Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herran jumala olen järkyttynyt! Tyttären ratsastustallilla kaksi 03 syntynyttä tyttöä polttivat tupakkaa

Vierailija
21.11.2017 |

Olivat menneet kyllä vähän sivumpana, mutta olivat ihan tallin alueella. Todella nättejä, hyvin meikkaavia tyttöjä, mutta poltivat maneesin kulmalla tupakkaa.
Luulin, että olivat vanhempia ehkä n. 15-16v, mutta tytär sanoi, että ovat 03 syntyneitä eli 14 vuotiaita.
Kukaan ei reagoinut heidän polttamiseensa mitenkään ja pian he tulivat samalla ratsastus tunnille.

Näin oikein kuinka tulivat autokyydillä ratsastus varusteet päällä ja oikein odottivat, että toisen tytön vanhemmat olivat kadonneet näkyvistä ja menivät maneesin sivulle ja sytyttivät röökit..
Näin, että kummallakin oli ihan omat askit ja sytkärit eli ovat polttaneet jo pidempääkin.
Kukaan ei reagoinut mitenkään vaikka näkyivät kyllä.
Pian tulivat sisälle ja kumpakin hais selvästi tupakalle ja hajuvedelle.
Olen järkyttynyt ! :0
Tuollaiset eivät ole todellakaan hyvää seuraa!!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/20 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muistelehan omia teiniaikoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no nuo ovat sentään 14vuotiaita.

Näin alkusyksystä yhden poikani luokkakaverin (5.lk) tupakka suussa isompien poikien kanssa. Oli kyllä järkyttävän näköistä, poika vielä ikäisekseen pienikokoinen. Kokonsa puolesta voisi mennä vaikka 8-vuotiaasta.

Vierailija
4/20 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komiaa

Vierailija
5/20 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se nyt niin paha ole jos tuon ikäiset tytöt polttaa. Ne ovat kuitenkin poikia paljo kehittyneempiä.

Vierailija
6/20 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä viinaa, huumeita ja tupakkaa käyttävät jo 12-14 vuotiaat, valitettavasti. Suuri osa tupakoitsijoista on alottanut alaikäisenä.

Vierailija
7/20 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Itse oon 30 ja muistan kyllä vielä omasta nuoruudesta, että silloin 12-13 vuotiaana näitä polttajia alkoi löytyä luokkakavereista.

Vierailija
8/20 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse millenium lapsi ja lapsena tykkäsin käydä tosipaljon leireillä!

Muistan ikuisesti kun yhdellä leirillä oli tämmönen 8v poika, joka valitti kun ei saa tupakkaa viikkoon ja soitteli itelleen röökiä heti kun pääsee kotiin. Oli polttanu jo muutaman vuoden...

Vierailija
9/20 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän sitä ton ikäisinä tyttöinä jo polteltiin salaa ryyppäiltiin sidukkaa ja haaveiltiin suonikkaista 30-vuotiaista kyrvistä.

Vierailija
10/20 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa mitään järkyttävää ole. Aika helvetin iso osa tuon ikäisistä polttaa, ja on polttanut jo pari vuotta.

Vierailija
11/20 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aivan normaalilta teinitouhulta. Itsekin kokeiltiin röökiä 14-15v ja juurikin tallilla aikoinaan. Joku oli vetänyt ekat kännitkin tallilla joskus. Kylläpä se tupakinhaju vaateissa kulkeutuu kotiin asti ja jos yhtään tarkat vanhemmat niin ottavat asian puheeksi ja toivottavasti eivät usko sitä perinteistä valhetta että joku muu poltti vieressä ja tarttu haju..

Vierailija
12/20 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia valitettavasti tossa iässä ja mäkin olen enemmän järkyttynyt näistä kymmenvuotiaiden näköisistä rööki suussa.

Vierailija
13/20 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ainakin lähes kaikki teinit vähän kokeilivat tupakanpolttoa ja se ikään kuin kuului kuvioon. Useimmille jäi kokeilun asteelle. 

Ajat ovat muuttuneet ja tupakoinnista on tullut epäcoolia. Mutta vielä löytyy näitä rajojen hakijoita. 

Jos on kuitenkin hyvä harrastus ja kivan oloisia siistejä tyttöjä, niin en minä tuolle painoarvoa panisi. Vähän meuhkaava ja kouhkaava hysteerinen tyyli aloituksessasi. 

Ei nyt kyse ole maailman kauheimmasta asiasta. 

Vierailija
14/20 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon itse millenium lapsi ja lapsena tykkäsin käydä tosipaljon leireillä!

Muistan ikuisesti kun yhdellä leirillä oli tämmönen 8v poika, joka valitti kun ei saa tupakkaa viikkoon ja soitteli itelleen röökiä heti kun pääsee kotiin. Oli polttanu jo muutaman vuoden...

Ai jo päiväkodissa lähti tupakkatauolle? 

Jokin raja nyt satuilulle täälläkin sentään. 

Vierailija
15/20 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit paikalle ja lasua kehiin.

Tuohan on pöyristyttävää että joku rahtaa lapsille tupakkaa.

Vierailija
16/20 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa mitään järkyttävää ole. Aika helvetin iso osa tuon ikäisistä polttaa, ja on polttanut jo pari vuotta.

Ei ole mahdollista,tupakkatuotteita ei saa ostaa eikä käyttää alle 18 vuotias.

Vierailija
17/20 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainahan on se jengi joka röökaa alottanut siinä kolmentoistavuoden tienoilla kun yläkoulu alkaa. Piilossa tai näkyvissä.

Miten muuten itse reagoit?muuta kuin täällä kirjoittamalla. Ymmärrän että järkyttyyhän tuosta.

Jos oikein käy pahasti silmään bielä ottaa, niinvvoisit seuraavan kerran vaikka mennä pelotta kysymään että kenenkäs isot tytöt ne ratsastuskoulun mailla laittomuuksia harrastaa ja vaikka ilmoittaa tallin omistajalle. Tuskin tykkää tallin maineen pilaamisesta.

Ratsastus on hieno raitis harrastus. Nuo tytöt tuskin tupakanpolttoaan lopettavat, mutta oppivatpahan olematta röyhkeästi näkösällä ällöttävine paheineen.

Vierailija
18/20 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika montaa kiellettyäkin asiaa pitää kokeilla ennenkuin tietää mikä kannattaa ja mikä ei :) Aika useat nuoret nykyään ovat niin fiksuja, että esim. röökikokeilut jää lyhyeen. 

Vierailija
19/20 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan järkytyt, tuossa iässä ne monesti sen päihteiden käytön aloittaa.

Vierailija
20/20 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollista,tupakkatuotteita ei saa ostaa eikä käyttää alle 18 vuotias.

Kyllä niillä aina vanhempia kavereita on jotka ostaa. Olet sinisilmäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän