Ei hitto, masennuin kun katsoin videon jossa on kuvattu Cindy Crawfordia kotonaan
Katsoin videon jälkeen ikkunasta ulos ja masennuin vielä enemmän.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe tollasessa elämässä mitään hienoa, joku kartano Beverly Hillsissä jne, ei kiitos.
Pidän vuodenajoista ja pohjoisen ilmastosta, enkä koskaan asuisi liian siossa talossa, mitä pienempää sen kodikkaampaa. Kuka tollasessa kartanossa uskaltaisi edes olla yksin, ja minä viihdyn yksin.. mutta tuolla en viihtyisi.
Aivan turhanpäivästä elämää ja esitäämistä, tavaranpalvojien paratiisi, täynnä tyhjiä kuoria tyhjine krääsineen ja rahoineen. Veikkaanpa että tollaset ihmiset ovat kaikkein onnettomampia, ovat muka "saavuttaneet kaiken", mutta huomaavat miten tyhjää se elämä on kissanristiäisineen ja feikki-seurapiireineen, epämukavine kenkineen ja typerine käsiveskoineen.Muhaha. Kuule jos sinulla olisi mahdollisuus vaihtaa tuohon elämään niin tekisit sen alta aikayksikön. Miksi muka tuo elämä on yhtään sen tyhjempää kuin joku muu? Onko joiden juoppojen lähiöluuserien elämä sen täydempää? Miksi itsemurhia ja rikoksia tehdään eniten ja päihteitä käytetään eniten alemmissa sosiaalisryhmissä? Muhahahaaa...
Minä olen introvertti, en pidä huomiosta enkä oikein auringonpaisteestakaan.
Joten en todellakaan vaihtaisi, tuolla asuminen olisi pahin painajaiseni.
Totta kai ottaisin Beverly Hillsistä kartanon vastaan, jos joku sellasen mulle lahjottaisi, sitten myisin sen kovaan hintaan ja ostaisin oman mökin (huom MÖKIN, en kartanoa) Alaskasta ja jostain Itäsuomen upeista järvimaisemista, missä ei olisi ihmisiä mailla halmeilla.
Mikä tossa elämässä on muka hienoa, itse en sopisi tohon ympäristöön ollenkaan enkä siellä viihtyisi. Pitäisi vetää aina viinaa ja huumeita, ettei tuntis itseään ulkopuoliseksi.. mutta tuntisi silti. Lopulta hirttäytyisi johonkin vaatekomeroon, kuten Robin Williams. En usko että tollanen ympäristö sopi sillekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe tollasessa elämässä mitään hienoa, joku kartano Beverly Hillsissä jne, ei kiitos.
Pidän vuodenajoista ja pohjoisen ilmastosta, enkä koskaan asuisi liian siossa talossa, mitä pienempää sen kodikkaampaa. Kuka tollasessa kartanossa uskaltaisi edes olla yksin, ja minä viihdyn yksin.. mutta tuolla en viihtyisi.
Aivan turhanpäivästä elämää ja esitäämistä, tavaranpalvojien paratiisi, täynnä tyhjiä kuoria tyhjine krääsineen ja rahoineen. Veikkaanpa että tollaset ihmiset ovat kaikkein onnettomampia, ovat muka "saavuttaneet kaiken", mutta huomaavat miten tyhjää se elämä on kissanristiäisineen ja feikki-seurapiireineen, epämukavine kenkineen ja typerine käsiveskoineen.Muhaha. Kuule jos sinulla olisi mahdollisuus vaihtaa tuohon elämään niin tekisit sen alta aikayksikön. Miksi muka tuo elämä on yhtään sen tyhjempää kuin joku muu? Onko joiden juoppojen lähiöluuserien elämä sen täydempää? Miksi itsemurhia ja rikoksia tehdään eniten ja päihteitä käytetään eniten alemmissa sosiaalisryhmissä? Muhahahaaa...
Kyllä niitä kuule päihteitä käytetään ja niihin sorrutaan jossain mallimaailmassakin ja itsemurhia ym. epäselviä yliannostuskuolemia ilmenee siellä ,niissä piireissä ja ympyröissä, useinkin.Rikoksia tapahtuu ja heihin kohdistuu paljon helpommin ja paljonkin enemmän ja saavat kyllä (...rahaa kun tiedetään ,että heillä on)
...aina kaikenmaailman kiristäjiä yms. keiveliä tyyppejä pelätä ja varoa, kuin tavalliset 'lähiöliisat' ja Amerikassa kun ollaan ,niin niitä aseellisia ryöstäjiä ym. aseisiin ja niiden käyttöön seonneita,jotain julkisuuden kipeitä tyyppejä myös .
