Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset menevät yhteen miesten kanssa, jotka eivät kelpaa?

Vierailija
21.11.2017 |

Kun miehestä näkee hyvin nopeasti, millainen hän perusluonteeltaan ja arvoiltaan on, niin miksi naiset kuitenkin menevät yhteen miesten kanssa, jotka sitten myöhemmin haukkuvat?

-Ei tee omaehtoisesti kotitöitä, ei tee jatkossakaan.
-Puhuu rumasti muista ihmisistä, puhuu jatkossakin.
-Ei tee romanttisia eleitä, ei tee jatkossakaan.
-Käyttää paljon viinaa, käyttää jatkossakin.
-Ei huomioi lähimmäisiään teoin ja sanoin, ei huomioi jatkossakaan.
-Tekee liikaa töitä, tekee jatkossakin.

Kun kaiken näkee jo hyvin lyhyessä ajassa, niin miksi naiset kuitenkin valitsevat väärin?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelevat voivansa muuttaa miestä. Tai että avioliitto ja lapset muuttaisivat häntä automaattisesti.

Vierailija
2/16 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tärkeimmät kriteerit ovat status, raha ja ulkonäkö. Kun niihin totutaan alkaa vähemmän tärkeät asiat vituttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelevat voivansa muuttaa miestä. Tai että avioliitto ja lapset muuttaisivat häntä automaattisesti.

Näinhän se näyttää menevän, "kyllä se sitten muuttuu kun saadaan lapsi" ja PAM, taas yksi yh-äippä.

Vierailija
4/16 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuuluu niihin kysymyksiin että jos tietäisin vastauksen niin en olisi täällä vauvapalstalla roikkumassa nyt vaan pitämässä sosiaalipsykologian luentoa Harvardissa.

Vierailija
5/16 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään naista joka olisi sellaisen kanssa joka ei kelpaa. Nekin jotka eronneet niin se toinen on muuttunut suhteen aikana.

Vierailija
6/16 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtään naista joka olisi sellaisen kanssa joka ei kelpaa. Nekin jotka eronneet niin se toinen on muuttunut suhteen aikana.

Hämmästyttävän paljon näitä muuttuneita miehiä, vaikka aina toitotetaan ettei ihminen helpolla muutu. Minä taas väittäisin, että alusta asti mies on ollut sellainen ja nainen jollaintapaa sokea että nähnyt sen vasta paljon myöhemmin.

Vierailija
7/16 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämmästyttävän paljon näitä muuttuneita miehiä, vaikka aina toitotetaan ettei ihminen helpolla muutu. Minä taas väittäisin, että alusta asti mies on ollut sellainen ja nainen jollaintapaa sokea että nähnyt sen vasta paljon myöhemmin.

Muuttuvat elämäntilanteet päläpälä. Kyllä vaan ihmiset muuttuu.

Vierailija
8/16 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne paskiaiset esittävät aluksi.

Vierailija
9/16 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas väittäisin, että esim. mutsillani olisi saanut olla aikoinaan aikamoiset kiikarit, että niillä olisi nähnyt elämässä 20 vuotta eteenpäin, että oho, siinä vaiheessa ukko jää työttömäksi ja sen jälkeen alkoholisoituu, aiemmin kun ei juuri juonut.

Saanko sellaisen kristallipallon joilla näkee noin kauas, niin ei tarvitse tuhlata aikaa luusereihin?

Vierailija
10/16 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas väittäisin, että esim. mutsillani olisi saanut olla aikoinaan aikamoiset kiikarit, että niillä olisi nähnyt elämässä 20 vuotta eteenpäin, että oho, siinä vaiheessa ukko jää työttömäksi ja sen jälkeen alkoholisoituu, aiemmin kun ei juuri juonut.

Saanko sellaisen kristallipallon joilla näkee noin kauas, niin ei tarvitse tuhlata aikaa luusereihin?

"Ei juuri juonut", kyllä varmasti kuitenkin veti perseet sillointällöin ja kaljaa löytyi aina kotoa vähintään saunan jälkeisiksi. Aika montakin alkkista tiedän (mm. oma faija) eikä heistä kukaan ole ykskaks sellaiseksi tullut, aina on alkoholi maistunut jossain määrin. Moni nainen näyttää sitä pitävän ihan kohtuujuomisena, jos mies vetää vain sixpäkin kaljaa viikossa, minä näen tulevan alkoholistin joka  odottaa sopivaa huonoa käännettä elämässä puhjetakseen kukkaan.

