Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihtaisitko työpaikkaa, 350 e/kk parempi palkka.

Vierailija
21.11.2017 |

Eli palkka nousisi. Työnkuvakin mieleisempi ja haastavampi.

Nyt työ rutiininomaista toimistosihteerin työtä. Useat työn sujumiseen vaikuttavat asiat tökkii. Ei saa ihmisiltä tarvittavia tietoja. Työkaverit ei pidä arvossa. Olen Vain toimistosihteeri. Toisaalta palkka tulee muutoin helposti. 1.5 viikkoa kuukaudesta pyörittelen sormia. Pitkästyttää..

Ikävä puoli on tietysti uuden työn opettelu taas. Kaksi vuotta ollut nykyisessä työssä. Omatunto vähän nappaa, että jättäisin työnantajan pulaan. Kukaan muu ei osaa työtäni ja esim. loman ajan työt makaa pöydällä odottelemassa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin vaihdat. Mielekkäämpi duuni isommalla palkalla. Ihan selvä juttu. Eivät ne "vain" toimistosihteerin työt niin monimutkaisia ole, ettei työnantajasi nopeasti saisi niille uutta tekijää. Ja jos on, niin ei se ole sinun ongelmasi.

Vierailija
2/11 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin itse vajaa vuosi sitten työpaikkaa.Toimustohommia molemmat,nykyisessä työssä parempi palkka ja monipuolisempi työnkuva.Edellisessä paikassa olin 3 vuotta. Päivääkään en ole katunut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin heti.

T.Toinen toimistosihteeri, joka on pyöritellyt peukaloitaan tässä kuussa jo yli puolet työajasta..

Vierailija
4/11 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palkka olisi ollut ainoa syy, niin en ehkä vaihtaisi. Työpaikan sijainti, lyhyt työmatka, mukavat työkaverit ja hyvä työilmapiiri, hyvä työterveyshuolto ja edut painaisivat palkkaa enemmän. Sinulta tuntuu puuttuvan suuri osa noista, joten tervemenoa. Ei työnantajasi jää pulaan, uusia ja päteviä on kyllä tulossa tilallesi.

Työntekijät muutenkin miettivät liikaa, miten työnantaja jäisi pulaan. Ei jää. Työnantajat pystyvät laittamaan yt:t silmänräpäyksessä pystyyn ja irtisanomaan vaikka puolet porukasta eikä tee tiukkaakaan. Työt vain jaetaan jäljelle jääneille ilman mitään opetusta.

Vierailija
5/11 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin riemusta kiljuen duunia.

Vierailija
6/11 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin heti.

Itse aion lähteä tästä työpaikasta heti, kun löydän toisen työn. Esimies kiusaa ja kyttää jatkuvasti, lähden vaikka ei olisi edes palkankorotusta tiedossa. :D Siinäpä sitten ihmettelevät. Lähtee niin paljon tietoa pois, kun lähten, mutta en välitä. Työkavereita käy toki sääliksi, kun jäävät pulaan, mutta eiköhän esimieheltä löydy lisää keppiä.

Työ itsessään on mukavaa, mutta työpaikan ilmapiiri sairastuttaa.

Vierailija
7/11 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtaisin riemusta kiljuen duunia.

Samoin!

Vierailija
8/11 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli palkka nousisi. Työnkuvakin mieleisempi ja haastavampi.

...

Jos tuo tarkoittaa burttopalkkaa, niin erotus on pieni. Itselläni se ei painaisi vaakakupissa. Mutta jälkkimmäinen toteamuksesi olisi tärkeämpi. Voisin vaihtaa työpaikkaa samallakin palkalla, mikäli uusi tehtävä olisi mielenkiintoisempi.

Vierailija
9/11 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda ihmeessä.

Vierailija
10/11 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse työtön, mutta silti sanon että tuo peukaloiden pyörittely on ihan pahinta! Kotona sentään saan tehdä mitä huvittaa, mutta töissä tuo tilanne, ettei ole tarpeeksi hommia ja nekään vähät ei ole kovin haastavia, on todella tympeää. 

Ja miksi sanot negatiivisena puolena uuden työn opettelun? Sehän on sitä parhautta, kun pääsee/joutuu opettelemaan uutta! Hyvässä työssä tulee ajan myötä sopivasti uutta opeteltavaa. Kaikkein kauhein tilanne on se, että osaa jo kaiken ja mitään uutta ei tule, teet vaan sitä samaa minkä osaat jo unissasikin. Booooring!

Tuolla ansiotasolla tuo 350€ taitaa olla aikamoinen hyppäys ylöspäin, joten vaihtaisin empimättä. Työt paraneet ja palkka nousee, mitä tuossa on edes miettimistä?

Vierailija
11/11 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai vaihtaisin jos työ mielenkiintoista ja parempi palkka. Opetteluvaihe kestää vain hetken, vuodessa olet jo sisällä vaikeassakin hommassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi