Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kumman valitsisit: jatkuvan lievän kivun ja kivan kropan vai kivuttomuuden ja lihomisen?

Vierailija
21.11.2017 |

Sairastuin migreeniin ja sopivan lääkityksen löytäminen on ollut vaikeaa. Lopulta päädyttiin lääkärin kanssa isoon annokseen triptyliä estolääkkeenä, jota otan päivittäin. Olen normaalipainoinen, mutta triptyl on nostanut painoa monta kiloa ruokahaluttomuudesta huolimatta. En kuitenkaan haluaisi luopua normaalista kropastani lääkkeen tuoman lihomisen takia. Ilman lääkettä kärsin jatkuvasta lievästä kivusta/pahoinvoinnista sekä säännöllisistä voimakkaammista migreenikohtauksista (joihin on sitten omat lääkkeensä). Kumpaan ratkaisuun päätyisit, valitsisitko lievän kivun kans elämisen ja normaalipainoisen kropan vai kivuttomuuden ja ennalta arvaamattoman lihomisen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kroppa vaatii treeniä, ja treenattu kroppa on aina hieman kipeä. Urheilija ei tervettä päivää näe.

Vierailija
2/10 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele ainakaan lihomista, sillä sen jälkeen sulla on kaikki mahdolliset ongelmat, jalat menee alta ja särky kuvioissa jok tap. T: Ex- 120kiloinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh... mä sairastuin reumasairauteen jossa kivut kovia ja vaikkei ihan päivittäisiä niin läsnä usein. Välillä en pääse edes kävelemään.

Olen lihonut melkein 20 kiloa. Olen ex-urheilija joka nykyään on työkynyttömyyseläkettä odottava sohvaperuna. Pienet kävelylenkit onnistuu hyvinä päivinä. Ruoka maistuu kumminkin.

Eli sain läskit ja kivut. Aika paska diili.

Sä sentään voit valita kivuttomuuden.

Vierailija
4/10 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti: jos lievän kivun kanssa voi elää, niin aika moni valkkaisi paremman kropan. Et tiedä, lihotko lääkityksen myötä 5, 10 vai 50 kiloa.

Vierailija
5/10 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihmisillä ongelmat

Vierailija
6/10 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä eläisin mieluummin kivuttomana. Voit varmaankin lopettaa lääkkeet hetkeksi, jos alat merkittävösti kerryttää ylipainoa? Jos et syö enempää vaan jopa ehkä vähemmän, niin olisiko kyse kuitenkin turvotuksesta? Turvotukseen auttaa liikunta ja terveellinen ruokavalio. Joudut ehkä opettelemaan uuden elämäntavan.

Vierailija
7/10 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta olen elänyt kroonisen kivun kanssa, tässä ajassa olen ollut myös ylipainoinen, ja nyttemmin jälleen normaalipainoinen. Lihavaksi en enää halua, joten mieluummin olen kipujeni kanssa.

Vierailija
8/10 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kilon lihominen ja hallitsematon painonnousu ovat aika eri asioita. Jos paino nousisi vain kymmenen kiloa tai vähemmän, on ihan selvä, että olen mieluiten painavampi ja kivuton. Sen sijaan useiden kymmenien kilojen lisäpaino toisi mukanaan niin paljon muuta epämukavuutta ja myös terveydellisiä uhkia, että alkaisin harkita, voinko sietää kipuja.

Vierailija
9/10 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullua, että nykyisin keskustellaan eläisikö kivuttomana vai muutaman ylikilon kanssa...kertoo yhteiskunnastamme jotain.

Vierailija
10/10 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin olisin kivuton, kuin laiha, jos voisin valita. En muista milloin ei kipuja olisi ollut. Eri asia on että ap saa kivuttomuuden lääkkeillä, jotka aiheuttavat ilmeisesti turvotusta, jos kerran ei ruoka maistu, minusta ulkonäkö on tuossa yhtälössä yks kärpäsen kakka.