Ehkä liian hyväntuulinen ketju teille tänne vauvalle.......mut mitä joulujuttuja olette jo tehneet?
Muita joluhulluja? Meillä lähti jouluvalot pihalle ja joululaulut jo soi! ;) Koska on piparin aika?
Kommentit (80)
Ukko väänsi tortut eteiseen. Itse levittelen piparia pellille...
Oon jaellu jo juhannuksesta lähtien piparia naapureille. Vähän joulumieltä heillekin.
Minikuusi hankittu, tuotu sisään ja koristeltu. Piparitaloa suunniteltu, tänään aloitan tekemisen. Joulukukkia jo hankittu ja kiedottu joukuvaloihin. Torttuja ja glögiä on maisteltu. Joulukorttien suunnittelu myös tehty, odotan kun kuvakortit saapuvat niin voin fiksata ne valmiiksi. Joululahjoja jo ostettu noin puolet.
Joulukuusessa on jo valot, koristelua vielä hillitsen kuun ensimmäiseen päivään. Lahjat vannoin hankkivani kerrankin ajoissa, no vielä ne ostamistaan odottavat. Tänään vapaapäivä, ois ehkä ryhdistäydyttävä.
Joulusiivousta vähän aloiteltu, vessan kaapit siivosin :D pikkuhiljaa. Torttuja ja pipareitakin olen jo muutamaan kertaan tehty. Ja riisipuurotkin keitelty ja glögiä juotu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein tällaisen piparkakkutalon korvikkeen :D ja kranssi on ovessa, samoin kuin valoja paljon pihalla ja eilen tein minipiparitaloja mukien reunoille. Löytyy samasta linkistä. :) Jee jouluhulluus iskee!
https://blogit.meillakotona.fi/syreenisade/vaihtoehto-piparkakkutalolle…
Pin/Tiiru tullut Mitäs nyt? :ltä tänne pätemään 😖
Pitää päteä vauvasivustoilla, kun oikeassa elämässä ei voi :D
Meillä on jo kuusi koristeltuna. Osa lahjoista hankittu. Kortit tilattu. Tänään leivotaan joulutähtiä ja pipareita. Riisipuuro kuuluu minusta juoluun ja sitä syödään myös tänään. Pikkujoulut vietetty. Glögiä (alkoholiton) juodaan päivittäin. Jouluista on meillä kotona! Kerrostalossa asutaan, niin en voi pihalle laittaa jouluvaloja.
Ai, yli kuukautta ennen joulua pitäisi ruveta hössäämään ja tekemään tikusta asiaa...en kyllä viitsi.
Tilasin melkein kolme kiloa joulukarkkeja, saan mussutella niitä niin, ettei jouluksi ole mitään jäljellä. Nom nom nom, terveet hampaat ja hoikka varsi.
Huumoria on taas raikkaasti vedetty. Okei, olemme kuulleet jo pipari = naisen alapää, pukki= irstas mies, torttu = uloste - vitsit. Erittäin paljon on tässä naurettu näille aivan uusille vitseille. Josko sitten nämä olisivat jo siinä.
Ostin joulukoristeita. Jouluvalot. Keinokuusi on jo, pieni.
Pari lahjaa ja joulukortit ostettu ; viime vuonna Virosta! Nättejä.
Kirjoitellut isännöitsijälle pari valitusta kellon ympäri samoja kolmea joululaulua harjoittelevasta umpisurkeasta pianistista. Aivan kuten neljänä aiempanakin vuotena. Laulutkin on samat joka vuosi.
Tämä kinkku on ollut valmis jo viimejoulusta lähtien... tortuista nyt puhumattakaan. Kiva, kun kerran vuodesta pääsee käymään pukilla..
Kävin tänäänkin paskalla. Kolmatta päivää putkeen. Onko normaalia?
Cat kirjoitti:
Huumoria on taas raikkaasti vedetty. Okei, olemme kuulleet jo pipari = naisen alapää, pukki= irstas mies, torttu = uloste - vitsit. Erittäin paljon on tässä naurettu näille aivan uusille vitseille. Josko sitten nämä olisivat jo siinä.
Ostin joulukoristeita. Jouluvalot. Keinokuusi on jo, pieni.
Oiiii. Meillähän on tässä varsinainen Sherlock. Ihan itse tajusit nuo? Ja halusit päteä jakaen tämän viisautensa meille? Iiiiihanaa
Jouluvalot laitettiin marraskuun alussa. Viime viikolla aloin kuunnella joululauluja, ensimmäiset tortut ja piparit tehty ja syöty. Joululahjat aika lailla ostettu ja paketoitu. Ihanaa odottaa joulua!
Olen jo hyvin vahvasti harkinnut kaappien järjestämistä pitäen joulua sitten takarajana ko. projektille.
Miehelle ja siskonpojalle hankin jo joululahjan. Muut lahjottavat halusivat vain rahaa niin ottomaatilla kerkeää käydä myöhemminkin.
Olen myös uhrannut jo kahdesti tässä kuussa ajatusta sille hankitaanko kuusi ja mihin se uudessa kämpässä asettuisi.
Kyllähän tuota piparia tekis mieli, kjeh kjeh. t. tyäukkelismiekkolainen
Kaupan joulupatukoita oon nuoleskellut jo syyskuusta lähtien.
Kulkuset on helkänneet jo monta kymmentä vuotta. Sukupolvien ajan oikeastaan.
Jouluvalot laitettu ja kynttilöitä poltettu, torttuja tuli myös tehtyä