Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka hullu lähtee etelään jouluksi eikä vietä perinteistä joulua kotona/vanhemmillaan

Vierailija
20.11.2017 |

Joulu on rauhoittumisen aikaa ja nautitaan perhe-elämästä, eikä riekuta kännissä aurinkorannoilla.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisit nyt taas edes vähän

Vierailija
2/21 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle joulu on rauhoittumisen ja perheen aikaa, kaikille ei. Mitä väliä miten kukakin sen viettää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vietä kännissä rannalla enkä myöskään suvun kanssa tunnelmoiden. Menen aina johonkin maahan, missä joulua ei vietetä. En pidä joulusta.

Vierailija
4/21 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jotenkin osaisi olla jossain kuumassa ilmastossa jouluna, ei se tuntuisi samalta. Tykkään joulun rauhallisuudesta, pimeydestä, herkuista ja yhdessäolosta lahjoineen, joulusaunoineen ja kynttilöineen. Kukin tyylillään.

Vierailija
5/21 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vietin perinteistä joulua useinkin Afrikan taivaan alla. Perinteistä englantilaista kalkkunoineen ja kuusineen. Ja sukulaisten kanssa!

Vierailija
6/21 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, ihmiset oikeasti provoistoituivat tästä :D

Vierailija
7/21 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani ovat kuolleet, eikä ole lähiomaisia joiden kanssa viettäisin joulun. Lähtisin joka vuosi jouluksi ulkomaille jos olisi rahaa. Jouluna tulee vain surullinen olo kun muistelee jouluja perheen kanssa.

Vierailija
8/21 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me!! Ihanaa! Ehkä kuudes kerta peräkkäin jouluna. Nautin joulun tunnelmasta etukäteen, käyn konserteissa, leivon , koristelen kodin kauniiksi. Mutta lahjahässäkkä puuttuu kokonaan. Yhtään lahjaa ei osteta. Vapauttavaa! Ja vanhemmat tulevat myös mukaan. Ja lähdetään kauas kauas pois :).

Vierailija
9/21 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaa jaksaisi jokavuosi samaa rumbaa, minä oon muutenkin rauhallinen luonteeltani, ei siis tarvitse erikseen varata aikaa rauhottumiseen ja joulu on sitäpaitsi markkinointikikka, jeesus synty kesällä, tietääkseni karkausvuodet aiheutti vääristymän tai jotain sellasta

Vierailija
10/21 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakanat

Vierailija
11/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ympäristöteko huvimatkustella lentokoneella näin ilmastonlämpenemisen aikakaudella.

Vierailija
12/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, ihmiset oikeasti provoistoituivat tästä :D

Entäs sitten? Tämä on keskustelupalsta. Onko mielestäsi outoa jos täällä keskustellaan?

Vierailija
13/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoittua voi etelässäkin. En ole viettänyt perinteistä joulua kuin lapsuudessani eivätkä vanhempanikaan vietä.

Vierailija
14/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu kirjoittaa mammapalstalle, että joku kehtaa lähteä etelään hänen materialistisen juhlan aikaan. Keskity omaan rauhoittumiseen ja anna muiden tehdä mitä tekevät.

Vierailija
15/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en jotenkin osaisi olla jossain kuumassa ilmastossa jouluna, ei se tuntuisi samalta. Tykkään joulun rauhallisuudesta, pimeydestä, herkuista ja yhdessäolosta lahjoineen, joulusaunoineen ja kynttilöineen. Kukin tyylillään.

No ylläri ettei tunnu samalta :DDD "Provo" on huono koska ei edes provosoi, mutta vastaanpa nyt silti. Minä hullu olen ollut kerran perheen kanssa jouluaaton Thaimaassa. Aika hurjaa. Joulu on ihan turha aikuisena. Tosin silloin olin lapsi.

Vierailija
16/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ni. Voi tulla vaikka tsunami.

Vierailija
17/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin heti jos voisin! Tai vielä mieluummin johonkin alppikylään pieneen hotelliin koko perheen voimin. Anoppi saisi jäädä kotiin, kerrankin:)

Ei meillä kulu alkoholia reissussa, ei ryypätä eikä rellestetä. Mistä lie 70 -luvulta ap:n tietämys matkustamisesta?

Monena vuonna lähdetty kyllä joulupäivänä talvea pakoon pariksi viikoksi mutta eihän se ole sama asia.

Itse joulusta olemme jo karsineet aikuisten lahjat, vain pienet lapset saavat lahjat ja juhlan pääpaino on yhdessäolossa ja hyvässä ruuassa.

Vierailija
18/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo vastata,minulla ei ole vanhempia ja mieheni vanhemmat haukkuvat ja syyllistävät meitä.Ei ehkä tullut kysyjällä mieleen,että näinkin voi olla?

Vierailija
19/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä syöpähoidot juuri lopettanut äitini niin mielellään järjestää perinteisen sukujoulun!

Not.

Vierailija
20/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, me ei lähdetä etelään mutta ei kyllä vietetä perinteistä jouluakaan. Minä tosin koristelen talon ja kuusikin on, mutta joulupäivänä grillataan yli kymmenpäisen porukan voimin, joista kukaan ei ole sukua, eikä "joulupöydässäkään" ole perinteisiä suomalaisia jouluruokia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi