Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ihmisestä joka ei käytä rannekelloa?

Vierailija
20.11.2017 |

Ikinä. Mitä mieltä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rannekelloa pitänyt sen jälkeen kun hommasin ensimmäisen kännykän viimevuosituhannen puolella. Luurista näkee ajan.

Vierailija
2/6 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmennyt vaarini käytti monesti taskukelloa vitjoineen ja oli muutoinkin moitteeton gentleman, josta moni rannekelloa(kin) käyttävä voisi, tai olisi voinut ottaa mallia sen sijaan että kyselisi typeriä. - Nykyään kun kellon voi nähdä monesti myös mm. puhelimesta, niin en minä jaksa olla mitään erityistä mieltä rannekellottomasta vastaan tulijasta tai tutumaastakaan ihmisestä, jos hänen kanssaan muutoin on suunnilleen sana ajantaju.    

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla jotain mieltä? Ja mitä  väliä vaikka oliskin jotain mieltä?

Kasvakaa nyt jo aikuisiksi!

Vierailija
4/6 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin kelloa joskus ala-asteella. Aikuisiällä opettelin käyttämään vasta kun ostin käsin tehdyn sveitsiläisen aikaraudan, joka itseasiassa on enemmän koru ja sijoitus, kuin ajan näyttäjä.

Vierailija
5/6 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeampi keino kuin kaivella kännykkää taskusta. Joskus on hauska jättää puhelin kotiin ja lähteä vain pihalle tavoittelemattomiin.

Vierailija
6/6 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole rannekelloa pitänyt sen jälkeen kun hommasin ensimmäisen kännykän viimevuosituhannen puolella. Luurista näkee ajan.

Onhan se luuri toki yhtä nopea tapa monelle nykyään tarkistaa se aika, kun se rannekellon tapaan näyttää monella pysyvän kädessä kiinni vuorokauden ympäri. Itse en jaksa olla luuria kaivelemassa esille ajan takia, joten pidän rannekelloa.