Ehkä liian hyväntuulinen ketju teille tänne vauvalle.......mut mitä joulujuttuja olette jo tehneet?
Muita joluhulluja? Meillä lähti jouluvalot pihalle ja joululaulut jo soi! ;) Koska on piparin aika?
Kommentit (80)
Olen teeskennellyt ja leperrellyt naiselle olevani niiiiiin innoissaan joulusta ja sulkenut häntä glögilasin nauttimiseen viltin alle.
Ja kaikki tämä vain sillä varjolla, että pillua irtoaa aikas helpolla vaivalla.
Kynttilä palaa nytkin. Ulos ei tarvitse vielä koristeita, lintulaudan värikkäät tintit ja pihlajanmarjoja notkuva puu ikkunan vieressä ihastuttavat. Hämärä rauhoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen teeskennellyt ja leperrellyt naiselle olevani niiiiiin innoissaan joulusta ja sulkenut häntä glögilasin nauttimiseen viltin alle.
Tää on niiiiin tyypillistä miestä ja miehen logiikkaa. Sen siaan, että etsisi naisen, joka inhoa joulua ja olisi hänen kanssaa oikeasti onnellinen, mies typeryykkissään( ja pill*n saannin takia, voi luoja , että miehet on typeriä ja narusta vedettäviä tuon hallitsemattoman himonsa takia, miestä viedään kuin pässiä narussa ja sehän tekee vaikka mitä, kunhan vaan saa sitä pil*ua) valitsee naisen naisen, joka pitää joulusta. Eiköhän sinunkin kannattaisi olla vaikka hetki ilman sitä herkkua ja sillä aikaa etsiä nainen, joka ihan oikeasti vihaa joulua. saatte sitten yhdessä sitä inhota ja kumpikin on oikeasti onnellinen. Nyt petät kumppaniasi näyttelemällä muuta mitä olet. Voi että nä halveksin miehiä juuri tämän asian takia. Miehiin ei voi luottaa oikein missään asiassa. Näin pienessäkin ja mitättömässä asiassa on pakko kieroilla. Ja kaikki vaan sen yhden pil*lun takia. Välillä toivon, ettei minulla olisi koko vehjettä ja saisin oikeasti tutustua miehiin ja nähdä mitä he ovat OIKEASTI. Ovatko he kaikki vain pil*uhaukkoja? Niin kai :(
Valvonut kaksi yötä tuskaillen pakkojoulunviettovaihtoehtoja.
Mies saa meillä piparia aina kun haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä meillä taas yksi miespelle. Teeskentelee muuta mitä on ja vain piparin takia. Mikä luureri. Kaikkea sitä maa päällään kantaa. Onnea vain tällekin parille. Eväät ainakin on valmiina onnelliseen parisuhteeseen kun rahellisyyttä ei tuon vartaa miehestä löydy. Sääliksi käy, oikeastaan molempia.
Kyllä minäkin olen omassa päässäni niitä jouluruokia jo miettinyt. Kaikki ne meille kuitenkin tulee, siinä sitten menee 3 päivää ainakin. Pitkän pöytäliinan olen silittänyt ja eniten vaivaa tuo yksi vegaani onko se siis oikein tosissaan vegaani. Yleensä hän vähän lipsuu juhlien mukaan. Onneksi yksi pojista tekee ne laatikot. Minä ostan kalat, mutta miniät saavat koristella ne juhlakuntoon. On mulla jo vähän lahjoja piilossa vaatehuoneessa. Älkää kiusatko mua niillä siivouskehumisillanne. Siivotessa mä kuitenkin fuskaan. Joskus salaa haaveilen vaikka laivaristeilyjoulusta.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kaikkea tämä meidän "luomakunnankruunu" ei olisi valmis tekemään pil*lun eteen. Ajatella, että oikein teeskentelee ja lepertelee naiselleen olevansa innoissaan joulusta, että saisi piparia. onneksi meillä ei mies noiseen alennut. Piparia saa muutenkin ja juuri sen takia, että uskaltaa olla se mikä on, eikä esitä muuta. Teeskentelevät ja kaksimaamaiset ihmiset on nou nou, lähes pahinta mitä tiedän.
