Häiritseekö sinua, jos lääkärisi pyytävät sinusta omatoimisesti kaikki mahdolliset aiemmat tiedot?
Häiritseekö sinua, jos lääkärisi pyytävät luettavakseen sinusta omatoimisesti kaikki mahdolliset aiemmat tiedot vuosien ajalta taaksepäin, vaikka niissä ei ole mitään oleellista ja olet kaiken kertonut ja ollut alastomana 15 henkilön edessä?
Kommentit (5)
Ei, mutta se mikä mua häiritsee on se, että selostan ummet ja lammet hoitajalle siitä mitä oireita tai vaivoja mulla on ja sitten kun pääsen lääkärille niin heti ekana lekuri kysyy "mikä on ongelma". Jaa. Mikähän mahtas olla.
Yksityisten tietoja ei taideta antaa, jos ei ole antanut lupaa Oma Kannassa? Jotenkin harmittaa se, että kun on ollut 15 henkilön edessä alasti ja kertonut kaiken, niin se ei riitä. Pitää riisuutua vielä henkisestikin puolialastomaksi ja antaa toisten tehdä tulkintoja jonkun toisen tulkitsemista yksityisasioista.
Ei ole tota ongelmaa kyllä täällä ":D"
Ei tunnu lääkäriä kiinnostavan, vaikka varaisi ajan vaivojaan varten.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tota ongelmaa kyllä täällä ":D"
Ei tunnu lääkäriä kiinnostavan, vaikka varaisi ajan vaivojaan varten.
Ok. Minua hävettää se, että minusta tiedetään asioita. En ylipäätään kerro intiimejä asioita kuin perheelle.
Kyllä, varsinkin jos tästä asiasta ei edes mainita minulle, vaan huomaan sen sattumalta jälkikäteen omakannasta.