Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo suuttui, kun kehuin hänen siskoaan..

Vierailija
20.11.2017 |

Vaimo suuttui, kun kehuin hänen siskoansa kauniiksi. Mököttää huoneessa suklaalevyn kanssa. Ollaan oltu yhdessä 5vuotta.
Onko parempi antaa olla vain vai miten toimia? Hän kehuu itse muita miehiä, mutta itse en saa suuttua..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuuko hän myös veljeäsi? Nyt olet mokannut, kipin kapin pyytämään anteeksi! Muista sanoa, ettei sisko ole läheskään niin kaunis kuin vaimosi!

Vierailija
2/8 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten sanoit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kieltämättä epäreilulta, jos itse kerran kehuu avoimesti muiden miesten ulkonäköä. Ja "kaunis" on aika neutraali sana, eri asia jos sanoisi kuumaksi / seksikkääksi tms. Minusta on luonnollista, että puolison samaa sukupuolta edustavia sisaruksia pitää kivannäköisinä, kun luultavasti on merkittävästi samoja geenejä ja piirteitä kuin sillä omalla (oletettavasti omaan silmään viehättävällä) puolisolla.

Vierailija
4/8 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon kehuminen osuu liian lähelle.

Vierailija
5/8 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vain alkaisit valmistella eroa? Eihän tuollaisen kanssa kannata elämää jakaa.

Vierailija
6/8 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehu muita naisia.

Vierailija
7/8 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä mies. Ei muita naisia kannata kehua kauniiksi, ei varsinkaan vaimon sisarta. Naiset ovat aika herkkiä tuollaisissa asioissa. Vaikka maailma olisi täynnä kauniita naisia, miehen kannattaa olla kuin ei heitä koskaan edes huomaisi. Se on sitä omasta rakkaasta välittämistä. Pysyy liitto kunnossa, kun esittää sokeaa.

Vierailija
8/8 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on teiniksi jäänyt nainen!  Minulla on neljä siskoa ja yksi heistä on todella kaunis. Saanut sitä kuulla ikänsä, ja totta se on. Ei minua vaivaa eikä haittaa vaikka oman miehenikin mielestä hän on kaunis. Miksi siitä pitäisi suuttua? Siitä suuttuisin jos hän sanoisi jotakin sisartani rumaksi!

Me muut ollaan ihan kivan näköisiä, tämä yksi on kaunis. Kuin pieni nukke jo syntyessään, olen kuullut. On  naimisissa ja kaksi poikaa joista näyttää tulevan varsin hyvän näköisiä. Joillekin luonto antaa, toisille ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan