Miksi jotkut yli kolmekymppiset naiset pokailevat vielä kasvuiässä olevia poikia?
Baareissa tätä näkee usein. Alle parikymppisiä poikia jahtaavat.
Kommentit (16)
Kai se on jonkinlainen henkilökohtainen mieltymys. Kuten jotkut miehet kiinnostuvat MILFfeistä. Tunnen itsekin yhden tällaisen naisen.
Kummin päin? Kaveriltani tultiin joskus kysymään, että voisitko vähän opettaa, kiitos?
Tais olla juuri 16v täyttänyt poitsu.
Kolmekymppinen ei nyt ole kovin vanha.
Vierailija kirjoitti:
No jos on ikää päästää baariin niin silloin on ikää rakastellakin.
No eikö vanha nainen voi odottaa edes siihen asti, että pojan kasvuikä on ohi?
Eiköhän tuo sitä paitsi ole yleisempää niin päin, että vanhempi mies jahtaa nuoria tyttöjä.
En ole törmännyt ikinä tämmöseen, mutta sille tokin yksi osasyy on vain pieni 12-vuoden ikäni.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo sitä paitsi ole yleisempää niin päin, että vanhempi mies jahtaa nuoria tyttöjä.
On paljon harvinaisempaa, että yli kolmekymppiset miehet jahtaisivat vielä kasvuiässä olevia tyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
määrittele kasvuikä
Pituuskasvu ei ole vielä päättynyt. Oliko ihan uusi sana sulle?
Vierailija kirjoitti:
On siellä baarissa kai miehiäkin, ettei vielä kasvuiässä olevilla pojilla tarvitse itseään nussituttaa.
Enpä ole tähän törmännyt kuin kerran. Olin kuitenkin täyteen kasvanut 18-vuotiaana kun menin ekoja kertoja baariin. Siellä elämää nähnyt ~35v yh äiti mua jahtasi. Ei kyllä mitään sen jälkeen ainakaan naisten aloitteesta.
Onko tämä nyt joku pakit saaneen ikälopun äijän tilitys? Ja onhan se tulevia suhteita ajatellen paljon parempi, että joku asian osaava kouluttaa nuoret klopit.
Tätä on nyt esiintynyt jo 20 vuotta sitten, kun olin itse 20v mies. Nelikymppisetkin vosut halusivat seksiä minulta silloin.
Vierailija kirjoitti:
Tätä on nyt esiintynyt jo 20 vuotta sitten, kun olin itse 20v mies. Nelikymppisetkin vosut halusivat seksiä minulta silloin.
Hyi h*lvetti 🤢