Katuvatko kiusaajat koskaan,
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kadu. Kiusattavat suorastaan kerjäsivät kiusatuksi tulemista. Tein heille palveluksen.
Minkälaisen palveluksen?
Kiusasin heitä koska he halusivat sitä.
Mitä muita harhoja sinulla on?
Minulla ei ole mitään harhoja.
Ainakin pari tässä on tullut jo ilmi.
Höpöhöpö.
Olipa loistava argumentti.
Sinun kaltaisellesi ei muuta sanottavaa ole. Kun sinulla ei ole muuta argumenttia, rupesit väittämään minua harhaiseksi.
Anteeksi että sanoin niin. Tuli vain sellainen olo, ettei kukaan järjissään oleva ihminen sanoisi tuollaisia asioita kiusaamisesta. Ei kukaan mukava, hyvä ihminen.
kiusaaminen on funktio millä lauma tappaa pois heikommat tuhlaamasta resursseja, eli ole varaa ruokkia ja pitää hengissä heikkoja joten paremi kaikille muille että kuolevat pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kadu. Kiusattavat suorastaan kerjäsivät kiusatuksi tulemista. Tein heille palveluksen.
Minkälaisen palveluksen?
Höpöhöpö.
Sinun kaltaisellesi ei muuta sanottavaa ole. Kun sinulla ei ole muuta argumenttia, rupesit väittämään minua harhaiseksi.
Anteeksi että sanoin niin. Tuli vain sellainen olo, ettei kukaan järjissään oleva ihminen sanoisi tuollaisia asioita kiusaamisesta. Ei kukaan mukava, hyvä ihminen.
Miksi pyytelet anteeksi? Tämä ihminen tehnyt tuhansia kertoja pahempia asioita eikä pyytele niitä anteeksi. Turha pyydellä. Tämä ihminen on kaiken pahan itse aiheuttanut ja ansainnut.
Vierailija kirjoitti:
kiusaaminen on funktio millä lauma tappaa pois heikommat tuhlaamasta resursseja, eli ole varaa ruokkia ja pitää hengissä heikkoja joten paremi kaikille muille että kuolevat pois
Miksi usein sitten kiusataan niitä kympin oppilaita. Kiusaajat niitä heikommin menestyjiä. Tietysti kiusattavat sitten tuhoutuvat, kuka tahansa tuhoutuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisen palveluksen?
Höpöhöpö.
Miksi pyytelet anteeksi? Tämä ihminen tehnyt tuhansia kertoja pahempia asioita eikä pyytele niitä anteeksi. Turha pyydellä. Tämä ihminen on kaiken pahan itse aiheuttanut ja ansainnut.
Ei se estä minua ajattelemasta omaa käytöstäni ja koittamasta korjata, mikäli teen virheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisen palveluksen?
Harhainenhan ei niitä tietenkään tiedosta. Hullu kuin pullosta tullut.
En ole harhainen enkä hullu. Jos olisin, tietäisin sen sekä myös tuttavani, omaiseni ja työyhteisöni tietäisi sen.
Kyllä me tiedetään. Pitkään yritetty hankkia sulle apua. YT:ssä nyt kohta potkitaan sut vihdoin pihalle, ei sua kukaan kestä.
Höpöhöpö. Et edes tiedä kuka olen vaikka kuvittelet tietäväsi. Sitä paitsi minun työpaikalla ei edes ole sinun kaltaisiasi. Täällä on vain mukavia ihmisiä joita ei tarvitse kiusata.
minä olin kiusattu -> epävarma -> kiusaaja (ajatuksella kiusaa ennenkuin tulet kiusatuksi).
Kyllä kadun. Tekisi mieli palata ajassa taaksepäin ja tehdä edes muille ne tilanteet helpommaksi, poistaa omat tyhmät kommentit ja toisen alentaminen tarkoituksella.
Mennyttä ei voi muuttaa. Terapiaan voi mennä, huomata omat virheet ja keskittyä niihin.
tulee kyllä puistatuksen väreitä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisen palveluksen?
En ole harhainen enkä hullu. Jos olisin, tietäisin sen sekä myös tuttavani, omaiseni ja työyhteisöni tietäisi sen.
Kyllä me tiedetään. Pitkään yritetty hankkia sulle apua. YT:ssä nyt kohta potkitaan sut vihdoin pihalle, ei sua kukaan kestä.
Höpöhöpö. Et edes tiedä kuka olen vaikka kuvittelet tietäväsi. Sitä paitsi minun työpaikalla ei edes ole sinun kaltaisiasi. Täällä on vain mukavia ihmisiä joita ei tarvitse kiusata.
Kyllä minä sinut muistan. Olet se, joka teki elämästäni helvettiä. Nyt on sinun vuorosi. Enkä minä ole palkollinen.
Vierailija kirjoitti:
kyllä. oma kiusaajani etsi minut vuosien jälkeen käsiinsä ja tuli pyytämään anteeksi. kasvokkain. uskon että hän todellakin katui tekosiaan.
No sanoitko, että rukoilen joka päivä, että päädyt helvettiin ja mahdollisimman pian?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi usein sitten kiusataan niitä kympin oppilaita. Kiusaajat niitä heikommin menestyjiä. Tietysti kiusattavat sitten tuhoutuvat, kuka tahansa tuhoutuisi.
Ei koulu mittaa mitään henkistä pärjäämistä, kykyä metsästää mammutteja tai synnyttää ja hoitaa lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä. oma kiusaajani etsi minut vuosien jälkeen käsiinsä ja tuli pyytämään anteeksi. kasvokkain. uskon että hän todellakin katui tekosiaan.
No sanoitko, että rukoilen joka päivä, että päädyt helvettiin ja mahdollisimman pian?
Kiusatut eivät ole uskovaisia, toisaalta voivat esittää kiusaajan takia. Nämä kun tuskin edes tietävät, mikä evoluutioteoria on, kun kaikki aika meni Maijan paidan värin pilkkaamiseen, kumipalojen heittelyyn ja tönimiseen niin, että luut murtuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koulu mittaa mitään henkistä pärjäämistä, kykyä metsästää mammutteja tai synnyttää ja hoitaa lapsia.
Juuri sitä se mittaa. Kyllä kaikki saisivat peruskoulussa 10 kaikesta, jos ei olisi kiusattuja ja kiusaajia. Kiusatut saisivat, jos kiusaajat eivät kiusaisi ja kiusaajat, jos eivät käyttäisi kaikkea aikaansa kiusaamiseen.
Joskus mietin oman toimintani syitä mutta en ns. kadu. Nykyisin tietysti tekisin toisin mutta jälkiviisaus on 20/20. Tehty mikä tehty.
Voivoi, oliko kiusaajilla vaikea lapsuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisen palveluksen?
Ai, että kun olisin sun pomo ja tietäisin asenteesi kiusaamiseen. Potkut antaisin. Minun firmassani on nollatoleranssi kiusaamisen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MInä olin kympin oppilas ja kiusasin niitä jotka sitä kerjäsivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisen palveluksen?
Ai, että kun olisin sun pomo ja tietäisin asenteesi kiusaamiseen. Potkut antaisin. Minun firmassani on nollatoleranssi kiusaamisen suhteen.
Minun työnantajani ei harrasta laittomia potkuja. On sen verran tunnettu firma ettei olisi varaa saada negatiivista uutisointia työmarkkinatuomioistuimesta.
Vierailija kirjoitti:
Voivoi, oliko kiusaajilla vaikea lapsuus?
Ei ollut. Oliko sulla?