää niin he eivät halua sitä palstapojilta.
Täysin samaa mieltä! Mun ihan pars ystävä on mies ja lähes 50vuotias! Itse olen 35. Tavattiin noin kymmenen vuotta sitten ja kyllä se huumori on mikä meitä parhaiten yhdistää. Hän on ollut tukena mun elämässä kun miehet on ollut vääriä valintoja kun taas itse tuen ja kuuntelen hänen parisuhde asioita.. ja yhtään ikinä ei mitään kemiaa meidän välillä EI ole! Itse tulen paremmin miehien kanssa juttuun ystävinä kin naisten. Juurikin siksi kun ensimmäinen ystävä oli poika. Ei kaikkien miesten ja naisten välillä ole mitään muuta kun hyvin tulee juttuun.