Kissanne höpönimi?
Jokaisella kissalla on ns höpönimiä joillakin useita.
Nyt näitä kehiin!
Minun kissani höpönimi oli Pallero Pulleroinen!
Kommentit (78)
Joku on Jokuli, Jofetsu, Jofetsuffeli tai Mötkyli. Tai Ser Jofe.
Herttua on Heebo, Hepsu tai Pehmuli. Tai Vakavanaamainen pikkukisu.
Nikke on Nik-Nak-Nik-Nak, Nakke, Niksupöksy tai Pitkuli.
Terkkuja tutuille!
Se vähän riippuu. Ei ole kummallekaan mitään tiettyä lempinimeä oikeastaan... Kaksi kissaa löytyy ja niille tulee kyllä lässytettyä ja kutsuttua kaiken maailman hellittelynimillä. :D Höpönassu, mussukka, nöpönenä, pallero...
Vierailija kirjoitti:
Bellulellu :)
Ja kissan nimi on Bella, mutta joskus tulee lässyteltyä.
Meidän ääniala nousee oktaavilla kun jutellaan kissoille. Tai kissoista😊
Mun Mirrin lempinimi on Viivi. Siis muijan pimpsan.
Käpäläinen, Käpäläiskissa, Käply, Karviainen, Karvapää, ja monta muuta nimeä aina fiiliksen mukaan :)
Kissan oikea nimi oli Rusina, hellittelyyn tästä kehittyi miljoona eri väännöstä kuten Mutina, Lutina, Lusmiina, Lusmu, Musmu, Musmina, Purinalusmu. Kissa oli luonteeltaan hyvin kiltti ja hieman laiska sekä jutteli jatkuvasti purinaäänillä.
Voi jumalauta, lopettakaa jo nämä ihku pihku lässynlää mussunmuu <333 kissa ketjut !! Ei ne teidän kissat oo maailman napa, joka kiinnostaa kaikkia, kissat kiinnostaa tasan tarkkaan teitä itteänne ja muita kissasekopäitä !! Miks pitää jatkuvasti hehkuttaa tällä palstalla jotain v..itun paska kissoja??
Vierailija kirjoitti:
Voi jumalauta, lopettakaa jo nämä ihku pihku lässynlää mussunmuu <333 kissa ketjut !! Ei ne teidän kissat oo maailman napa, joka kiinnostaa kaikkia, kissat kiinnostaa tasan tarkkaan teitä itteänne ja muita kissasekopäitä !! Miks pitää jatkuvasti hehkuttaa tällä palstalla jotain v..itun paska kissoja??
Sinä menee pois, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ja pakko avata kissaketjuja? Mee pois kiukuttelemaan.
Iso kollinrötkäle joka on Mamin Rakas tai Isin Oma hyvin käyttäytyessään, yöllä kello kolmelta ruokkimaan herättäessään Elukka.
Kultapieni, piipero, piiperokeiju 🐺
Oikea nimi on Viiru 💖
Vierailija kirjoitti:
Kissan oikea nimi oli Rusina, hellittelyyn tästä kehittyi miljoona eri väännöstä kuten Mutina, Lutina, Lusmiina, Lusmu, Musmu, Musmina, Purinalusmu. Kissa oli luonteeltaan hyvin kiltti ja hieman laiska sekä jutteli jatkuvasti purinaäänillä.
Joo nämä jurnuttaakin ja mulla oli kissa joka kiroili :)!! Kissojen kielellä ja lujaa PPPPRRKK
Olen koiraihminen, valitettavasti kissoille allerginen. Mutta kissat ( eläimet yleensäkin) ovat myös ihania, niin nämä hellittelynimetkin. Kiitos kivasta ketjusta ❤️.
Karvakuononi on pikkupapu pikkuinen, mamman karvapeppu- ja kissamainen koiraksi.
Pullero, pallero, känkkäränkkä, grumpy cat ja pörrö.
Mustikkainen.