Ärsyttää Cindy Crawfordin tyttären pakotus "seuraavaksi Cindy Crawfordiksi"
Kun ei tyttärensä edes näytä äidiltään.
Jos hän on hyvä malli, hän on hyvä malli omana itsenään, mutta jos ei ole niin ymmärrän miksi hänestä pitää väkisin yrittää leipoa äitinsä kopiota. Silloinhan hänen on oltava jotain koska äitinsä oli jotain...vai meneekö se kuitenkaan niin? Minusta ei.
Kommentit (57)
"ei ole synnynnäinen malli, on pakotettu malliksi" no voi LOL nyt sentään. Ihan kun mallintyö olisi jotain rakettitiedettä tai taidetta.
Siis, nehän etsii niitä ihmishengareita kaduiltakin, jos ihmishengarin mitat täyttyy saat työn, siinä mitään ihme neroutta tarvita...hahah, keitä nää analysoijat täällä on? Wannabe mallejako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ihmisiä, joiden mielestä hän ei ole äitinsä näköinen. Minusta hän on kuin ilmetty äitinsä.
Minä ymmärrän hyvin. Heillä on vain tarkempi esteettinen silmä kuin sinulla. Sinunlaisille riittää yhdennäköisyyden perusteeksi sama hiusten- ja silmienväri.
Ei riitä. En ole koskaan kuulunut tuohon joukkoon. Silti minusta he ovat todella samannäköisiä. Itse kiinnitän huomiota ilmeisiin, asentoihin, pieniin piirteisiin, tapaan hymyillä, suun juonteisiin jne. Luulen, että kiinnitän tällaisiin huomiota enemmän kuin keskivertoihmiset yleensä.
Eli minä olen samannäköinen kuin joku julkkis jos minulla on samanlainen hymy, kulmakarvat, naururypyt ja ilmeet? Juu en. Kyllä se yhdennäköisyys tulee kasvojen mittasuhteista, ei mistään kulmakarvoista ja naururypyistä.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti suurin osa tämän hetken ns. it girleistä ovat suosittuja vain vanhempiensa tai perheensä suhteiden tai maineen takia. Nämä Kendallit, Gigit, Bellat ja muut eivät ole kummoisia malleja, eikä heiltä löydy karismaa pätkääkään, mutta ovat em. syistä päässeet mallimaailman huipulle. Cara Delevingne on myös samaa kastia, mutta hänellä sentään on jonkin verran karismaakin.
Millä tavalla Cara on sama kastia? Eivät hänen vanhempansa ole tunnettuja. Pääsi malliksi koska kaverinsa äiti oli mallitoimistossa töissä ja vinkkasi hänestä.
Cindy nuorena ja hehkeänä oli kyllä kaunein nainen ikinä! Hehkui luonnollista seksikkyyttä. Ostin teininä hänen jumppavideonsa, jonka tahtiin jumppasin ahkerasti; luulin sillä kai saavani itsekin enemmän viehätysvoimaa heh. Anyway, tyttäressään ei vaan ole sitä karismaa jota Cindyssä oli. Säälittää toi superkaunottarien jälkikasvu, jotka koko ikänsä tulevat verratuksi kauniiseen äitiinsä. Hiukan epäreilu vertailukohde, tässä tapauksessa varsinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ihmisiä, joiden mielestä hän ei ole äitinsä näköinen. Minusta hän on kuin ilmetty äitinsä.
Minä ymmärrän hyvin. Heillä on vain tarkempi esteettinen silmä kuin sinulla. Sinunlaisille riittää yhdennäköisyyden perusteeksi sama hiusten- ja silmienväri.
Ei riitä. En ole koskaan kuulunut tuohon joukkoon. Silti minusta he ovat todella samannäköisiä. Itse kiinnitän huomiota ilmeisiin, asentoihin, pieniin piirteisiin, tapaan hymyillä, suun juonteisiin jne. Luulen, että kiinnitän tällaisiin huomiota enemmän kuin keskivertoihmiset yleensä.
Kaian kasvojen hallitsevimmat piirteet ovat lähellä toisiaan olevat silmät ja suhteettoman pieni pää vartaloon nähden
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/09/10/06/4419EBB100000578-0-What_a_…
En ikävä kyllä näe yhtäläisyyttä äitiinsä. Itse asiassa Yhdysvalloissakin puhutaan siitä kuinka Kaia on nepotismin avulla päässyt pinnalle. En ole ainoa jonka mielestä hänen päänsä on liian pieni ja silmät lähekkäin.
No jos oikein Ameriikassa puhutaan niin...
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli minä olen samannäköinen kuin joku julkkis jos minulla on samanlainen hymy, kulmakarvat, naururypyt ja ilmeet? Juu en. Kyllä se yhdennäköisyys tulee kasvojen mittasuhteista, ei mistään kulmakarvoista ja naururypyistä.
Taidat olla vähän yksinkertainen. Kyllä itse ainakin huomaan samannäköisyyttä ihmisisissä, ja sen tekevät ihan pienet piirteet. Hymy ja suu ovat yksiä suurimpia tekijöitä kun puhutaan samannäköisyydestä. Toisilla sen voi saada aikaan kasvojen mittasuhteilla. Ei ole yhtä ainoaa oikeaa, vaikka ilmeisesti kuvitteletkin olevasi joku maailmanluokan ekspertti ja sinun sanasi on totuus.
- eri
Cindyn olisi pitänyt lisääntyä jonkun komeamman miehen kanssa. Itse olisin ehdottanut vaikkapa Joe Landoa tai Mel Gibsonia. Tytärkin olisi saattanut olla näillä geeneillä yhtä upea kuin äitinsä.
Vierailija kirjoitti:
Kaia on tytöksi melko maskuliininen.
Miksi pitää väkisin jauhaa tällaista paskaa kauniista, nuoresta tytöstä? Toinen naurettava kommentti oli "Näyttää täysin tavalliselta teinitytöltä" - no, jos katukuvaa katsoo, niin on kyllä aika kaukana "täysin tavallisesta teinitytöstä". Rotusääret, paksut hiukset, suklaasilmät ja täyteläiset huulet. Ei ainakaan Suomesta tällaisia löydy useaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti suurin osa tämän hetken ns. it girleistä ovat suosittuja vain vanhempiensa tai perheensä suhteiden tai maineen takia. Nämä Kendallit, Gigit, Bellat ja muut eivät ole kummoisia malleja, eikä heiltä löydy karismaa pätkääkään, mutta ovat em. syistä päässeet mallimaailman huipulle. Cara Delevingne on myös samaa kastia, mutta hänellä sentään on jonkin verran karismaakin.
Millä tavalla Cara on sama kastia? Eivät hänen vanhempansa ole tunnettuja. Pääsi malliksi koska kaverinsa äiti oli mallitoimistossa töissä ja vinkkasi hänestä.
Tämä artikkeli selvittää perheen taustan melkoisen kattavasti.
Onneksi tuo sentään on perusnätti. Kuinka ahdistavaa olisi olla oikeasti kuuluisan maailmantähden suorastaan rumahko tytär.
Itse olen missikisoissa Suomessa menestyneen äidin tytär. Äiti oli 1960-luvulla tunnettu myös jonkinlaisena seurapiirikaunottarena joka kulki "piireissä" mm. Tabe Slioorin kanssa. No, ajallaan halusi vakiintua ja otti puolisoksi komean, varakkaan miehen, isäni.
Surullista vaan että minusta eli tyttärestä tuli lyhyt ja ruma. Veljeni sen sijaan on todella komea. Mutta vaikkei kyse ole mistään maailmantähdestä niin aina koin että minua vertaillaan äitiini ja ensi silmäyksellä todetaan riittämättömäksi. Äidin ystävättäriltä kuulin myös lapsena ajattelemattomia lausahduksia jotka kyllä tajusin että tarkoittavat sitä että minä olen ruma, esim. "ehkä hän on sitten älykäs, eihän nykyaikana kauneus ole enää naisen ainoa ase".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaian kasvojen hallitsevimmat piirteet ovat lähellä toisiaan olevat silmät ja suhteettoman pieni pää vartaloon nähden
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/09/10/06/4419EBB100000578-0-What_a_…
En ikävä kyllä näe yhtäläisyyttä äitiinsä. Itse asiassa Yhdysvalloissakin puhutaan siitä kuinka Kaia on nepotismin avulla päässyt pinnalle. En ole ainoa jonka mielestä hänen päänsä on liian pieni ja silmät lähekkäin.
No jos oikein Ameriikassa puhutaan niin...
:DNo Yhdysvalloissa ei Kaian näköinen ole kovin kummoinen. Suomen katukuvassa ehkä voikin olla keskivertoa paremman näköinen mutta jenkkilässä Kaian näköinen ei ole mitenkään ihmeellinen. Paitsi tietysti jos äitinä on Cindy.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää väkisin jauhaa tällaista paskaa kauniista, nuoresta tytöstä? Toinen naurettava kommentti oli "Näyttää täysin tavalliselta teinitytöltä" - no, jos katukuvaa katsoo, niin on kyllä aika kaukana "täysin tavallisesta teinitytöstä".
Rotusääret, paksut hiukset, suklaasilmät ja täyteläiset huulet. Ei ainakaan Suomesta tällaisia löydy useaa.
Näytäpä minulle ne "aika maskuuliniset" piirteet tässä tytössä? Kyllä jos katson vaikka tätä kuvaa;
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/03/14/14/322E84E200000578-0-image-a…
Niin Cindy on se maskuliinisempi.
Kaia on suloisella tavalla kaunis. Ei ehkä mikään maailmanluokan kaunotar, mutta hänkin on vasta täyttänyt 16, syntynyt vuonna 2001. Hänestä voi vanhemmiten kuorituakin vielä se maailmanluokan kaunotar.
On myös typerää verrata äitiinsä ainoana oikeana kauneusihanteena, se, etteivät ole identtisen näköiset, ei muuta sitä tosiasiaa että kauneutta on erilaista ja Kaia on eri tavalla kaunis kuin äitinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan hän ei RATSASTA äitinsä tai isänsä kuuluisuudella. Ei kaikkien seurapiiri-ihmisten lapset tule kuuluisiksi, ja kaiken lisäksi Cara nyt on oikeastikin persoonallisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tuo sentään on perusnätti. Kuinka ahdistavaa olisi olla oikeasti kuuluisan maailmantähden suorastaan rumahko tytär.
Itse olen missikisoissa Suomessa menestyneen äidin tytär. Äiti oli 1960-luvulla tunnettu myös jonkinlaisena seurapiirikaunottarena joka kulki "piireissä" mm. Tabe Slioorin kanssa. No, ajallaan halusi vakiintua ja otti puolisoksi komean, varakkaan miehen, isäni.
Surullista vaan että minusta eli tyttärestä tuli lyhyt ja ruma. Veljeni sen sijaan on todella komea. Mutta vaikkei kyse ole mistään maailmantähdestä niin aina koin että minua vertaillaan äitiini ja ensi silmäyksellä todetaan riittämättömäksi. Äidin ystävättäriltä kuulin myös lapsena ajattelemattomia lausahduksia jotka kyllä tajusin että tarkoittavat sitä että minä olen ruma, esim. "ehkä hän on sitten älykäs, eihän nykyaikana kauneus ole enää naisen ainoa ase".
"Perusnätti", hohhoijaa. Kaunis Kaia on, vaikkei mitenkään silmiinpistävän kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää väkisin jauhaa tällaista paskaa kauniista, nuoresta tytöstä? Toinen naurettava kommentti oli "Näyttää täysin tavalliselta teinitytöltä" - no, jos katukuvaa katsoo, niin on kyllä aika kaukana "täysin tavallisesta teinitytöstä".
Rotusääret, paksut hiukset, suklaasilmät ja täyteläiset huulet. Ei ainakaan Suomesta tällaisia löydy useaa.
Näytäpä minulle ne "aika maskuuliniset" piirteet tässä tytössä? Kyllä jos katson vaikka tätä kuvaa;
Kaia on suloisella tavalla kaunis. Ei ehkä mikään maailmanluokan kaunotar, mutta hänkin on vasta täyttänyt 16, syntynyt vuonna 2001. Hänestä voi vanhemmiten kuorituakin vielä se maailmanluokan kaunotar.
On myös typerää verrata äitiinsä ainoana oikeana kauneusihanteena, se, etteivät ole identtisen näköiset, ei muuta sitä tosiasiaa että kauneutta on erilaista ja Kaia on eri tavalla kaunis kuin äitinsä.
Cindy ei ole maskuliininen mutta tottakai maskuliinisempi kuin teinityttärensä, oletko ihan idioot ti? Jos et tiennyt niin naisen estrogeeni vähenee iän myötä, Cindy on sentään jo 51.
Vierailija kirjoitti:
Cindyn olisi pitänyt lisääntyä jonkun komeamman miehen kanssa. Itse olisin ehdottanut vaikkapa Joe Landoa tai Mel Gibsonia. Tytärkin olisi saattanut olla näillä geeneillä yhtä upea kuin äitinsä.
Totta.
Ei mikään ihme että tyttärestä ei tullut niin upeaa kuin äitinsä kun peri kasvonpiirteitä myös häneltä
https://pbs.twimg.com/profile_images/3105164906/a444ce122042061e8c2766a…
Ei klassisen komea niin kuin Cindy on klassisen kaunis. Joe Lando tai Mel Gibson vastaisivat miespuolista Cindy Crawfordia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cindy ei ole maskuliininen mutta tottakai maskuliinisempi kuin teinityttärensä, oletko ihan idioot ti? Jos et tiennyt niin naisen estrogeeni vähenee iän myötä, Cindy on sentään jo 51.
Kyllä oli myös nuorena maskuliinisempi kuin Kaia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan hän ei RATSASTA äitinsä tai isänsä kuuluisuudella. Ei kaikkien seurapiiri-ihmisten lapset tule kuuluisiksi, ja kaiken lisäksi Cara nyt on oikeastikin persoonallisen näköinen.
Olen samaa mieltä, ja alkuperäisessä viestissäni mainitsinkin että hänellä on enemmän karismaa kuin Kendallilla ja kumppaneilla. Mainitsin myös hänet vain siksi, että hänen taustallaan on varmasti helpompaa päästä malliksi kuin jollakin "tavallisella", muuten mallin kriteerit täyttävällä henkilöllä. Ei sitä joka tytöllä kuitenkaan ole kummitätinä Joan Collinsia.
Minua ärsytti Will Smithin pojan pakotus seuraavaksi Will Smithiksi.