Kenelle yliluonnollisista jutuista pitäisi puhua?
Mulla siis on kokemuksia ties miten paljon. Tänään puhuin psykiatrin kanssa asiasta ja jälleen kerran kuulin, etten vaikuta sairaalta. Lääkkeet eivät auta, rukoilu ei auta.
Tapahtuvat asiat eivät sinänsä jaksa enää herättää mussa sen kummempia reaktioita, mutta olisi mukava tietää, mitä tapahtuu.
Kommentit (36)
Kerro täällä, täällä on varmasti muitakin joilla kokemuksia.
Älä nyt ainakaan täällä taas aloita, pidä omana tietonasi. Ihmettelen suuresti psykiatria, joka pitää sinua normaalina.
Papille, joka on oikeasti uskovainen.
Kokeile Keneä jos Kene juttelis sun kaa.
Lääkärille, tai useallekin on kerrottu. Vuosien varrella on tullut selväksi, etten ole psykoottinen. Kuitenkin saatan herätä siihen, että joku tömistelee kämpässä tai yskii ja kussat on aivan sekaisin. Käsken sen, minkä lie, yleensä vain lähteä. Melkein aina se loppuu siihen. Kun vielä asuin exän kanssa, enkä viitsinyt ruveta puhumaan jollekin näkymättömälle, se saattoi jatkua päiviä tai viikkojakin, kunnes jäin yksin kotiin ja pääsin puhumaan sille.
Kaikkea muutakin, vielä pimeämpääkin on käynyt.
ap
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt ainakaan täällä taas aloita, pidä omana tietonasi. Ihmettelen suuresti psykiatria, joka pitää sinua normaalina.
Taas? En ole tuon demoniketjun peruja, jos siihen viittaat. Tuli tämä siitä mieleen, myönnetään.
Normaalina lääkärit ei ole mua pitäneet, mutta eivät sairaanakaan.
ap
Tule uskoon, ja pyydä Jeesuksen veren nimissä henkiä ja demoneita poistumaan
Kokeile vaikka savustaa se ulos. Smudging 101 - How to smudge with Sage, Frankincense, Incense and Sound
Jeesuksen Kristuksen Jumalan Pojaksi tunnustavalle. Löytyisikö uskovaa seurakunnasta. Huomioi, etteivät läheskään kaikki ole seurakunnassakaan Pyhän Hengen ohjauksessa.
Rukoilen sinulle vapautusta pimeyden voimista. Jeesuksen nimen lausuminen antaa suojaa, kun haluat Häneen vilpittömästi turvautua.
Toivottavasti pääset vapaaksi.
"Vapauteen Kristus vapautti meidät. Älkää siis alistuko uudelleen orjuuden ikeeseen".
Jope Ruonansuu sanoi juuri Puoli seitsemässä, että alkaa tehdä Alfa-TV:lle mm. yliluonnollisista kokemuksista ohjelmaa. Sinne saa mennä kertomaan omia juttujaan. Googlaile, niin löydät sen sivun, jossa voit ilmoittautua.
Kutsu Aavedatan pojat tai muut vastaavat tutkimaan asiaa. Vai onko nää jutut sellaisia että vain sinä koet ne?
Vierailija kirjoitti:
Kokeile vaikka savustaa se ulos. Smudging 101 - How to smudge with Sage, Frankincense, Incense and Sound
Tavallaan pääsen näistä eroon aina joksikin aikaa. Jollain suotsukkeellakin olen koittanut puhdistaa kämppääni. Toimiihan se, jos mentaliteetti on oikea. Pelkoa ei enää juuri ole jäljellä. Olen jotenkin kyllästynyt tämän selittämättömyyteen.
ap
Jeesus Kristus voi vaan auttaa. Demonit pelleilee sun kanssa eivätkä ne jätä rauhaan silloin kun sinä haluat, Jeesuksella Kristuksella on auktoriteetti niitten ylitse ja samoin sillä ihmisellä joka on Häneen totisesti uskova. Rukoile Jeesukselle siis, pyydä uskoa uskoa Häneen ja uskoa siihen että Hän totisesti auttaa sinua.
Muutkin ovat kokeneet näitä asioita, samoja kuin itse olen. En katso TV:tä, mutta tiedän, että jotkut käyttävät joitain välineitä niin sanottujen kummitusten tutkimiseen. Välillä olen miettinyt, pitäisikö hommata sellaisia. Se olisi mielenkiintoista. Aavedatasta en ole kuullutkaan.
Olen vähän arka kaiken median suhteen. Mutta jos hankin välineistöä, voisin peruustaa Youtube-kanavan. Ties vaikka siitä tulisi suosittu. Pukeutuisin varmaan itsekin kummitukseksi kun arastelen näyttää naamaani.
Jos Jeesus vapauttaa mut tästä, niin otan sen avun vastaan. Rukoilu ei ole tosin vielä auttanut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Jeesus Kristus voi vaan auttaa. Demonit pelleilee sun kanssa eivätkä ne jätä rauhaan silloin kun sinä haluat, Jeesuksella Kristuksella on auktoriteetti niitten ylitse ja samoin sillä ihmisellä joka on Häneen totisesti uskova. Rukoile Jeesukselle siis, pyydä uskoa uskoa Häneen ja uskoa siihen että Hän totisesti auttaa sinua.
En ilmeisesti ole tarpeeksi uskova. Joskus olen saanut todella ikävät jutut loppumaan huutamalla Jumalaa, mutta Jeesus ei ole vastannut. Joskus ajattelen, että lopulta ne otukset vain kyllästyi ääneeni.
sp
Vierailija kirjoitti:
Jeesuksen Kristuksen Jumalan Pojaksi tunnustavalle. Löytyisikö uskovaa seurakunnasta. Huomioi, etteivät läheskään kaikki ole seurakunnassakaan Pyhän Hengen ohjauksessa.
Rukoilen sinulle vapautusta pimeyden voimista. Jeesuksen nimen lausuminen antaa suojaa, kun haluat Häneen vilpittömästi turvautua.
Toivottavasti pääset vapaaksi.
"Vapauteen Kristus vapautti meidät. Älkää siis alistuko uudelleen orjuuden ikeeseen".
Että sitten vihaan tyyppejä jotka sairaalle ihmiselle tarjoavat avuksi uskontopaskaa!
Sama kuin tarjoaisi alkoholistille viinaa -sietäisit hävetä.
Mitään jumalia ei ole olemassa -sen ymmärtäminen on tärkeintä.
Pappi, wicca, pakana...