Syökö joku oikeasti pastaa joka viikko?
Kommentit (44)
Monta kertaa viikossa. Mikä siinä on niin epäterveellistä? Yksi ruoka-aine muiden joukossa.
Saako lisäpisteitä, jos laittaa vielä pastan sekaan sulatejuustoa?
Aika monet syövät.
Trollit puolestaan syövät paskaa. Se vasta epäterveellistä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa viikossa. Mikä siinä on niin epäterveellistä? Yksi ruoka-aine muiden joukossa.
Sama kun sanoisi että punainen liha on vaan yksi ruoka aina muiden joukossa ja sitä voi mussuttaa mielin määrin.
Jokainen Suomen koululainen vetää taatusti pastaa ja pottua ainakin kerran viikossa.
Kuin myös duunariruokaloiden väki.
Ei se iänikuinen perunakaan ole paljon parempi, jos sitä ajat takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kun sanoisi että punainen liha on vaan yksi ruoka aina muiden joukossa ja sitä voi mussuttaa mielin määrin.
Niin minä sanonkin ja syönkin.
Vittu ois kiva tietää millä nämä pahimmat terveysfanaatikot pitää ittensä hengissä kun mitään ei sais syödä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se on sama? Aika erilaisia ravinteita molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Ei se iänikuinen perunakaan ole paljon parempi, jos sitä ajat takaa.
Peruna on hyvää!
Ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vittu ois kiva tietää millä nämä pahimmat terveysfanaatikot pitää ittensä hengissä kun mitään ei sais syödä
Kuten tuolla jo sanottiinkin. Ne on trolleja, syövät paskaa. Välillä omaansa, välillä muiden.
Kyllähän siitä kitkerä mieli tulee, päivästä toiseen sellaista mussuttaessa.
Vierailija kirjoitti:
Nyhtökaura, soijarouhe ja idut?
Jaa pastassa on mikä vika?
Mä syön monessa muodossa pastaa viikottain joskus salaatissa joskus pääruuassa. Jos itse teen teen täysjyväpastasta.
Ja olen samaa mieltä yhden kirjoittajan kanssa, että paskan syöjät ne vasta paskoja ovat.
Alkaa salkkarit, emmä jaksa trollien paska keskusteluja katella.
Ennen mä söin makaroneja melkein joka päivä. Sittemmin olen vaihtanut täysjyväriisiin koska se täyttää mahan huomattavasti paremmin.
Mahdollisesti koetan lähitulevaisuudessa vaihtaa riisin juureksiin jotta saan vähemmän hiilihydraatteja aterioilla.
Minä syön varmaan viidestisti viikossa. Samahan se on mistä ne hiilarit repii...