En mä masentunut. Aina kun katson rikkaiden koteja niin mietin lähinnä miten eri tavalla itse ne rahat käyttäisin mutta en mä silti siitä masennu. Kyllähan maailmassa rikkaita on, kai jokainen sen tietää? Ei hän ei ole ensimmäinen eikä viimeinen eikä edes erikoisen hyvännäköinen kyllä kaikki naiset näyttää suurin piirtein tuolta jos on tarpeeksi laiha ja hyvin tehty meikki.
Vierailija kirjoitti:
Cindy Crawford ei ole tietääkseni saanut mitään merkittävää aikaiseksi elämässään. Jos on kerta huippuälykäs miksei hyödynnä kykyjään jossain?
Selvää on, että Cindyn ansaitsema elanto on puhtaasti ulkonäkönsä avulla hankittu. En minä usko että hän olisi huippuälykäs, yleensä huippuälykkäät ovat kiinnostuneita tekemään jotain älyllistä. Miehensä Rande on multimiljonääri. En tiedä onko hänkään älykäs mutta kai hän varmaan älykkäämpi on kuin vaimonsa, jos kerran yrittäjä on eikä ole vain valokuvissa ja näytöksissä kekkuloinut rahaa tienatakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä sä sait päähäsi, että täällä kommentoivien vaihtoehto olisi joku juopon lähiöluuserin elämä? Kai siinä tuon muovisen kulissielämän ja lähiöjuoppojen välillä muutama muukin vaihtoehto on? Vahva epäilykseni on se, että tässä ketjussa kommentoivista valtaosa asemoituu siihen välille.
Sitäpaitsi jossain Beverly Hillsissä se elämä on varmasti yhtä kosteaa, ellei jopa kosteampaa, kuin tavallisessa suomalaislähiössä. Tai sanoisinko kuivempaa, koska ne päänsekoittajat taidetaan niissä piireissä nauttia enempi jauhemuodossa.
Mitä muuta voi odottaa kun haastattelu on Voguen tekemä...noh, eipä cindyn olisi tuohon tarvinnut mennä mukaan.
Minusta Cindy oli uransa alussa jotenkin niin paljon karismaattisempi. Seurapiireissä pyöriminen on tehnyt Cindystä tusinatavaraa, jolta puuttuu kokonaan oma persoona.
Olen paljon kiitollisempi siitä mitä minulla on kuin mitä minulla olisi,.jos olisin Cindy. Minusta hän näyttää videolla kaikkea muuta kuin onnelliselta.
Minä uskon että Cindylle vanheneminen on ollut kova paikka. Se on sitä monille muillekin kaunottarille, joita on palvottu ulkonäkönsä takia.
Rumille ja taviksille vanheneminen ei ole niin kova paikka.
Tuo Kaia ärsyttää minua. Sen olemuksessa vaan on jotain aivan käsittämättömän teennäistä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Kaia ärsyttää minua. Sen olemuksessa vaan on jotain aivan käsittämättömän teennäistä.
Se voi olla pelkkä sinun vaikutelmasi, koska et häntä tunne. Ja sitä paitsi hän on vasta teinityttö.
Kyllä minulle raha kelpaisi, mutta käyttäysin sen ihan muuhun kuin tuollaiseen elämään. Hyödyntäisin esimerkiksi omaa koulutustani ja perustaisin kouluja tytöille köyhiin maihin. Miten noiden ökymiljonäärien elämänsisällöksi riittää joku kauniina hengailu ja tavaroiden ostaminen? Tuntuuko enää mikään materia missään, jossa ihan kaikki mitä rahalla voi saada, on saatavilla?
Minulle onnellisuus on sitä, että elämässäni on mielekäs tarkoitus ja sisältö. Voihan Cindylläkin olla, mistä me se tiedetään. Ei raha tee automaattisesti onnettomaksikaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle raha kelpaisi, mutta käyttäysin sen ihan muuhun kuin tuollaiseen elämään. Hyödyntäisin esimerkiksi omaa koulutustani ja perustaisin kouluja tytöille köyhiin maihin. Miten noiden ökymiljonäärien elämänsisällöksi riittää joku kauniina hengailu ja tavaroiden ostaminen? Tuntuuko enää mikään materia missään, jossa ihan kaikki mitä rahalla voi saada, on saatavilla?
Minulle onnellisuus on sitä, että elämässäni on mielekäs tarkoitus ja sisältö. Voihan Cindylläkin olla, mistä me se tiedetään. Ei raha tee automaattisesti onnettomaksikaan.
Hämmästyisin jos Cindy ei harrasta hyväntekeväisyyttä ja muutakin ”järkevää” toimintaa. Mutta en tosiaan tiedä mitään hänen elämästään eikä kyllä kiinnostakaan.
Kauhean pieni keittiö, vai oliko tuo joku kakkoskeittiö tyyliin aamiaiskeittiö?
Cindyn ÄO:ksi väitetään 154. Rahalla voi ilmeisesti ostaa myös älykkyyden.
Miettikää nyt. Kaikki hänessä viittaa siihen että haluaa muiden näkevän hänet jonain täydellisenä yli-ihmisenä, joka on kaunis, jolla on menestynyt mies, kauniit lapset, hulppea talo. Jos hän ei olisi ostanut itselleen korkeaa ÄO:ta häntä ei pidettäisi yli-ihmisenä, jollainen hän haluaa muiden silmissä olla.
En halua kuulostaa ilkeältä, ajattelen vain realistisesti. Kauniilla ihmisillä on usein todella kovat vaatimukset itselleen ja he haluavat pyrkiä täydellisyyteen. Useimmille heistä ei riitä mikään.
Minä tavis voin olla iloinen herätessäni aamulla vuokrakaksiostani kun huomaan että naamassa onkin vain viisi finniä kymmenen sijaan. Cindyn vaatimukset itselleen ovat varmasti hieman korkeammalla.
Koska Cindy ei ole konkreettisesti todistanut ÄO:nsa olevan noin korkea, voin olla aika varma siitä, että se on pelkkää huuhaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se voi olla pelkkä sinun vaikutelmasi, koska et häntä tunne. Ja sitä paitsi hän on vasta teinityttö.
No tämä on kyllä totta. Toivottavasti persoona kehittyy ajan kanssa hyvään suuntaan! 👻
Vierailija kirjoitti:
Cindyn ÄO:ksi väitetään 154. Rahalla voi ilmeisesti ostaa myös älykkyyden.
Miettikää nyt. Kaikki hänessä viittaa siihen että haluaa muiden näkevän hänet jonain täydellisenä yli-ihmisenä, joka on kaunis, jolla on menestynyt mies, kauniit lapset, hulppea talo. Jos hän ei olisi ostanut itselleen korkeaa ÄO:ta häntä ei pidettäisi yli-ihmisenä, jollainen hän haluaa muiden silmissä olla.
En halua kuulostaa ilkeältä, ajattelen vain realistisesti. Kauniilla ihmisillä on usein todella kovat vaatimukset itselleen ja he haluavat pyrkiä täydellisyyteen. Useimmille heistä ei riitä mikään.
Minä tavis voin olla iloinen herätessäni aamulla vuokrakaksiostani kun huomaan että naamassa onkin vain viisi finniä kymmenen sijaan. Cindyn vaatimukset itselleen ovat varmasti hieman korkeammalla.
Koska Cindy ei ole konkreettisesti todistanut ÄO:nsa olevan noin korkea, voin olla aika varma siitä, että se on pelkkää huuhaata.
Tuo on kyllä totta, että varsinkin Amerikassa kaunottarista liikkuu huhuja, että heillä olisi Einsteinin ÄO.
Vaikka symmetriset kasvot/kauneus (myös komeus) ja ÄO tutkimusten mukaan hieman korreloivatkin, niin ei se nyt noin yksi yhteen mene.
Olen minäkin elänyt tuollaisessa yltäkylläisyydessä, edellisessä elämässä.
Miksi Rande ei ollut mukana tuossa haastattelussa? Taitaa tehdä töitä niin paljon ettei ehdi kotona olemaan. Yrittäjyys on juuri sitä. Harmittaa Cindyn puolesta.
Hieman ohi aiheen, mutta oletteko huomanneet Kaian jalat?
Ja kasvot kiristettyinä...