Vierailija
11/16 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tunteet hämärtävät huonot puolet ja ylikorostavat hyviä

Vierailija
12/16 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei usko löytävänsä "parempaa" ?

Vierailija
13/16 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue tuo avaus kunnolla. Tässä keskustelussa ei ole aiheena miehet jotka muuttuvat johonkin suuntaan vaan he jotka ovat ongelmallisia alusta asti mutta silti nainen menee yhteen heidän kanssaan.

Vierailija
14/16 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samahan tuo on miehillä. Omasta tuttavapiiristä huomattua:

- Mies alkaa seurustelemaan kauniin ja ulkonäöstään tarkan akateemisen naisen kanssa, joka tykkää käydä tasokkaissa ravintoloissa syömässä, brunsseilla ja taidenäyttelyissä. Vuoden päästä tulee ero ja mies valittaa, että nainen ei ollut kiinnostunut koskaan lähtemään hänen kanssaan luontoretkelle patikoimaan, laavulle eikä sähköttömälle mökille melkein keskelle metsää. Vuoden sinkkuilun jälkeen sama mies alkaa suhteeseen toisen kauniin, kaupunkielämää, hienoja ravintoloita ja korkeakulttuuria harrastavan akateemisen naisen kanssa. Ja vuoden päästä taas valittaa, kun naista kiinnostaa enemmän taidenäyttelyt Helsingissä kuin karhunkierros Oulangan kansallispuistossa. Näiden naisten välissä mies tapaili muutaman kerran maanläheistä ja luonnossa viihtyvää, mutta ulkoisesti vähän vaatimattomampaa naista, mutta lopetti tapailut lyhyeen, kun vetovoimaa ei ollut riittävästi.

- Lähes nelikymppinen toisella kierroksella oleva mies ihastuu tulisesti 26-vuotiaaseen naiseen, joka tuntuu miehen sukulaisten ja ystävien mielestä olevan kovin kiinnostunut miehen rahoista. Mies itse on sitä mieltä, että tässä on nyt se oikea tosirakkaus ja ostaa naiselle merkkilaukkuja ja koruja ja vie häntä lomalle Dubaihin ja New Yorkiin. Kolmen vuoden päästä suhde on tullut tiensä päähän ja katkeroitunut, hirveät rahasummat naiseen törsännyt mies valittaa, kuinka kaikki naiset ovat vain miesten rahan perässä eivätkä oikeaa rakkautta tunnekaan.

Vierailija
15/16 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa ihmiset muuttuvat. Ihmiset muuttuvat koko elämänsä ajan. Seukkausvaiheessa voidaan vielä  tsempata, mutta kun suhde on vakiintunut, taannutaan. Monet yksilöt taantuvat siinä vaiheessa kun tulee perheenlisäystä eli alkavat kohdella naista kuten äitiään; kaikki  jätetään sillensä ja eletään kuin pellossa koska taloudessa on äiti - ei väliä ettei se äiti ole miehen äiti, kunhan nyt vaan on äiti-nimikkeellä varustettu naisyksilö.

Ap, sulla on kirjoituksesi  perusteella paljon vielä opittavaa ihmisluonteesta. Kuvittelet että kaiken näkee jo  lyhyessä ajassa. Minä  väitän että  että kaikissa tapauksissa ei  näe ja yllätyksiä voi tulla vielä  vuosienkin päästä kun perheeseen tulee esimerkiksi lapsi.

Otapa vähän lisää selvää elämästä ja ihmisistä ennen seuraavaa naisia mollaavaa kirjoitustasi. Se vaan kertoo kuinka kujalla sinä elämästä olet ja kuinka vähän tiedät.

Vierailija
16/16 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tunteet hämärtävät huonot puolet ja ylikorostavat hyviä

Jep, plus suhteen alussa molemmat skarppaavat. Mutta ihmiset harvoin muuttuvat, sen olen huomannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi