Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Tampereelta ei löydy normaalia miestä?

Vierailija
20.11.2017 |

Kaikki joihin olen tutustunut ovat olleet outoja. Persujen äänestäjiä, Popede-faneja, lätkäfanaatikkoja, suu auki pureskelevia, surkeita sängyssä tai muuten vaan kuin jostain Kummelista karanneita juntteja.

Mistä löytyisi semmoinen vähän indiempi ja älykköhenkinen? Mikä baari tai deittisovellus?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ap itse olet? Ehkä houkutat idiootteja puoleesi?

Olen Tampereelta aina löytänyt oikein mukavia naisia, vaikka en Tampereelta ole kotoisin.

No kyllähän täällä mukavia naisia onkin, ongelma ovat ne miehet.

Olen tehnyt mallin töitä, olen maisteri, punaviherpiipertäjä.

Siis ihan ok jollekin samanhenkiselle. Vaan kun täällä miehet ovat niin geneerisiä Virtasia.

Vierailija
42/67 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap etsii hipsteriä. Ja on ihan taivahan tosi ettei niitä ole Tampereella.

T. paljasjalkainen

Kyllä hipstereitä Tampereellakin on. Ei tosin suuria määriä. Yliopistolla heitä tapaa.

Ja kyllä täällä Tampereella on myös komeita miehiä. Heitäkin tuntuu liikkuvan erityisesti yliopistopiireissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampere on ihana kaupunki! Yritin hakea sinne kouluun mutta "jouduin" kuitenkin jäämään Helsinkiin koska pääsin tänne kouluun.

T: helsinkiläinen

Tampere ei ole entisellään. Tämä on narkkareiden ja nistien pääkaupunki nykyään. Väkivaltainen.

Vierailija
44/67 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tampere on ihana kaupunki! Yritin hakea sinne kouluun mutta "jouduin" kuitenkin jäämään Helsinkiin koska pääsin tänne kouluun.

Tampere ei ole entisellään. Tämä on narkkareiden ja nistien pääkaupunki nykyään. Väkivaltainen.

Mutta ei mitään hätää! Asiaa ratkotaan juuri. Koko Tampereen keskusta on kaivettu auki suuria joukkohautoja varten. Sinne me kuopataan kaikki narkkarit.

Vierailija
45/67 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä on pelkästään rautatieasemalla enemmän hörhöjä kuin koko Tampereella.

Vierailija
46/67 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. paljasjalkainen

Kyllä hipstereitä Tampereellakin on. Ei tosin suuria määriä. Yliopistolla heitä tapaa.

Ja kyllä täällä Tampereella on myös komeita miehiä. Heitäkin tuntuu liikkuvan erityisesti yliopistopiireissä.

Kiva kuulla. Ehkä miesmakuni sitten on hieman hipsteri kuten joku arveli. Siis jos hipsterillä tarkoitetaan hieman marginaalisempaa ja taiteellisempaa tapausta.

Mutta missä nämä yliopistomiehet pyörivät vapaa-ajallaan? Itse en enää opiskele. ap

Vierailija
47/67 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mustunut kalkku kirjoitti:

Olen paljasjalkainen trelainen ja vihaan Popedaa ja muuta junttirockia. Hyi helvetti.

No teepäs treffit ap:n kanssa. Vaikutat hänen unelmiensa mieheltä. Jos siis olet mies.

Harmi kyllä olen nainen :/ Toivottavasti ap löytää jonkun kivan miehen, kyllä niitä täällä Treellakin on!

Vierailija
48/67 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki joihin olen tutustunut ovat olleet outoja. Persujen äänestäjiä, Popede-faneja, lätkäfanaatikkoja, suu auki pureskelevia, surkeita sängyssä tai muuten vaan kuin jostain Kummelista karanneita juntteja.

Mistä löytyisi semmoinen vähän indiempi ja älykköhenkinen? Mikä baari tai deittisovellus?

Se mitä sinä pidät normaaleina ja hyvän näköisinä on tosi elämässä niitä top10% miehiä. He ovat niin tavoiteltuja, että vaatii hyvää ajoitusta saada yksi yö heidän kanssaan.

Vierailija
49/67 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkku- tai nahkatakki, Popeda, Kummeli, kalja, äijähaju, eronnut, elämämkoulu ja nääsnääs Tampereelta. No thanks.

Vierailija
50/67 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mitä sinä pidät normaaleina ja hyvän näköisinä on tosi elämässä niitä top10% miehiä. He ovat niin tavoiteltuja, että vaatii hyvää ajoitusta saada yksi yö heidän kanssaan.

Ja tietenkin sitä, että heitä edes olisi Tampereella. En ole koskaan yrittänyt iskeä mitään miesmallia joka olisi aivokirurgi.

Mulle kelpaisi fiksu ja keskustelutaitoinen ja vähän semmoinen valtavirrasta poikkeava. ap

Vierailija
51/67 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen paljasjalkainen trelainen ja vihaan Popedaa ja muuta junttirockia. Hyi helvetti.

No teepäs treffit ap:n kanssa. Vaikutat hänen unelmiensa mieheltä. Jos siis olet mies.

Harmi kyllä olen nainen :/ Toivottavasti ap löytää jonkun kivan miehen, kyllä niitä täällä Treellakin on!

Voi kiitos, nyt kun joku vielä kertoisi että mihin kannattaisi suunnata Tampereen yössä vai netissäkö ne luuraavat? ap

Vierailija
52/67 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. paljasjalkainen

Kiva kuulla. Ehkä miesmakuni sitten on hieman hipsteri kuten joku arveli. Siis jos hipsterillä tarkoitetaan hieman marginaalisempaa ja taiteellisempaa tapausta.

Mutta missä nämä yliopistomiehet pyörivät vapaa-ajallaan? Itse en enää opiskele. ap

Telakalla pyörivät.

Vierailija
53/67 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakka kantensa valitsee.

Vierailija
54/67 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kiertää Tampereen kirpputoreja. Sinne ne hipsterijoukot aina eksyvät parveilemaan.

Vierailija
55/67 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeat hipsterilääkärit pyörivät Telakalla. Niinpä tietysti.

Vierailija
56/67 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeat hipsterilääkärit pyörivät Telakalla. Niinpä tietysti.

No olen sanonut jo sata kertaa etten etsi mitään perinteistä komeaa tummaa lääkäriä. Etsin sellaista jonka kanssa voi puhua musasta ja kirjallisuudesta ja taiteista. En sanoisi edes hipsteriksi mutta voi tietty olla. Yleensä ottaen hipsterit ovat liian poseeraavia.

ap

Vierailija
57/67 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliittisella kannalla ei ole mitään väliä, koska mikään puolue ei saa kuitenkaan sen enempää aikaan kuin muutkaan. Popeda on loistava-rockbändi, jos pitää rehellisestä ja menevästä rock-musiikista. Lätkä on hieno laji, vaikkei ehkä fanaattisuus sen suhteen ole toivottavaa. Sängyssä touhuaminen ei ole mitään rakettitiedettä, ja sen oppii kuka vaan.

Taitaakin vika olla siis ap:ssa.

Poliittisella kannalla on väliä, vassarit ja persut eivät juuri kohtaa keskusteluissa.

Popeda on juntti. Lihaa ja perunaa vai mikä se yksikin niiden biisi on. Kertoo kaiken.

Lätkä on tylsää mutta kyllä sen vielä kestää jos ei liikaa intoile. Mutta nyt tänne rakennetaan Areenakin lätkähulluille koska muuta kulttuuri ei tunneta.

Sängyssä surkea ei yleensä siitä parane. On yritetty opettaa. Kuka vaan ei opi. Kyllä miehetkin valittavat jos nainen on surkea sängyssä.

Vierailija
58/67 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella asustavat Suomen parhaat miehet. Seassa joitakin hippitukkia pilvipusseineen ja viiksineen. Tamperelainen mies on vahva ja harteikas. Hänellä on itsetunto korkealla. Hän puhuu paksua tamperetta ja nauttii siitä. Hän hymyilee naisille jotka kauniin Tamperelaishymyn takia tahtovat heti sänkyyn hänen kanssaan. Tamperelainen mies nauttii elämästään täysin siemauksin. Tamperelainen mies tykkää naida, syödä ja juoda joskus kaljaakin. Naiset ympäri Suomen tahtovat häntä ja hän on siitä hyvin iloinen.

Vierailija
59/67 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakka kantensa valitsee.

Niin. Siksi ap kyseleekin mistä voisi löytää itselleen sopivan miehen kun ne joita on tavannut eivät ole kansia hänelle.

Vierailija
60/67 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen henki ei avaudu ihan kaikille. Mikä on ihan hyvä. Tampereella kun on kivoja likkoja ihan omasta takaa.