Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Tampereelta ei löydy normaalia miestä?

Vierailija
20.11.2017 |

Kaikki joihin olen tutustunut ovat olleet outoja. Persujen äänestäjiä, Popede-faneja, lätkäfanaatikkoja, suu auki pureskelevia, surkeita sängyssä tai muuten vaan kuin jostain Kummelista karanneita juntteja.

Mistä löytyisi semmoinen vähän indiempi ja älykköhenkinen? Mikä baari tai deittisovellus?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilepas Helsinkiä.

Olen asunut Hgissä ja siellä oli paljon tasokkaampia miehiä! Ja paljon enemmän, Ja komeampia. Kadun että muutin tänne peräkylään. ap

No horioppia sitten vaan takaisin Helsinkiin ja idiemiestesi kimppuun!

Toivottavasti ei ole junttius tarttunut sinuun niin pahasti, ettet enää kelpaa niille tasokkaammille ja komeammille miehille. Sillä totta jos puhutaan, ei juntti käy muuta kuin omantasoistensa naisten kimppuun.

Hah! Juntit ovat kautta aikain käyneet kaikkien naisten kimppuun - riittää että on tissit. Ja sitä paitsi Tampereella ei ole tasokkaita ja komeita miehiä lainkaan joten kaikilla kauniillakin on joku Bull Mentula. Tämän voi tulla itse tänne toteamaan.[/

Ap:ko se siinä jupisee? Kiva kuulla, että sinulla on tissit. Aivoja sinulla ei taida olla sen sijaan ollenkaan. Persun ja juntin erottaa normaalijärkinen jo ennen treffeille menoa.

Vierailija
22/67 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kurkottelee liian korkealle, eihän siihen ole muuta selitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun mietin niin kaikilla tamperelaisilla kavereillani on tosiaan joku juoppo tai kiroileva suomileijonamies. Luultavasti niitä on siellä siis paljon.

Olen "paljasjalkainen" tamperelainen. Minulla ei ole tuollaista miestä. Eikä yhdelläkään ystävättärelläni tai tuttavanaisellani. Miespuoliset (tamperelaiset) ystäväni eivät myöskään ole kiroilevia juoppoja suomileijonamiehiä.

Hyvä! Kerrohan joku vinkki missä sinä ja kaverisi ja miehenne pyörivät? Olisiko jotain kivaa baaria? ap

Vierailija
24/67 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun mietin niin kaikilla tamperelaisilla kavereillani on tosiaan joku juoppo tai kiroileva suomileijonamies. Luultavasti niitä on siellä siis paljon.

Olen "paljasjalkainen" tamperelainen. Minulla ei ole tuollaista miestä. Eikä yhdelläkään ystävättärelläni tai tuttavanaisellani. Miespuoliset (tamperelaiset) ystäväni eivät myöskään ole kiroilevia juoppoja suomileijonamiehiä.

Hyvä! Kerrohan joku vinkki missä sinä ja kaverisi ja miehenne pyörivät? Olisiko jotain kivaa baaria? ap

No kerro ensiksi missä sinä yleensä käyt?

Vierailija
25/67 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliittisella kannalla ei ole mitään väliä, koska mikään puolue ei saa kuitenkaan sen enempää aikaan kuin muutkaan. Popeda on loistava-rockbändi, jos pitää rehellisestä ja menevästä rock-musiikista. Lätkä on hieno laji, vaikkei ehkä fanaattisuus sen suhteen ole toivottavaa. Sängyssä touhuaminen ei ole mitään rakettitiedettä, ja sen oppii kuka vaan.

Taitaakin vika olla siis ap:ssa.

Vierailija
26/67 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He pyörivät jossain muualla kuin Tampereella, hölmö. Juurihan itse totesit, ettei Tampereella ole komeita ja tasokkaita miehiä.