Ollaan syöty kaks kinkkua, torttuja ja pipareita. Ulkona tunnelmavalot ja feikkikuusi ollu laiskuuttaan esillä jo n. Kuukauden. Joululahjat on suunninpiirtein ostettu ja paketoitu. Oon jouluna viimisillään raskaana, joten ihan kiva ollu tehdä etukäteen kaikkea kun eihän sitä tiiä vaikka joulu menis synnärillä (;
Ostellut lahjoja, kutonut muutaman sukkaparin pakettiin laitettavaksi, askarrellut joulukortteja. Niin ja rosollia olen laittanut muutaman kerran!
Vierailija kirjoitti:
Ollaan syöty kaks kinkkua, torttuja ja pipareita. Ulkona tunnelmavalot ja feikkikuusi ollu laiskuuttaan esillä jo n. Kuukauden. Joululahjat on suunninpiirtein ostettu ja paketoitu. Oon jouluna viimisillään raskaana, joten ihan kiva ollu tehdä etukäteen kaikkea kun eihän sitä tiiä vaikka joulu menis synnärillä (;
No mut hei, teille tulee jouluvauva! Ihanaa joulua teidän koko perheelle!
Joulukalenterit hankittu, jouluvalot otetaan käyttöön viikonloppuna (on kaivettu jo kaapeista ja testattu), jotain ruokapöytäänjo ostettu, muutama lahja hankittu🤶
Jouluvalot (monet, sisälle ja ulos) laitettu ja joulukalenterit käyty valikoimassa. Eka lahja ostettu. Tänä vuonna sinnittelen joulutorttujen ja piparien kanssa joulukuun puolelle, koska viime vuonna olin jo ihan kyllästynyt kumpiinkin kun joulu sitten oikeasti oli käsillä.
Vierailija kirjoitti:
Tein tällaisen piparkakkutalon korvikkeen :D ja kranssi on ovessa, samoin kuin valoja paljon pihalla ja eilen tein minipiparitaloja mukien reunoille. Löytyy samasta linkistä. :) Jee jouluhulluus iskee!
https://blogit.meillakotona.fi/syreenisade/vaihtoehto-piparkakkutalolle…
Miks mainostat blogias koko ajan joka paikassa?
Peruna-, porkkana- ja lanttulaatikot on tehty jo pakkaseen odottamaan joulua. Lisäksi lahjat on ostettu. Muutaman ruokalahjsn väsään vielä lähempänä joulua.
Syönyt liikaa, tehnyt olutta soittanut kitaralla joululauluja, kuunnellut koe-eläinpuiston joulu spesiaalin.
Vierailija kirjoitti:
Tein tällaisen piparkakkutalon korvikkeen :D ja kranssi on ovessa, samoin kuin valoja paljon pihalla ja eilen tein minipiparitaloja mukien reunoille. Löytyy samasta linkistä. :) Jee jouluhulluus iskee!
https://blogit.meillakotona.fi/syreenisade/vaihtoehto-piparkakkutalolle…
meilläkotona ei säily suklaatalo :D
Olen kattellu netistä joulu aiheisia lesboja masturboimassa klippejä!
On kyllä hottia,parasta joulussa !
Vietätkö kaikki juhlat näin? Aika ilotonta elämää. Tai siis, kyllähän elämä voi olla ihan hauskaa muutenkin, mutta kyllä ihana tunnelmainen juhla, olipa se sitten mikä tahansa, kruunaa elämän. Niistä jää ihania ja lämpimiä muistoja. Joulu nimenomaan on tälläinen lämminhenkinen juhla josta parhaimmillaan jää muistot, jotka säilyy koko elämän läpi. En itsekään mikään kova juhlaihminen ole, mutta joulu tulee kuitenkin juhlittua. Nyt jo osaa ottaa rennommin. Siivoukset aloitan hyvissä ajoin ja vähän kerrallaan, niin ei tule raskaaksi. Viikkosiivous ei ole sama, kun kunnon perusteellinen siivous, jolloin käydään läpi kunnolla nekin paikat, mitä ei viikkosiivouksessa huomioida. Joululauluja kuuntelen jo, mutta piano-(tai muita), ei laulettuja versioita vielä tässä vaiheessa. Suunnittelen , mitä leivon ja mitä ruokia tänä jouluna meillä syödään. Kyllä ilmassa on jo jouluntaikaa!