Ei hitto, masennuin kun katsoin videon jossa on kuvattu Cindy Crawfordia kotonaan
Katsoin videon jälkeen ikkunasta ulos ja masennuin vielä enemmän.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cindyn ÄO:ksi väitetään 154. Rahalla voi ilmeisesti ostaa myös älykkyyden.
Miettikää nyt. Kaikki hänessä viittaa siihen että haluaa muiden näkevän hänet jonain täydellisenä yli-ihmisenä, joka on kaunis, jolla on menestynyt mies, kauniit lapset, hulppea talo. Jos hän ei olisi ostanut itselleen korkeaa ÄO:ta häntä ei pidettäisi yli-ihmisenä, jollainen hän haluaa muiden silmissä olla.
En halua kuulostaa ilkeältä, ajattelen vain realistisesti. Kauniilla ihmisillä on usein todella kovat vaatimukset itselleen ja he haluavat pyrkiä täydellisyyteen. Useimmille heistä ei riitä mikään.
Minä tavis voin olla iloinen herätessäni aamulla vuokrakaksiostani kun huomaan että naamassa onkin vain viisi finniä kymmenen sijaan. Cindyn vaatimukset itselleen ovat varmasti hieman korkeammalla.
Koska Cindy ei ole konkreettisesti todistanut ÄO:nsa ollinjansa seka myos evan noin korkea, voin olla aika varma siitä, että se on pelkkää huuhaata.
Saihan han stipendin yliopistoon insinoorilinjalle. On perustanut oman kosmetiikka linjansa seka myos suunnitellut huonekaluja.
Oma omaisuus $100 miljoonaa, aika hyvalta nayttaa myos nyt 51 vuotiaana.
Tuo talo ei ole Beverly Hillsissa vaan Malibussa.
Kateus nakojaan saa ihmiset heti diagnosoimaan narsistiksi jos elaa vahan eri tavalla kuin itse.
No tulihan se kateuskortti sieltä. Minä sitä jo vähän odottelinkin.
Miksi olen heti kateellinen, jos epäilen jonkun näyttelijän, mallin tai muun julkkiksen korkeaa älykkyyttä, jos tämä kyseinen julkkis ei ole osoittanut suurta älykkyyttä konkreettisesti? Sylvester Stallonenkin älykkyyttä olen epäillyt, joten ilmeisesti olen hänellekin kateellinen. Outoa, ettei nainen voi koskaan epäillä saman sukupuolen edustajasta mitään negatiivista leimautumatta kateelliseksi.
Cindy ja Kaia kaksin kotona... :/
Cinty ja tyttönsä voisivat syödä vähän enemmän. Kauniita kumpikin, hyvin säilynyt Cindy.
Täytyy muistaa että erittäin suuri osa amerikkalaisista elää täysin eri todellisuudessa kuin loskassa ja paskassa rämpivä suomalainen mamma joka suunnistaa pimeässä kauppakassit kädessä sinne homeiseen neukkukuutioon.
Suomen palkkataso kaikkineen on jo sellainen että suuri osa läntisestä teollistuneesta maailmasta säälii. Tässä maassa ei voi eikä kannata rakentaa elämäänsä materiaalisen hyvinvoinnin varaan - sitä ei voi saavuttaa. Tämä EI ole mahdollisuuksien maa. Tämä on kylmä, kaunis ja omalaatuinen maa jossa on raadettava niska limassa verojen maksu kunnia-asiana kunnes sairastuu taakan alla ja kuolee pois. Tsägällä pääsee kerran kahdessa vuodessa roodokselle.
Saihan han stipendin yliopistoon insinoorilinjalle. On perustanut oman kosmetiikka linjansa seka myos suunnitellut huonekaluja.
Oma omaisuus $100 miljoonaa, aika hyvalta nayttaa myos nyt 51 vuotiaana.
Tuo talo ei ole Beverly Hillsissa vaan Malibussa.
Kateus nakojaan saa ihmiset heti diagnosoimaan narsistiksi jos elaa vahan eri tavalla kuin itse.