Pudotin naapurin postiluukusta nimettömän lapun jossa kehoitin hiljentämään heidän koiransa!
Etenkin klo 17 jälkeen sillä koirasta lähtee liikkuessa sellaista rapinaa. Ei onneksi hauku mutta hänen kyntensä pitävät rapinaa osuessaan lattiaan ja se kuuluu asuntooni.
Minusta eläinten tuominen kerrostaloasuntoon ei ole asiallista!
Kommentit (28)
Tää nyt on ihan provoa koko aloitus, mutta tuli mieleen joskus 10 vuotta sitten, kun otin koiran, että meistä valitettiin. Koira muka haukkui kahdeksan tuntia päivässä iltaisin. Erikoista sinänsä, koska koira oli yksin max. kolme tuntia päivässä, kun olin työtön ja iltaisin kävin opiskelemassa, mutta juu, nimettömät valittajat osaavat aina liioitella :D
Mua ei ole koskaan häirinnyt koirien haukunta/ulvonta, mutta juovat jalkapalloa seuraavat miehet kisastudioineen ja kiroiluineen eivät innosta, kuulee liian hyvin seinänaapurikin pelitilanteen. Samoin naapurista kuuluneet kiljuvat kakarat, jotka tömistelevät/hyppivät/juoksevat/rääkyvät, ovat saaneet minut pysyttelemään lapsettomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira-asukin huomaa myös ulohajusta porraskäytävässä. Ikävää, hyvin ikävää.
Millaisia koira-asuja naapurit käyttää? :D
Ulohajusta tunnistaa!
Koira on jumala, paljon tärkeämpi kuin ihminen. Ei koiran metelöinnistä saa valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Koira-asukin huomaa myös ulohajusta porraskäytävässä. Ikävää, hyvin ikävää.
Mikä on ulohaju ja miksi se on ikävää?
Onks tää se sama joka halus osata viroo että vois laittaa heippa-lapun
Ulolöyhkä leviää koiranaapurin jokaisella ovenavauksella portaikkoon ja leijuu jatkuvasti hississäkin. Hauvelin emäntä itse lienee täysin turtunut ja adaptoitunut asukkinsa eritetuoksuihin.
Minäpäs pudotin naapurin postiluukusta nimettömän lapun, jossa kehoitin lopettamaan äänekkäät päiväpanot. Mies on päivät töissä, rouva on kotona. :)