Vierailija
27/67 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti väärissä paikoissa kun otantani on niin surkea. Mutta siis nuorena kävin Doriksessa ja Yo-talolla eli jotain tuollaista vähän vaihtoehtoisempaa haen. ap

Vierailija
28/67 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kerros ap missä sinä pyörit kun tällaisiin miehiin törmäät?

Vierailija
29/67 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He pyörivät jossain muualla kuin Tampereella, hölmö. Juurihan itse totesit, ettei Tampereella ole komeita ja tasokkaita miehiä.

ööh siis vastaahan kertoi olevansa paljasjalkainen tamperelainen kuten ystävänsäkin joten oletin että he asuvat Tampereella`?  Puhuii tamperelaisista ystävistään? ap

Vierailija
30/67 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti väärissä paikoissa kun otantani on niin surkea. Mutta siis nuorena kävin Doriksessa ja Yo-talolla eli jotain tuollaista vähän vaihtoehtoisempaa haen. ap

Ai että yo-talolla pyörii popeda faneja ja tapparan miehiä? :D

Vierailija
31/67 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paljasjalkainen trelainen ja vihaan Popedaa ja muuta junttirockia. Hyi helvetti.

Vierailija
32/67 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere on ihana kaupunki! Yritin hakea sinne kouluun mutta "jouduin" kuitenkin jäämään Helsinkiin koska pääsin tänne kouluun.

T: helsinkiläinen

Vierailija
33/67 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on löydetty jo.

Vierailija
34/67 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumankauta juu nääs päivää, tuu kankasalle herttuaan niin rehvataan siä.

Vierailija
35/67 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ööh siis vastaahan kertoi olevansa paljasjalkainen tamperelainen kuten ystävänsäkin joten oletin että he asuvat Tampereella`?  Puhuii tamperelaisista ystävistään? ap

Aivan niin. Hyvä kun sulla alkaa lanttu leikata edes tämän asian suhteen.

Etkös sä juuri sanonut - siis sinä ihan itse - ettei Tampereella ole tasokkaita eikä komeita miehiä. Silloin ei voi tuon paljasjalkaisenkaan tamperelaisnaisen tamperelainen mies voi olla komea tai tasokas. M. O. T.

Joka kerta kun avaat suusi, paljastat kerta kerralla paremmin, miten hölmö olet. Yritä nyt sitten tuollaisilla älynlahjoilla saada älykköjä houkuteltua. Mitäs jos tyytyisit vaan johonkin perustamperelaiseen jässikkään. Ei se jääkiekko nyt ihan niin kamalaa ole.

Vierailija
36/67 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustunut kalkku kirjoitti:

Olen paljasjalkainen trelainen ja vihaan Popedaa ja muuta junttirockia. Hyi helvetti.

No teepäs treffit ap:n kanssa. Vaikutat hänen unelmiensa mieheltä. Jos siis olet mies.

Vierailija
37/67 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niitä tämän palstan mukaan löydy mistään muualtakaan.

Vierailija
38/67 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ap itse olet? Ehkä houkutat idiootteja puoleesi?

Olen Tampereelta aina löytänyt oikein mukavia naisia, vaikka en Tampereelta ole kotoisin.

Vierailija
39/67 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap etsii hipsteriä. Ja on ihan taivahan tosi ettei niitä ole Tampereella.

T. paljasjalkainen

Vierailija
40/67 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilepas Helsinkiä.

Olen asunut Hgissä ja siellä oli paljon tasokkaampia miehiä! Ja paljon enemmän, Ja komeampia. Kadun että muutin tänne peräkylään. ap

No horioppia sitten vaan takaisin Helsinkiin ja idiemiestesi kimppuun!

Toivottavasti ei ole junttius tarttunut sinuun niin pahasti, ettet enää kelpaa niille tasokkaammille ja komeammille miehille. Sillä totta jos puhutaan, ei juntti käy muuta kuin omantasoistensa naisten kimppuun.

Kyllä meille helsinkiläisille miehille tamperelaiset naiset kalpaavat.

Niin kelpaavat, jos viikset on ajeltu.